Wie/Wat is het belangrijkste in mn leven

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Wie/Wat is het belangrijkste in mn leven

Bericht door Daphne »

Vraag lijkt me duidelijk :%
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Hoi Daphne,

is Bezittingen bewust met een hoofdletter????

verder een leuke poll

fladdertje van vlindertje
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door vlinder
Hoi Daphne,

is Bezittingen bewust met een hoofdletter????
nee
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Adorote

Bericht door Adorote »

Buiten Zijn Kerk het Lichaam van Christus en persoonlijke Relatie met Hem geen Zaligheid.
Toeschouwer
Berichten: 951
Lid geworden op: 19 jul 2004, 22:47

Bericht door Toeschouwer »

Dit vind ik nu een onzinnige vraag. Wat wil je hiet me bereiken?
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Oorspronkelijk gepost door Toeschouwer
Dit vind ik nu een onzinnige vraag. Wat wil je hiet me bereiken?

Dat de vraag omzinnig is, is juist, daarom is er maar een atwoord mogelijk, maar dat zou vanzelfsprekend moeten zijn.
niets is oMzinnig aan deze vraag, noch oNzinnig, deze vraag heeft zo zijn reden... atwoord krijg je niet aNtwoord wel :%

[Aangepast op 15/3/05 door Daphne]

[Aangepast op 15/3/05 door Daphne]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Weet je Daphne eigenlijk hoop je dat iemand zegt dat Christus het belangrijkste is in je leven, maar ik heb erover nagedacht en vind het best heel prive. Je zegt dat je er een bedoeling mee hebt en dat we na gaan denken, maar of iemand het je ooit verteld?!?

[Aangepast op 15/3/05 door Lizzy]
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Weet je Daphne eigenlijk hoop je dat iemand zegt dat Christus het belangrijkste is in je leven, maar ik heb erover nagedacht en vind het best heel prive. Je zegt dat je er een bedoeling mee hebt en dat we na gaan denken, maar of iemand het je ooit verteld?!?

[Aangepast op 15/3/05 door Lizzy]
Paulus was er heel open over, hoor:

Filippensen 1:21 Want het leven is mij Christus, en het sterven is mij gewin.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Weet je Daphne eigenlijk hoop je dat iemand zegt dat Christus het belangrijkste is in je leven, maar ik heb erover nagedacht en vind het best heel prive. Je zegt dat je er een bedoeling mee hebt en dat we na gaan denken, maar of iemand het je ooit verteld?!?

[Aangepast op 15/3/05 door Lizzy]
Als christen lijkt het me dat Christus op nummer 1 staat, Christus is de Basis. Zonder Christus geen christen! (Misschien extreem... maar wel waar denk ik!!!)

Doel van deze topic is men heeft hier op OSW de mond vol van PKN en HHK maar over Christus wordt er weinig gesproken (toevallig dat er nu net wel 2 topics over komen tot Christus lopen)

Het is meer een nadenker (wat ik in de u2u ook al beschreef) dan een biecht topic... ik heb speciaal een Poll'etje gemaakt om het anoniem in te vullen... wie reageren wil die reagere :% (klinkt bijna bijbels :!)

Het gaat er trouwens ook niet om of je het míj vertelt... maar het is belangrijker dat je dit aan Christus zelf ook vertelt... :%
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Oke ik snap je wel en inderdaad word er teveel over de kerkverbanden zelf gepraat dan waar het wezenlijk om gaat. Ik reageer ook bijna niet op zulke topics. Maar je kan ook in naam christen, maar dat je hart nog niet ingewonnen is.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Robert
Berichten: 1424
Lid geworden op: 28 nov 2002, 10:29
Locatie: Delft

Bericht door Robert »

Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Weet je Daphne eigenlijk hoop je dat iemand zegt dat Christus het belangrijkste is in je leven, maar ik heb erover nagedacht en vind het best heel prive. Je zegt dat je er een bedoeling mee hebt en dat we na gaan denken, maar of iemand het je ooit verteld?!?

[Aangepast op 15/3/05 door Lizzy]
Lizzy, waarom is dat 'heel privé'?
Wees ten alle tijd bereid getuigenis af te leggen van je geloof!
Carpe Diem tamen Memento Mori
MS

Bericht door MS »

Hopen doe ik dat het waar is dat bijna iedereen voor Christus kiest. Maar ik denk dat vele christen echt Christus niet op 1 hebben staan. Alleen de Christen zal Christus op de eerste plaats hebben staan en ook niet altijd, want het oude vlees is zo sterk, de duivel weet altijd weer een zwakke plek te treffen. En wie zal niet weer zelf proberen te vechten?
Nogmaals ik hoop dat iedereen in waarheid Christus heeft gekozen. Maar dit doe je niet als christen, maar alleen als Christen.
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door Robert
Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Weet je Daphne eigenlijk hoop je dat iemand zegt dat Christus het belangrijkste is in je leven, maar ik heb erover nagedacht en vind het best heel prive. Je zegt dat je er een bedoeling mee hebt en dat we na gaan denken, maar of iemand het je ooit verteld?!?

[Aangepast op 15/3/05 door Lizzy]
Lizzy, waarom is dat 'heel privé'?
Wees ten alle tijd bereid getuigenis af te leggen van je geloof!
Je moet wel iets hebben om van te getuigen en je kan het ook door je levenshouding veel uitstralen. Het is wel iets tussen God en jou en niet iedereen praat er makkelijk over denk. Ik vind het wel een zaak die heel prive is en dan wil ik daarmee niet zeggen dat ik die niet met anderen wil delen.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Wanneer mag je nu "mijnen"?
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Wanneer mag je nu "mijnen"?
Als je de poll nog niet hebt ingevuld, dan mag je er eentje invullen. Ik heb het al gedaan en krijg de mogelijkheid niet meer.
Plaats reactie