Ds. Pieters naar Garderen.
Ds. Pieters naar Garderen.
De Herstel hervormde gemeente van garderen is zeer verblijd door de overkost van Ds. W. Pieters.
Wat een zegen voor die gemeente om van de Heere weer een predikant te krijgen.
Wat een zegen voor die gemeente om van de Heere weer een predikant te krijgen.
Maar wel op deze site!Oorspronkelijk gepost door Admin
Zo daar ben je snel bij
stond nog niet eens op refdag.nl
![]()
'k Las het gisterenavond al op http://www.hersteldhervormdekerk.nlOorspronkelijk gepost door Admin
Zo daar ben je snel bij
stond nog niet eens op refdag.nl
![]()
- Breekijzer
- Contacteer:
Wel raar dat zo iemand voor 4 of 5 jaar naar Canada of Amerika verkast.
Op zich moet zo iemand dat zelf weten, maar ik begin dan altijd een beetje te twijfelen aan die mooie roepings verhalen!
Trouwens over de hele linie van de kerk!
Er zijn gemeentes die 12 keer moeten roepen, maar andere, van die (fijne) gemeentes die aan 1 beroeping al een dominee hebben!
Beetje vreemd!!!
daar geef ik dus geen cent voor!!!
Op zich moet zo iemand dat zelf weten, maar ik begin dan altijd een beetje te twijfelen aan die mooie roepings verhalen!
Er zijn gemeentes die 12 keer moeten roepen, maar andere, van die (fijne) gemeentes die aan 1 beroeping al een dominee hebben!
Beetje vreemd!!!
't hangt ook echt niet van jouw centen af......Oorspronkelijk gepost door Breekijzer
Wel raar dat zo iemand voor 4 of 5 jaar naar Canada of Amerika verkast.
Beetje vreemd!!!
Ik vind dat de dominees wel eens wat makkelijk emigreren. Van NL naar USA, van USA naar NL. En weer naar Canada. Als je het zelf moest betalen, zou je het wel laten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.