Dat is even een compleet andere tweede kerstdag
Dat is even een compleet andere tweede kerstdag
Dat is even schrikken. Mijn vader is zo net gebeld, met de boodschap dat mijn opa waarschijnlijk is overleden. De doker/ambulance is onderweg... mijn vader ok.
Zo veranderd een leuk bedoelde tweede kerstdag zomaar in heel iets anders!
Re: Dat is even een compleet andere tweede kerstdag
Sterkte Rick. We denken aan je.marsm104 schreef:Dat is even schrikken. Mijn vader is zo net gebeld, met de boodschap dat mijn opa waarschijnlijk is overleden. De doker/ambulance is onderweg... mijn vader ok.
Dat was inderdaad wel schrikken vanmorgen. Plannen veranderen zo. We zouden vandaag gaan wandelen, en vanmiddag even naar opa en oma... niet dus.
Maar mijn opa had een paar jaar geleden een hersenbloeding gekregen, en zodoende is het de laatste jaren langzaam achteruit gegaan. Zijn conditie was niet meer zoals het zijn moet. Lopen was er amper bij. Alles ging moeilijker.
Maar daarom blijft de mededeling niet leuk. Het komt toch onverwachts. Mijn ouders zijn er nu naar toe. Ik zal straks wel meer horen.
Maar mijn opa had een paar jaar geleden een hersenbloeding gekregen, en zodoende is het de laatste jaren langzaam achteruit gegaan. Zijn conditie was niet meer zoals het zijn moet. Lopen was er amper bij. Alles ging moeilijker.
Maar daarom blijft de mededeling niet leuk. Het komt toch onverwachts. Mijn ouders zijn er nu naar toe. Ik zal straks wel meer horen.
- Miscanthus
- ndonselaar
- Contacteer:
Nou.. dat was dag twee. Een heel gedoe zo. We hebben de liederen uitgezocht voor de dienst; vrijdag. En alle andere details besproken. En steeds komen er mensen langs, om even te kijken, en te praten. En dan is vrijdag de dag. Dat zal nog wel even zwaar zijn. Maar goed, daar moet ik ook niet meer drama van maken dan nodig is.
Morgen zal er wel een advertentie in het ND komen.
Bedankt voor de steun en medeleven, dat vind ik wel mooi.
Morgen zal er wel een advertentie in het ND komen.
Bedankt voor de steun en medeleven, dat vind ik wel mooi.