Wat zijn je goede voornemens voor 2006....?

Gian

Wat zijn je goede voornemens voor 2006....?

Bericht door Gian »

Zoals elk jaar hebben de meeste mensen goede voornemens.
Wat zijn je goede voornemens voor 2006?

Ik heb er geen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

ik wel:

1. meer sporten

2. gezonder leven

3. meer thuis zijn
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Nou ik heb genoeg dingen die verbetert kunnen owrden maar.. Omdat nu allemaal per 1 januari te doen?! ik verdeel dat liever over het hele jaar :wink:
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Nou ik heb genoeg dingen die verbetert kunnen owrden maar.. Omdat nu allemaal per 1 januari te doen?! ik verdeel dat liever over het hele jaar :wink:
Unionist

Bericht door Unionist »

tukkertje schreef:ik wel:

2. gezonder leven
Vandaar dat jij op 31-12 je buikje nog rond eet!
Unionist

Bericht door Unionist »

Ar-Jan schreef:Nou ik heb genoeg dingen die verbetert kunnen owrden maar.. Omdat nu allemaal per 1 januari te doen?! ik verdeel dat liever over het hele jaar :wink:
IK OOK!

1 januari: stoppen met roken
1 februari: stoppen met roken
1 maart: stoppen met roken
1 april: stoppen met roken
1 mei: stoppen met roken
1 juni: stoppen met roken
1 juli: stoppen met roken
1 augustus: stoppen met roken
1 september: stoppen met roken
1 oktober: stoppen met roken
1 november: stoppen met roken
1 december: stoppen met roken
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

1. meer sporten

2. gezonder leven

3. meer thuis zijn
1. Hoeveel sport je nu en welke sport? (vissen valt niet onder sporten)

2. Waar denk je aan?

3. Meer thuis zijn = minder werken?
refo

Bericht door refo »

De oplossing: een hometrainer...
Unionist

Bericht door Unionist »

Breekijzertje schreef:

1. meer sporten

2. gezonder leven

3. meer thuis zijn
1. Hoeveel sport je nu en welke sport? (vissen valt niet onder sporten)
KLAVERJASSEN!
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

1. meer sporten

2. gezonder leven

3. meer thuis zijn
Ga je thuis sporten? ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Pim schreef:

1. meer sporten

2. gezonder leven

3. meer thuis zijn
Ga je thuis sporten? ;)
1. Schaken, dammen en figuurzagen

2. een mandarijn in de week eten

3. weet ik nog niet hoe ik dat doe
Billy

Bericht door Billy »

8 kilo er zo snel mogenlijk vanaf bewegen en door (vr)eetgewoonte aan te passen.

lukt me bijna elk jaar", meestal na september -als de avonden langer worden- gaat het fout; zo ook dit jaar weer.

en om nu in de decembermaand te lijnen, tja dat is me nog nooit gelukt
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Houthakker

Bericht door Houthakker »

Voor het eerst in mijn leven heb ik ook een goed voornemen.
Althans, een goed voornemen van zaken waarmee ik op nieuwjaarsdag wil beginnen. Want daaraan heb ik eerder nooit meegedaan.
Ik wil me niet langer laten opjagen.
Ik wil me ook niet langer onder druk laten zetten.
Ik wil geen stress meer.

Toelichting:
Het is sluipenderwijs gekomen. Maar nu constateer ik voor mezelf dat dingen als de mailbox, en teveel telefoons me ongemerkt opjagen.
Ik moet snel even kijken, of ik moet teveel telefoons aannemen. Teveel altijd bereikbaar zijn.

Ik neem me voor per 1 januari paal en perk te stellen aan de mailbox en alleen op 2 vaste tijden deze bekijken, zowel zakelijk als prive.
Ik neem me voor zo snel als mogelijk het abonnement op mijn mobiele telefoon te stoppen. Ik wil geen mobiele telefoon meer, zowel zakelijk als prive kunnen mensen me voortaan alleen nog via een vast toestel bereiken.

Ook neem ik me voor me niet meer zo te laten meeslepen door het altijd maar willen weten van het nieuws. Nu.nl wil ik laten voor wat het is. Ik neem me voor op mijn gemak de krant te lezen, als het me uitkomt. En of ik het nieuws vandaag weet of morgen, zal wel niet zoveel uitmaken.

Ook neem ik me voor me met ingang van 1 januari ook zakelijk niet meer te laten opjagen. Ik wil kennisnemen van plannen en werkoverleg, maar alle vormen van drukzetten wil ik naast me neerleggen.

En ik heb me voorgenomen dit alvast nu op een forum te schrijven, dit met de bedoeling om te fungeren als extra ruggensteun voor mezelf, omdat ik het vermoeden in me omdraag, dat dit wel eens nodig kan zijn.

Groet,
Houthakker.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Sporten vindt ik een hele goeie, maar dat zei ik aan het eind van 2004 ook maar dat is er niet van gekomen :lol:

Ik ga me maar volledig inzetten bij mijn nieuwe baan.
Alle andere goede voornemens komen vanzelf.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Houthakker schreef:Voor het eerst in mijn leven heb ik ook een goed voornemen.
Althans, een goed voornemen van zaken waarmee ik op nieuwjaarsdag wil beginnen. Want daaraan heb ik eerder nooit meegedaan.
Ik wil me niet langer laten opjagen.
Ik wil me ook niet langer onder druk laten zetten.
Ik wil geen stress meer.

Toelichting:
Het is sluipenderwijs gekomen. Maar nu constateer ik voor mezelf dat dingen als de mailbox, en teveel telefoons me ongemerkt opjagen.
Ik moet snel even kijken, of ik moet teveel telefoons aannemen. Teveel altijd bereikbaar zijn.

Ik neem me voor per 1 januari paal en perk te stellen aan de mailbox en alleen op 2 vaste tijden deze bekijken, zowel zakelijk als prive.
Ik neem me voor zo snel als mogelijk het abonnement op mijn mobiele telefoon te stoppen. Ik wil geen mobiele telefoon meer, zowel zakelijk als prive kunnen mensen me voortaan alleen nog via een vast toestel bereiken.

Ook neem ik me voor me niet meer zo te laten meeslepen door het altijd maar willen weten van het nieuws. Nu.nl wil ik laten voor wat het is. Ik neem me voor op mijn gemak de krant te lezen, als het me uitkomt. En of ik het nieuws vandaag weet of morgen, zal wel niet zoveel uitmaken.

Ook neem ik me voor me met ingang van 1 januari ook zakelijk niet meer te laten opjagen. Ik wil kennisnemen van plannen en werkoverleg, maar alle vormen van drukzetten wil ik naast me neerleggen.

En ik heb me voorgenomen dit alvast nu op een forum te schrijven, dit met de bedoeling om te fungeren als extra ruggensteun voor mezelf, omdat ik het vermoeden in me omdraag, dat dit wel eens nodig kan zijn.

Groet,
Houthakker.
Super! Dit lijkt mij ook wel wat!
We laten ons, als we eerlijk zijn, tenslotte vaak gek maken door derden.
Mijn baas is ook zo'n bizarre stresskip.
Banjert overal tussendoor, terwijl ik ook mijn werk heb.
Als hij weer zomaar iets tussendoor blèrt, zeg ik vaak dat ik er zo even naar ga kijken maar eerst dìt ff wil afronden.

MAAR HET LANDT GEWWOON NIET BIJ DIE MAN!!!!!!!!!!!!!!!

Wie heeft er tips om dit gedrag van die man te negeren?
Plaats reactie