"SGP'ers zijn lief"

Plaats reactie
Unionist

"SGP'ers zijn lief"

Bericht door Unionist »

Vandaag bezocht ik de website van de ChristenUnie Schiedam. Daar vond ik de volgende passage, die ik jullie niet wil onthouden:
Marcello Stewart schreef:SGP mag niet gediscrimineerd worden, vanwege hun principes

Ik was vandaag (donderdag 2 maart), uitgenodigd voor een Migranten Talkshow. Deze Talkshow werd georganiseerd door de SGP en de ChristenUnie. Wat een lieve mensen zijn dat. Ik weet niet, waarom mensen slecht praten van de SGP. Die mensen zijn zeer gast vrij en ontzettend lief, dat ik gewoon van ze ben gaan houden. SGP mensen hebben hun principes, waar ik vind, dat je respect voor moet hebben en rekening mee moet houden. Want ik zou het discriminatie vinden, als ze buiten gesloten zouden worden. Ik ga graag weer, deze nieuwe vrienden die ik heb leren kennen, opzoeken. Ik wil ook graag de mensen van de SGP een keertje ontmoeten in Schiedam als die er mochten zijn en met hun spreken. Ik wil ook jullie, SGP mensen, in Schiedam oproepen in Schiedam te Stemmen op de ChristenUnie. En ik sta ook open, om naar de ideeen en het gedachtengoed van de SGP mensen te luisteren, want we wonen in een Christelijk democraties land, waar iedereen gehoord moet worden. Dus nogmaals wil ik de SGP mensen en leden oproepen te stemmen op Christen Unie in Schiedam, want ook jullie hulp heb ik nodig voor Schiedam.
Marnix

Bericht door Marnix »

Hehe :) Vaag figuur is dat... maar wel leuk :D

Nederlands kan nog wat beter :P
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Unionist

Bericht door Unionist »

Kom op hé, hij is Surinamer. Mag het dan?
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Hoe lang is hij al in NL? :P

of is dit een verlate Surinaamse 1 aprilgrap? :D
Unionist

Bericht door Unionist »

Ik hoor het alweer: allochtonen kunnen bij jullie nooit iets goed doen.

Zoveel slechter dan de gemiddelde Refoforummer is zijn spelling trouwens niet hoor.... :P
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Unionist schreef:Ik hoor het alweer: allochtonen kunnen bij jullie nooit iets goed doen.

Zoveel slechter dan de gemiddelde Refoforummer is zijn spelling trouwens niet hoor.... :P
Het ging me niet om de spelling, maar om zijn briljante idee om SGP-ers maar gewoon CU te laten stemmen. :D
Unionist

Bericht door Unionist »

Oooooo, dat getuigt inderdaad van een briljante politieke strategie!

Wat hij bedoelt is het volgende: In Schiedam is er geen SGP, wel SGP'ers. Die zouden kunnen kiezen om niet te gaan stemmen, En hij roept ze op om ChristenUnie te stemmen.

Logisch toch?
Marnix

Bericht door Marnix »

Oh zo.... tja, ik geef hem dan helemaal gelijk.

Maar ik zie een stereotype SGP'er niet snel op hem stemmen :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Unionist

Bericht door Unionist »

Marnix schreef:Oh zo.... tja, ik geef hem dan helemaal gelijk.

:mrgreen:
Stereotype SGP'ers wonen doorgaans ook niet in Schiedam, denk ik.
Marnix

Bericht door Marnix »

Unionist schreef:
Marnix schreef:Oh zo.... tja, ik geef hem dan helemaal gelijk.

:mrgreen:
Stereotype SGP'ers wonen doorgaans ook niet in Schiedam, denk ik.
Haha dat klopt :)
Plaats reactie