Gereformeerde fietsers vrezen nudisten

limosa

Gereformeerde fietsers vrezen nudisten

Bericht door limosa »

gelezen op NU.nl

Gereformeerde fietsers vrezen nudisten

Uitgegeven: 3 juni 2004 14:29

BEEKBERGEN - Zo'n driehonderd gereformeerde fietsers dreigen tijdens hun jaarlijkse toertocht in de omstreden World Naked Bike Ride terecht te komen. Beide fietstochten worden 12 juni rond Apeldoorn gehouden.

De jeugdvereniging van de gereformeerde gemeente organiseert ieder jaar een fietstocht om geld binnen te halen voor evangelisatieactiviteiten. Toen een groep naaktfietsers bekendmaakte dezelfde datum te gaan fietsen, werd nog overwogen de gereformeerde tocht uit te stellen. "We hebben besloten dat niet te doen vanwege de kosten die we al hebben gemaakt", zegt K. van Vliet, voorzitter van de jeugdvereniging.
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Ik las het ook, misschien moeten we onze gereformeerde broeders en zusters maar gaan steunen en ook gaan fietsen?
limosa

Bericht door limosa »

tja, In de wereld maar niet Van de wereld

het moet toch niet gekker worden . . .
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Vortigern
Ik las het ook, misschien moeten we onze gereformeerde broeders en zusters maar gaan steunen en ook gaan fietsen?
zoiets zat ik ook al te bedenken, hahaha
Gebruikersavatar
dré
Berichten: 383
Lid geworden op: 06 apr 2004, 13:31

Bericht door dré »

Het is natuurlijk triest dat zo'n nudistenfietstocht gewoon mag. Maar wel goed dat de GG'ers gewoon gaan fietsen.
Wat ik me wel afvraag:
Wie zouden er nu het meest last van zadelpijn krijgen?
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door Vortigern
Ik las het ook, misschien moeten we onze gereformeerde broeders en zusters maar gaan steunen en ook gaan fietsen?
zoiets zat ik ook al te bedenken, hahaha
Helaas woon ik tever bij Apeldoorn vandaan om even te gaan fietsen bovendien moet ik werken, maar inderdaad, ik roep hierbij iedere kerkelijk meelevende in de buurt van Apeldoorn op om te gaan fietsen zodat het groepje nudisten of helemaal ondergesneeuwd wordt of van pure ellende er mee stopt. Misschien kunnen er gesprekken op gang komen tussen beide groepen. De fietstocht verzetten was een slecht plan, wij als kerken moeten wat mondiger worden enons niet meer laten ondersneeuwen door kleine groepjes met grote monden.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door lily
dre, you should be cut off this forum immediately. Your topic have ZERO merit
and to me is like a dead haring so worthless
nou, dooie haringen zjin we gek op hier . . .
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Helaas woon ik tever bij Apeldoorn vandaan om even te gaan fietsen bovendien moet ik werken, maar inderdaad, ik roep hierbij iedere kerkelijk meelevende in de buurt van Apeldoorn op om te gaan fietsen zodat het groepje nudisten of helemaal ondergesneeuwd wordt of van pure ellende er mee stopt. Misschien kunnen er gesprekken op gang komen tussen beide groepen. De fietstocht verzetten was een slecht plan, wij als kerken moeten wat mondiger worden enons niet meer laten ondersneeuwen door kleine groepjes met grote monden.
gesprekken weet ik niet, als ik me goed herinner van de jeugdvereniging waar ik opgezeten heb denk ik dat heel Apeldoorn het hoort als ze in de lach schieten ;-)
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door lily
If there is really such an awful thing as nude bike riders in holland, then why aren't the police doing anything,
or is that also allowed in holland now.
In the heathen lands we teach people to
put their clothes on, and in civilized countries they are taking them off,
worse than the heathens.
de politie?? hahahahaha, die staat in Apeldoorn te kijken of er niet iemand verkeerd geparkeerd staat
gallio
Berichten: 1972
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Bericht door gallio »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door lily
dre, you should be cut off this forum immediately. Your topic have ZERO merit
and to me is like a dead haring so worthless
nou, dooie haringen zjin we gek op hier . . .
Should Lily's posting be considered a Red Herring, perhaps?
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Mensen Nederlands aub



Ik vind dat je je er geen moer van aan moet trekken.
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Mensen Nederlands aub



Ik vind dat je geen moer aan moet trekken.
:pu :pu :pu Tukkertje ook al?
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Mensen Nederlands aub



Ik vind dat je geen moer aan moet trekken.
:pu :pu :pu Tukkertje ook al?


woooooooooooh zie nu dat ik een woordje vergeten ben:,:,:,:, Ik bedoelde dus geen moer van aan trekken !!!!!!!!:,:,:,:,
Plaats reactie