Wie moet premier worden?
Wie moet premier worden?
Wie moet de volgende Nederlandse premier worden?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Realistisch bezien zal het, helaas, wel Bos worden.
Welke rampen staan Nederland onder hem te wachten?
God verhoede dat het een nóg grotere puinhoop gaat worden dan onder Paars.
Liever Balkenende, maar dat is gezien de polls op dit moment verre van realistisch, het CDA is momenteel de 3e partij in Nederland in de tussenstand.
Liever Balkenende, maar dat is gezien de polls op dit moment verre van realistisch, het CDA is momenteel de 3e partij in Nederland in de tussenstand.
Ik denk niet dat er een Paars kabinet onder Bos zal komen. Hij zal denk ik nog eerder met het CDA een coalitie vormen. Een linkse coalitie zie ik ook niet zo snel gebeuren, omdat de linkse partijen niet zo snel in een coalitie mee zullen doen gok ik, PVDA groot en niet zo links.... de linksere partijen zouden dan veel van waar ze voor vechten in moeten leveren. Ik denk zelf dat PVDA en CDA in de coalitie komen, met nog iets erbij als het zo blijft als het nu is. Het hangt er natuurlijk ook een beetje van wat de VVD gaat doen, wie de partijleider wordt en afhankelijk daarvan welke koers de VVD gaat varen.rekcor schreef:Ik hoop op: CDA-PvdA-CU
Tweede keus: CDA-VVD-CU
Derde keus: PvdA-VVD-CU
Wijziging:
Allereerste keus: CDA-CU-SGP 8)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Vertel eens: welke rampen verwacht je onder Bos?Petrus schreef:Realistisch bezien zal het, helaas, wel Bos worden.
Ik weet overigens niet of het in dezen goed is om God erbij te halen. Zou het Hem veel uitmaken of Verdonk of Bos premier wordt?
Onder Paars zijn er al heel wat christelijke normen geschonden! Ik denk onder andere aan wetgeving op het gebied van abortus, euthanasie, koopzondagen etc. Er zal inderdaad een Godswonder voor nodig zijn als dat straks nog niet erger wordt. Wat dat betreft deel ik de zorgen van Rens.Unionist schreef:Vertel eens: welke rampen verwacht je onder Bos?Petrus schreef:Realistisch bezien zal het, helaas, wel Bos worden.
Ik weet overigens niet of het in dezen goed is om God erbij te halen. Zou het Hem veel uitmaken of Verdonk of Bos premier wordt?
En wat de "rampen" betreft: Als straks de mensen die Nederland opgebouwd hebben, na de tweede wereldoorlog, de zogenaamde babyboom-generatie, op d'r AOW beknibbeld worden, waar ze heel hun leven voor gewerkt hebben... sorry, maar dat zou ik heel erg vinden.
En welke premier gaat dat voorkomen? Balkenende? Samen met wie?Erasmiaan schreef:Onder Paars zijn er al heel wat christelijke normen geschonden! Ik denk onder andere aan wetgeving op het gebied van abortus, euthanasie, koopzondagen etc. Er zal inderdaad een Godswonder voor nodig zijn als dat straks nog niet erger wordt. Wat dat betreft deel ik de zorgen van Rens.Unionist schreef:Vertel eens: welke rampen verwacht je onder Bos?Petrus schreef:Realistisch bezien zal het, helaas, wel Bos worden.
En wat de "rampen" betreft: Als straks de mensen die Nederland opgebouwd hebben, na de tweede wereldoorlog, de zogenaamde babyboom-generatie, op d'r AOW beknibbeld worden, waar ze heel hun leven voor gewerkt hebben... sorry, maar dat zou ik heel erg vinden.
Dat was voor 99% de schuld van de Demoncraten '66...Erasmiaan schreef:Onder Paars zijn er al heel wat christelijke normen geschonden! Ik denk onder andere aan wetgeving op het gebied van abortus, euthanasie, koopzondagen etc. Er zal inderdaad een Godswonder voor nodig zijn als dat straks nog niet erger wordt. Wat dat betreft deel ik de zorgen van Rens.
Die vervolgens bij meneer Balkenende de voorkeur genoten boven ChristenUnie en SGP.rekcor schreef:Dat was voor 99% de schuld van de Demoncraten '66...Erasmiaan schreef:Onder Paars zijn er al heel wat christelijke normen geschonden! Ik denk onder andere aan wetgeving op het gebied van abortus, euthanasie, koopzondagen etc. Er zal inderdaad een Godswonder voor nodig zijn als dat straks nog niet erger wordt. Wat dat betreft deel ik de zorgen van Rens.
Hoor eens, wie is er nou de baas? :mrgreen: Ik geloof niet dat Balkenende echt zijn poot stijf heeft gehouden.rekcor schreef:Neej, dat was bij Zalm en zijn vrinden toch? Die zagen de SGP niet zo zitten.Unionist schreef:Die vervolgens bij meneer Balkenende de voorkeur genoten boven ChristenUnie en SGP