Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn.................!!

Marieke
Berichten: 1317
Lid geworden op: 29 nov 2010, 22:47

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Marieke »

Willem schreef:Zolang mensen er geld blijven uitgeven zal de organisatie elke kritiek - en vooral dit soort van kritiek - verwelkomen. T'is nl. gratis reclame die de categorie
"roddelen" raakt dus het gaat als een lopend vuurtje verder.

Wat is er nu fijner - als organisatie - dat vele "refo's" een daagje komen onderzoeken of het allemaal wel conform "Gods Woord" is. Ze geven nl. wel geld uit en daarnaast gaan ze met een goed gevoel naar huis gaan omdat men, conform bijbels voorschrift, e.e.a. hebben onderzocht en een afgewogen oordeel hebben gevormd of het toch wel volgens Gods Woord is allemaal. Het fijne gevoel wordt nogal verstrekt omdat men toch wel constateert dat men vele dingen toch zelf niet zo zou doen.... Da's altijd fijn te constateren dat men zelf toch nog wel wat heiliger is dan een ander.

En ja, de Wegwijs is eens per jaar, dus volgend jaar is het natuurlijk tijd voor een nieuwe onderzoeksronde.......
Aaah, ik begrijp dat je ook geweest bent... ;(
En dat je er een fijn gevoel aan over gehouden hebt ;(
En dat je volgend jaar weer gaat. ;(
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Hendrikus »

Marieke schreef:En dat je volgend jaar weer gaat. ;(
Dat kan niet, want de volgende is pas voorjaar 2013 :huhu
~~Soli Deo Gloria~~
Marieke
Berichten: 1317
Lid geworden op: 29 nov 2010, 22:47

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Marieke »

Hendrikus schreef:
Marieke schreef:En dat je volgend jaar weer gaat. ;(
Dat kan niet, want de volgende is pas voorjaar 2013 :huhu
Ja, klopt, maar Willem's onderzoekronde begint al vroegtijdig als ik het zo lees... ;)
Willem
Berichten: 1933
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:33

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Willem »

Marieke schreef:
Hendrikus schreef:
Marieke schreef:En dat je volgend jaar weer gaat. ;(
Dat kan niet, want de volgende is pas voorjaar 2013 :huhu
Ja, klopt, maar Willem's onderzoekronde begint al vroegtijdig als ik het zo lees... ;)
Ik verwoordde hier de gedachtengang van de organisatie die constateert dat er ondanks veel kritiek er veel mensen komen. e.e.a is een beetje vergelijkbaar met de opmerking van een RF'er die ik in een ander topic las, in mijn eigen woorden stond er het volgende:

"ik ben het echt roerend eens met de opmerking dat we al de rotzooi die op internet verschijnt zouden moeten weren. En zeker sinds ik zelf ook - als ik nieuwsgierig ben - naar sommige rotzooi kijk - ben ik het nog meer eens met de opmerking dat het niet zou moeten mogen"

Hebben we er wel eens over nagedacht dat we niet zoveel te melden zouden hebben over allerlei dingen die niet goed zijn als we er geen ervaring mee hadden?

Maar een ieder is natuurlijk vrij om mijn bijdrage dusdanig te classificeren of om met wat 'ad-hominum' achtige bijdragen deze dermate te plaatsen dat de inhoud door het geweten genegeerd kan worden. Het negeren had - wat mij betreft - ook wel gemogen zonder dit soort acties.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Zita »

Willem schreef:
Marieke schreef:
Hendrikus schreef:
Marieke schreef:En dat je volgend jaar weer gaat. ;(
Dat kan niet, want de volgende is pas voorjaar 2013 :huhu
Ja, klopt, maar Willem's onderzoekronde begint al vroegtijdig als ik het zo lees... ;)
Ik verwoordde hier de gedachtengang van de organisatie die constateert dat er ondanks veel kritiek er veel mensen komen. e.e.a is een beetje vergelijkbaar met de opmerking van een RF'er die ik in een ander topic las, in mijn eigen woorden stond er het volgende:

"ik ben het echt roerend eens met de opmerking dat we al de rotzooi die op internet verschijnt zouden moeten weren. En zeker sinds ik zelf ook - als ik nieuwsgierig ben - naar sommige rotzooi kijk - ben ik het nog meer eens met de opmerking dat het niet zou moeten mogen"

Hebben we er wel eens over nagedacht dat we niet zoveel te melden zouden hebben over allerlei dingen die niet goed zijn als we er geen ervaring mee hadden?

