Uitvoerige scriptie over de STANDENLEER!
Uitvoerige scriptie over de STANDENLEER!
Beste forummers, er is een uitvoerige scriptie over de standenleer gepubliceerd. De titel is: Geloofszekerheid, een ingewikkeld verhaal.
Boeiend! Dit is de link: Over de STANDENLEER.
Re: Uitvoerige scriptie over de STANDENLEER!
Is de tekst ook als Word-document beschikbaar? Bij kopiëren vanaf de site AoV komen nogal wat opmaakcodes mee. Lezen vanaf beeldscherm vind ik in dit geval niet handig, dus een Word-document zou praktisch zijn.
Overigens, als eerste indruk: een gedegen stuk werk!
Knippen plakken printenHendrikus schreef:Is de tekst ook als Word-document beschikbaar? Bij kopiëren vanaf de site AoV komen nogal wat opmaakcodes mee. Lezen vanaf beeldscherm vind ik in dit geval niet handig, dus een Word-document zou praktisch zijn.
79 blaadjes
:shock:refo schreef:79 blaadjes
Kan iemand voor mij in twee regels samenvatten wat de conclusies zijn van het boek. Scheelt weer een avond
Bedankt voor de tip. Ik kom trouwens aan 98 pagina's!refo schreef:Knippen plakken printenHendrikus schreef:Is de tekst ook als Word-document beschikbaar? Bij kopiëren vanaf de site AoV komen nogal wat opmaakcodes mee. Lezen vanaf beeldscherm vind ik in dit geval niet handig, dus een Word-document zou praktisch zijn.
79 blaadjes
Ff geduld... :roll:rekcor schreef::shock:refo schreef:79 blaadjes
Kan iemand voor mij in twee regels samenvatten wat de conclusies zijn van het boek. Scheelt weer een avond
Dat bedoel ik nou, dat komt door al die opmaakcodes. Die brengen met zich mee dat je allemaal extra witregels krijgt en zo. Een cleane Word-tekst zou welkom zijn.Afgewezen schreef:Bedankt voor de tip. Ik kom trouwens aan 98 pagina's!
Ik krijg een cleane word-tekst. Je kunt de verschillende opmaakprofielen gewoon wijzigen om ongewemste witruimten te verwijderen. Veel minder dan 70 pagina's krijg je waarschijnlijk toch niet voor elkaar zonder het enorm compact te maken.Hendrikus schreef:Dat bedoel ik nou, dat komt door al die opmaakcodes. Die brengen met zich mee dat je allemaal extra witregels krijgt en zo. Een cleane Word-tekst zou welkom zijn.Afgewezen schreef:Bedankt voor de tip. Ik kom trouwens aan 98 pagina's!
- Miscanthus
het is een scriptie uit 1993! :roll:Polemicus schreef:Beste forummers, er is een uitvoerige scriptie over de standenleer gepubliceerd. De titel is: Geloofszekerheid, een ingewikkeld verhaal.
De schrijver heeft nu al grijze haren dus.....
Waarom komt dit nu pas....13 jaar later?
Overjarig koren, noemen ze datMiscanthus schreef:het is een scriptie uit 1993! :roll:
De schrijver heeft nu al grijze haren dus.....
Waarom komt dit nu pas....13 jaar later?
Het is misschien eerst de kerkelijke weg gegaan? En tja, dat duurt soms een beetje lang

- Miscanthus
Hij stond zeker in de wachtstand?Hendrikus schreef:[
Het is misschien eerst de kerkelijke weg gegaan? En tja, dat duurt soms een beetje lang