Tegenwerping van brochure SGP "Man en vrouw schiep Hij hen"
Interessant voor degenen die de interne discussie over de positie van de vrouw in de SGP volgen. De begeleidende brief is gericht aan de "Geachte leden van de SGP" en vermeld is dat "de wegen om hierover te schrijven werden verhinderd" dus ik ga er van uit dat hier plaatsen de bedoeling van de schrijvers ondersteund.
Ik zou zeggen: tolle lege
http://www.idsn.nl/refoforum/DeplaatsvanGodgegeven.pdf
oh ja, gescand op lage resolutie en flink ingepakt in pdf om het bestand niet te groot te laten worden . . .
De plaats van God gegeven
Afgezien van het lettertype, het gaat bij de SGP toch altijd om de inhoud?
Ik vind het opvallend dat we dit nu in een boekje lezen en niet op de Opinie-pagina van het RD of in de Banier. Even los van mijn mening over de positie van de vrouw zit het mij niet lekker dat ik tot nu vrijwel alleen gehoord dat we echt niet anders kunnen en dat we de eenheid in stand moeten houden enzo. Het inhoudelijke debat heb ik een beetje gemist. Daar vinden we in dit boekje een aanzet voor. Het is allemaal aan de late kant, veel Kiesverenigingen hebben al vergaderd denk ik. Maar toch nuttig om er kennis van te nemen.
Ik vind het opvallend dat we dit nu in een boekje lezen en niet op de Opinie-pagina van het RD of in de Banier. Even los van mijn mening over de positie van de vrouw zit het mij niet lekker dat ik tot nu vrijwel alleen gehoord dat we echt niet anders kunnen en dat we de eenheid in stand moeten houden enzo. Het inhoudelijke debat heb ik een beetje gemist. Daar vinden we in dit boekje een aanzet voor. Het is allemaal aan de late kant, veel Kiesverenigingen hebben al vergaderd denk ik. Maar toch nuttig om er kennis van te nemen.