Kerkplein: speurneuzen gezocht
Kerkplein: speurneuzen gezocht
Als er iemand weinig om handen heeft, kan hij/zij solliciteren naar de functie van kerkplein-speurneus.
Dit bericht staat namelijk op kerkplein van Kliksafe:
----------
Kliksafe gaat Kerkplein uitbouwen
Kliksafe gaat het Kerkplein uitbouwen. Wij zoeken daarom twee enthousiaste vrijwilligers. De taken zijn: internet afstruinen naar bronnen met nieuws uit de kerken en uit de theologische wetenschap; nieuws vergaren over theologische boeken; zoeken naar recensies; contacten leggen met redacties van kerkbladen enz. enz. Het is niet de bedoeling dat de vrijwilligers zelf gaan schrijven.
Beschikt u over vrije tijd? Heeft u affiniteit met kerk en theologie? Onderschrijft u de doelstelling van Kliksafe? Wilt u op vrijwilligersbasis meewerken aan een heel mooi product? Laat het ons weten via kerkplein@isp.kliksafe.nl.
Eerst meer informatie? Bel dan (0341) 27 49 99 en vraag naar Piet de Wolf.
Dit bericht staat namelijk op kerkplein van Kliksafe:
----------
Kliksafe gaat Kerkplein uitbouwen
Kliksafe gaat het Kerkplein uitbouwen. Wij zoeken daarom twee enthousiaste vrijwilligers. De taken zijn: internet afstruinen naar bronnen met nieuws uit de kerken en uit de theologische wetenschap; nieuws vergaren over theologische boeken; zoeken naar recensies; contacten leggen met redacties van kerkbladen enz. enz. Het is niet de bedoeling dat de vrijwilligers zelf gaan schrijven.
Beschikt u over vrije tijd? Heeft u affiniteit met kerk en theologie? Onderschrijft u de doelstelling van Kliksafe? Wilt u op vrijwilligersbasis meewerken aan een heel mooi product? Laat het ons weten via kerkplein@isp.kliksafe.nl.
Eerst meer informatie? Bel dan (0341) 27 49 99 en vraag naar Piet de Wolf.
Kunnen ze beter meehelpen aan RefoWebsite, daar hebben de vrijwilligers de keuze of ze zélf schrijven, of alleen wat links aanleveren...Het is niet de bedoeling dat de vrijwilligers zelf gaan schrijven.
- Miscanthus
Re: Kerkplein: speurneuzen gezocht
Volgens mij behoren christenen te werken aan de komst van het Koninkrijk en niet aan "producten". De zoveelste christelijke story en roddelrubriek op 1 digitale hoop.Tiberius schreef:Beschikt u over vrije tijd? Heeft u affiniteit met kerk en theologie? Onderschrijft u de doelstelling van Kliksafe? Wilt u op vrijwilligersbasis meewerken aan een heel mooi product? .
Laten we liever bidden voor onze christenbroeders in Korea als je nog tijd over hebt!
Klik HIER
voor een impressie van wat ze daar meemaken omwille van Jezus Christus klik op dit interview
precies! helemaal mee eens!Miscanthus schreef:Volgens mij behoren christenen te werken aan de komst van het Koninkrijk en niet aan "producten". De zoveelste christelijke story en roddelrubriek op 1 digitale hoop.Tiberius schreef:Beschikt u over vrije tijd? Heeft u affiniteit met kerk en theologie? Onderschrijft u de doelstelling van Kliksafe? Wilt u op vrijwilligersbasis meewerken aan een heel mooi product? .
Laten we liever bidden voor onze christenbroeders in Korea als je nog tijd over hebt!
Klik HIER
voor een impressie van wat ze daar meemaken omwille van Jezus Christus klik op dit interview
Dat is ook één van de redenen waarom RefoWebsite is opgezet: een reformatorische website waarbij het niet draait om winst, maar om de informatie...Tiberius schreef:Kerkplein is van Kliksafe, niet van RD.Kaw schreef:RD & kerkplein = vrijwilligers? :o Waarom vrijwilligerswerk voor een dagblad dat voor dat vrijwilligerswerk geld krijgt dat voor commerciele doeleinden gebruikt wordt?
Maar inderdaad: het is een commercieel product.
Ik snap de tegenstelling niet helemaal.Miscanthus schreef:Volgens mij behoren christenen te werken aan de komst van het Koninkrijk en niet aan "producten". De zoveelste christelijke story en roddelrubriek op 1 digitale hoop.