Maar een ieder is natuurlijk vrij om mijn bijdrage dusdanig te classificeren of om met wat 'ad-hominum' achtige bijdragen deze dermate te plaatsen dat de inhoud door het geweten genegeerd kan worden. Het negeren had - wat mij betreft - ook wel gemogen zonder dit soort acties.
Ik moet altijd erg lang nadenken voor ik je posts begrijp. Ik ben niet zo slim, denk ik. Maar je bedoelt dus te zeggen dat
- kritiek op de Wegwijs gratis reclame is
- degenen die kritiek hebben op Wegwijs, eerst naar Wegwijs moeten gaan, omdat ze anders zonder onderzoek kwaadspreken.
- zij dus op Wegwijs geld uitgeven, en dat alweer opbrengsten voor Wegwijs genereert.
- mensen die kritiek hebben op Wegwijs zichzelf uitnemender achten dan Wegwijs.
- Wegwijs door de critici ieder jaar moet worden bezocht.
- dat er een analogie bestaat tussen Wegwijskritiek en internetgebruikkritiek
- dat wie kritiek/zorgen heeft over het internetgebruik, zelf internet blijkbaar ook verkeerd gebruikt.
- dat de kwalificaties 'negatief cynisme', 'je bent zelf blijkbaar ook op Wegwijs geweest en hebt daar negatieve ervaringen opgedaan' ad hominem zijn.
Of interpreteer ik iets verkeerd?
Willem
Berichten: 1933
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:33

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Willem »

Zita schreef:Of interpreteer ik iets verkeerd?
Ja.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Zita »

Willem schreef:
Zita schreef:Of interpreteer ik iets verkeerd?
Ja.
Hoe bedoelde je het dan? Het was overigens een serieuze poging tot interpretatie van je bericht.
Cantate
Berichten: 227
Lid geworden op: 04 jul 2009, 12:03

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Cantate »

UTRECHT – De negentiende gezinsbeurs Wegwijs in de Jaarbeurshallen in Utrecht is bezocht door bijna 59.000 mensen. Dat zijn ongeveer 16.000 bezoekers minder dan de vorige keer, toen ruim 75.000 mensen de beurs bezochten, en ruim 10.000 bezoekers minder dan tijdens de herfsteditie van 2008.

Het gaat de goede kant op...
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door jan03 »

Cantate schreef:UTRECHT – De negentiende gezinsbeurs Wegwijs in de Jaarbeurshallen in Utrecht is bezocht door bijna 59.000 mensen. Dat zijn ongeveer 16.000 bezoekers minder dan de vorige keer, toen ruim 75.000 mensen de beurs bezochten, en ruim 10.000 bezoekers minder dan tijdens de herfsteditie van 2008.

Het gaat de goede kant op...
Zeker!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door refo »

Dat is wel logisch, dat het minder was.
De tweede week had alleen 'zuid' vakantie. Dat is maar een beperkt deel van de achterban.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door henriët »

jan03 schreef:
Cantate schreef:UTRECHT – De negentiende gezinsbeurs Wegwijs in de Jaarbeurshallen in Utrecht is bezocht door bijna 59.000 mensen. Dat zijn ongeveer 16.000 bezoekers minder dan de vorige keer, toen ruim 75.000 mensen de beurs bezochten, en ruim 10.000 bezoekers minder dan tijdens de herfsteditie van 2008.

Het gaat de goede kant op...
Zeker!
:fouet
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:Dat is wel logisch, dat het minder was.
De tweede week had alleen 'zuid' vakantie. Dat is maar een beperkt deel van de achterban.
Maar d´r zit wel geld :hum
~~Soli Deo Gloria~~
Schemerlichtje
Berichten: 960
Lid geworden op: 05 jul 2010, 08:07

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door Schemerlichtje »

....nog een paar en dan wordt de klok weer verzet.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................

Bericht door JolandaOudshoorn »

Nog 1 nachtje, dan de vrouwenconferentie. Maar dat slapen zal wel niet veel zijn.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie