Welke zoekmachine gebruik je?
- FlyingEagle
- FlyingEagle
Okee, okee, wat peper erin!olfie schreef:Boeiende discussie..
Inhoudsvol ja.. ik verwacht zoiets eerder op een I(C)T gerelateerd forum.. :roll:
ik heb gehoord dat er in de Saambinder geschreven stond (ds. J.M.D. de Heer) dat áls je dan persé internet wilt, en je hebt Kliksafe, dan moet je wel Altavista gebruiken. Google lijkt namelijk teveel op Goochelen en daar doen wij toch niet aan mee?
Zo goed, Olf?
grapje hoop ik?Unionist schreef:Okee, okee, wat peper erin!olfie schreef:Boeiende discussie..
Inhoudsvol ja.. ik verwacht zoiets eerder op een I(C)T gerelateerd forum.. :roll:
ik heb gehoord dat er in de Saambinder geschreven stond (ds. J.M.D. de Heer) dat áls je dan persé internet wilt, en je hebt Kliksafe, dan moet je wel Altavista gebruiken. Google lijkt namelijk teveel op Goochelen en daar doen wij toch niet aan mee?
Zo goed, Olf?
- Miscanthus
grmpf! :mrgreen:Unionist schreef:Okee, okee, wat peper erin!olfie schreef:Boeiende discussie..
Zo goed, Olf?
- jakobmarin
Met Altavista krijg je evenveel zooi over je heen als met google, dus dat lijkt me geen oplossingUnionist schreef: ik heb gehoord dat er in de Saambinder geschreven stond (ds. J.M.D. de Heer) dat áls je dan persé internet wilt, en je hebt Kliksafe, dan moet je wel Altavista gebruiken. Google lijkt namelijk teveel op Goochelen en daar doen wij toch niet aan mee?
Zo goed, Olf?
Gebruik dan en christelijke zoekmachine: http://www.christian-index.com/
(dan moet de naam van de Saambinder ook gewijzigd worden, want dat vind ik erg lijken op schaambinder, zo kun je overal wat achter zoeken)
Ik heb 'm wel ingesteld op Fryskmemento schreef:Google, snel en overzichtelijk (mn door de 'kale opmaak')

Zo heb ik al goochelend nog het gevoel dat ik ondertussen een vreemde taal leer
De knop 'Lok wat jousteTM' stjoert jo fuortendaliks nei de earste webside dy't Google foar jo fynt.
Troch op 'Lok wat jouste' te drukken, nimt it sykjen minder tiid. Dêrtroch bliuwt der mear tiid oer om websiden te besjen.
Dat, wolle jo witte wat it lok foar jo yn it fet hat? Jou dan in sykopdracht op en probearje dy knop!
Ik lees al enige jaren de Saambinden (lang genoeg dat ds. De Heer ds is), maar dat artikel ben ik niet tegengekomen.Unionist schreef:Okee, okee, wat peper erin!olfie schreef:Boeiende discussie..
Zo goed, Olf?
Dus waarschijnlijk een broodje-google verhaal.
- FlyingEagle