Het kan toch allebei: meewerken aan Kerkplein van Kliksafe en bidden voor onze medebroeders in Korea??
Het voordeel van sites als RefoWebsite is dat ze vanuit de markt geschreven worden. D.w.z. er komt info op die de bezoekers interessant vinden. Bij Kerkplein is het meer een top-down-benadering: een redactie bepaalt welke info ik krijg te zien.
Maar goed, de reactie
Maar goed, de reactie
vind ik echt sterk. Met dit argument in de hand kunnen we alle, niet puur noodzakelijke dingen afschaffen en de hele dag voor Korea gaan bidden...Laten we liever bidden voor onze christenbroeders in Korea als je nog tijd over hebt!
- Miscanthus
hoeft ook niet sterk te zijn.rekcor schreef:vind ik echt sterk. Met dit argument in de hand kunnen we alle, niet puur noodzakelijke dingen afschaffen en de hele dag voor Korea gaan bidden...
Als ik net heb gehoord en gezien wat in N-Korea gebeurt en ik zie een oproep voor de zoveelste reforoddelclub voor mensen met " affiniteit met de kerk" dan denk ik: wat voor affiniteit met welke kerk?
Het plakken van linkjes steekt zo schril af bij de kapotgetrapte gezichten van medechristenen.....
tuurlijk, het kan altijd beter dan als vrijwilliger aan zoiets meewerken, maar het één sluit het ander niet uitMiscanthus schreef:Volgens mij behoren christenen te werken aan de komst van het Koninkrijk en niet aan "producten". De zoveelste christelijke story en roddelrubriek op 1 digitale hoop.Tiberius schreef:Beschikt u over vrije tijd? Heeft u affiniteit met kerk en theologie? Onderschrijft u de doelstelling van Kliksafe? Wilt u op vrijwilligersbasis meewerken aan een heel mooi product? .
Klik HIER
bovendien, in dezelfde zin als waarin je anderen verteld dat ze beter niet kunnen meewerken post je zelf 2 (twee) URL's, in plaats van je posting typen en die URL's opzoeken (en hoeveel werk heeft er in die sites gezeten?) had je beter zelf ook kunnen gaan bidden, als je dan toch consequent wil zijn . . .
- Miscanthus
Volgens afgewezen kan dat allebei door 1 persoon....limosa schreef:tuurlijk, het kan altijd beter dan als vrijwilliger aan zoiets meewerken, maar het één sluit het ander niet uitMiscanthus schreef:Volgens mij behoren christenen te werken aan de komst van het Koninkrijk en niet aan "producten". De zoveelste christelijke story en roddelrubriek op 1 digitale hoop.Tiberius schreef:Beschikt u over vrije tijd? Heeft u affiniteit met kerk en theologie? Onderschrijft u de doelstelling van Kliksafe? Wilt u op vrijwilligersbasis meewerken aan een heel mooi product? .
Klik HIER
bovendien, in dezelfde zin als waarin je anderen verteld dat ze beter niet kunnen meewerken post je zelf 2 (twee) URL's, in plaats van je posting typen en die URL's opzoeken (en hoeveel werk heeft er in die sites gezeten?) had je beter zelf ook kunnen gaan bidden, als je dan toch consequent wil zijn . . .
maargoed, jullie gaan niet echt in op de nood daar in Korea maar proberen te zeggen dat linkjes plakken best wel mag.
Nou van mij mog je hoor...
Als je maar niet vergeet te bidden voor de christenen in Korea.
"linkjes plakken best wel mag"Miscanthus schreef:Volgens afgewezen kan dat allebei door 1 persoon....limosa schreef:tuurlijk, het kan altijd beter dan als vrijwilliger aan zoiets meewerken, maar het één sluit het ander niet uitMiscanthus schreef:Volgens mij behoren christenen te werken aan de komst van het Koninkrijk en niet aan "producten". De zoveelste christelijke story en roddelrubriek op 1 digitale hoop.Tiberius schreef:Beschikt u over vrije tijd? Heeft u affiniteit met kerk en theologie? Onderschrijft u de doelstelling van Kliksafe? Wilt u op vrijwilligersbasis meewerken aan een heel mooi product? .
Klik HIER
maargoed, jullie gaan niet echt in op de nood daar in Korea maar proberen te zeggen dat linkjes plakken best wel mag.
Nou van mij mog je hoor...
Als je maar niet vergeet te bidden voor de christenen in Korea.
jíj begon met linkjes plakken
laat ook maar gaan ook . . .
we moeten bidden voor alle christenen die vervolgt worden, ook die in Korea