Welke ziektekostenverzekering?
Welke ziektekostenverzekering?
Ben benieuwd welke ziektekostenverzekering jullie gaan nemen of houden?
Ik ben al enkele jaren verzekerd (tegen lage premie) bij National Academic National Academic Dit is een hele voordelige ziektekostenverzekeraar en ik hoop dat ze ook nu weer als laagste uit de bus komen.
Waar en tegen welke premie gaan jullie vanaf 2006?
Ik ben al enkele jaren verzekerd (tegen lage premie) bij National Academic National Academic Dit is een hele voordelige ziektekostenverzekeraar en ik hoop dat ze ook nu weer als laagste uit de bus komen.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Re: Welke ziektekostenverzekering?
welke premie? dat vraag ik me ook af. heb jij al offertes dan?Billy schreef:Ben benieuwd welke ziektekostenverzekering jullie gaan nemen of houden?
Ik vraag me nog af hoe het precies zit maar volgens mij is de rol van die pro-life jongens uitgespeeld in het nieuwe stelsel. Qua mogelijkheden om zich te onderscheiden dan bedoel ik. Ze kunnen uiteraard best ziektekostenverzekeraar blijven.Houthakker schreef:Wij gaan ons beslist niet verdiepen in offertes of kosten.
Wij blijven bij PRO LIFE.
Groet,
Houthakker.
National Academic was (is) ook prolife. Staat tenminste altijd bij dat abortus niet in het pakket zit.
Ze garanderen dat als ze niet de laagste zijn, je over mag naar een ander. Dat is overigens wettelijk, volgens mij.
Voor 15 december een aanbieding. Voor 1 maart reageren. Voor 1 mei moet 't rond zijn.
Vraag me overigens af hoe de koppelverkopen zullen zijn. Lage premie bij de een en aanvullend bij de ander zal wel niet kunnen.
Ze garanderen dat als ze niet de laagste zijn, je over mag naar een ander. Dat is overigens wettelijk, volgens mij.
Voor 15 december een aanbieding. Voor 1 maart reageren. Voor 1 mei moet 't rond zijn.
Vraag me overigens af hoe de koppelverkopen zullen zijn. Lage premie bij de een en aanvullend bij de ander zal wel niet kunnen.
Volgens mij, zeg je.limosa schreef:Ik vraag me nog af hoe het precies zit maar volgens mij is de rol van die pro-life jongens uitgespeeld in het nieuwe stelsel. Qua mogelijkheden om zich te onderscheiden dan bedoel ik. Ze kunnen uiteraard best ziektekostenverzekeraar blijven.Houthakker schreef:Wij gaan ons beslist niet verdiepen in offertes of kosten.
Groet,
Houthakker.
Maar volgens mij kun je zoiets beter niet zeggen Limosa.
Je moet wel weten waarover je het hebt.
Op zijn minst zou je eerst navraag behoren te doen.
Om zomaar in het wilde weg persoonlijke veronderstellingen hier neer te schrijven, ten ongunste van PRO LIFE, is niet kies.
Groet,
Houthakker.
De zaken waarmee de prolife-zuil zich probeerde te onderscheiden zitten nu toch allemaal in het basispakket, die worden hoe dan ook aangeboden. Hoe moeten ze zich dan onderscheiden? Behalve dan door te proberen een goede verzekeraar te zijn, maar dat doen die anderen ook hoor.Houthakker schreef:Volgens mij, zeg je.limosa schreef:Ik vraag me nog af hoe het precies zit maar volgens mij is de rol van die pro-life jongens uitgespeeld in het nieuwe stelsel. Qua mogelijkheden om zich te onderscheiden dan bedoel ik. Ze kunnen uiteraard best ziektekostenverzekeraar blijven.Houthakker schreef:Wij gaan ons beslist niet verdiepen in offertes of kosten.
Groet,
Houthakker.
Om zomaar in het wilde weg persoonlijke veronderstellingen hier neer te schrijven, ten ongunste van PRO LIFE, is niet kies.
Groet,
Houthakker.
Als je Dé krant van refo nederland leest heb je de afgelopen tijd een discussie hierover kunnen volgen tussen de aanbieders en [ik dacht] dhr Polder. De een zei nee en de ander ja. Ik denk dat het verschil in de aanvullende verzekering zit.Houthakker schreef:Volgens mij, zeg je.limosa schreef:Ik vraag me nog af hoe het precies zit maar volgens mij is de rol van die pro-life jongens uitgespeeld in het nieuwe stelsel. Qua mogelijkheden om zich te onderscheiden dan bedoel ik. Ze kunnen uiteraard best ziektekostenverzekeraar blijven.Houthakker schreef:Wij gaan ons beslist niet verdiepen in offertes of kosten.
Groet,
Houthakker.
Groet,
Houthakker.
Beschouw de dingen die ik hierover gezegd heb nou maar als feiten, dan kun je daarop reageren als jij het anders ziet. Nu begin je van de inhoud af te dwalen.Houthakker schreef:Wij hebben wel die krant, maar komen er niet altijd aan toe hem ook (helemaal) te lezen.
Deze discussie hebben we niet gevolgd.
Maar dan nog is het beter feiten te noemen of te citeren.
Groet,
Houthakker.
- Miscanthus
Tja, principes kosten geldPetrus schreef:Heb zojuist de kosten bekeken, en die vielen echt flink tegen:Houthakker schreef:Wij gaan ons beslist niet verdiepen in offertes of kosten.
Groet,
Houthakker.
€ 134,80 per maand als alleenstaande..........
Mijn huidige verzekeraar rekent voor dezelfde dekking € 101,70....
Miscanthus schreef:Tja, principes kosten geldPetrus schreef:Heb zojuist de kosten bekeken, en die vielen echt flink tegen:Houthakker schreef:Wij gaan ons beslist niet verdiepen in offertes of kosten.
Groet,
Houthakker.
€ 134,80 per maand als alleenstaande..........
Mijn huidige verzekeraar rekent voor dezelfde dekking € 101,70....
Waarom moet Pro life nu duurder zijn. Dat is wat mij tegen staat bij die principiele verzekeraars. Altijd duurder dan de rest.