Welke muziek beluister je nu? [3]

Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Kees Kraaijenoord: Heilig, Heilig, Heilig
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Adorote

Bericht door Adorote »

De stilte van dit huis en Kapel op deze prachtige vrijdagmorgen,het is nu heel opmerkelijk heerlijk echt stil ,wat een weldaad.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Geen muziek. Ik vertik het om RO te luisteren en de rest van de streams krijg ik hier onder kliksafe niet aan de praat.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Adorote schreef:De stilte van dit huis en Kapel op deze prachtige vrijdagmorgen,het is nu heel opmerkelijk heerlijk echt stil ,wat een weldaad.
Pas op dat je niet in slaap valt daar!
Ben jij kluizenaar ofzo?
Adorote

Bericht door Adorote »

Breekijzertje schreef:
Adorote schreef:De stilte van dit huis en Kapel op deze prachtige vrijdagmorgen,het is nu heel opmerkelijk heerlijk echt stil ,wat een weldaad.
Pas op dat je niet in slaap valt daar!
Ben jij kluizenaar ofzo?

Neen, maar er zijn wel weer kluizenarijen in dit land onder ander in Warfhuizen in het stille land van het gewest Groningen .
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Adorote schreef:
Breekijzertje schreef:
Adorote schreef:De stilte van dit huis en Kapel op deze prachtige vrijdagmorgen,het is nu heel opmerkelijk heerlijk echt stil ,wat een weldaad.
Pas op dat je niet in slaap valt daar!
Ben jij kluizenaar ofzo?

Neen, maar er zijn wel weer kluizenarijen in dit land onder ander in Warfhuizen in het stille land van het gewest Groningen .
Wat is jouw bezigheid dan behalve het genieten van rust en stilte?
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Adorote schreef:Neen, maar er zijn wel weer kluizenarijen in dit land onder ander in Warfhuizen in het stille land van het gewest Groningen .
O ja, daar ben ik wel eens binnengelopen.
Adorote

Bericht door Adorote »

Hendrikus schreef:
Adorote schreef:Neen, maar er zijn wel weer kluizenarijen in dit land onder ander in Warfhuizen in het stille land van het gewest Groningen .
O ja, daar ben ik wel eens binnengelopen.

Ken het ook Hendrikus,de inrichting zou een Christocentrische moeten zijn,alzo als totaal accent want daar gaat het om; voor de rest een pracht kluis.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Adorote schreef:De stilte van dit huis en Kapel op deze prachtige vrijdagmorgen,het is nu heel opmerkelijk heerlijk echt stil ,wat een weldaad.
Adorote...............is een Kartuizerklooster niets voor jou?? Hoog in de Alpen, dóódse stilte, alleen op maandag met je medebroeders mogen spreken, en de rest van de week een totáál spreekverbod................................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Adorote

Bericht door Adorote »

Rens schreef:
Adorote schreef:De stilte van dit huis en Kapel op deze prachtige vrijdagmorgen,het is nu heel opmerkelijk heerlijk echt stil ,wat een weldaad.
Adorote...............is een Kartuizerklooster niets voor jou?? Hoog in de Alpen, dóódse stilte, alleen op maandag met je medebroeders mogen spreken, en de rest van de week een totáál spreekverbod................................

Of ik dat zou willen of niet ben daar niet toe geroepen;wel geroepen maar niet voor het bovengenoemde,maar ken de praktijk heel goed in gemeenschap van Stilte en aanbidding.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Juist terug van een samenzangavond in onze kerk. Naast veel zingen van psalmen en gezangen, ook een orgelsolo: een jazzy stuk van Sanderman (Lees je bijbel, bid elke dag).
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Adorote schreef:
Rens schreef:
Adorote schreef:De stilte van dit huis en Kapel op deze prachtige vrijdagmorgen,het is nu heel opmerkelijk heerlijk echt stil ,wat een weldaad.
Adorote...............is een Kartuizerklooster niets voor jou?? Hoog in de Alpen, dóódse stilte, alleen op maandag met je medebroeders mogen spreken, en de rest van de week een totáál spreekverbod................................

Of ik dat zou willen of niet ben daar niet toe geroepen;wel geroepen maar niet voor het bovengenoemde,maar ken de praktijk heel goed in gemeenschap van Stilte en aanbidding.
Hoe zit het met pastoraat Adorote?
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Shakira op dit moment en straks een dvd van de BeeGees (zitten herrinneringen aan voor mij :D
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Reformatorische Omroep................(vanavond de integrale uitzending van de Oranje-zangavond vanuit Zaltbommel!!! om 19.30 uur..............)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lambertus

Bericht door Lambertus »

???
De ondetiteling van jou ontgaat me een beetje Rens
(een aap die een goude ring draagt blijft een lelijk ding !)
En volgens mijn Latijnse kennis klopt het ook niet
Gesloten