Dit schijnt echt een flinke ramp te worden. New Orleans al grotendeels geëvacueerd.
Misschien kunnen we wat links met info/beelden delen?
[Aangepast op 29/8/05 door Pim]
Van NU:Oorspronkelijk gepost door WSO
-- Report: Roof of Superdome in New Orleans, where thousands evacuated ahead of Hurricane Katrina, is leaking rain.
Ik vraag me af of dat geen ramp wordt, al die mensen in die arena.... NO wordt geevacueerd en dan worden alle mensen die niet weg willen in de stad in een groot gebouw gestopt.
Zonder luchtverversing lijkt me dat al helemaal geen pretje...De duizenden inwoners van New Orleans die voor de orkaan Katrina schuilen in het Superdome-stadion, zijn maandagochtend zonder stroom komen te zitten. Tot overmaat van ramp begon later ook het dak van het stadion te lekken. Dat berichtte CNN.
Noodgeneratoren zorgen ervoor dat er weer licht brandt in het stadion, maar zijn niet krachtig genoeg om het luchtverversingssysteem te laten draaien. In het stadion bivakkeren ongeveer 10.000 mensen. Amerikaanse media spraken eerder van 30.000 schuilenden.
Het is inderdaad maar net wat je daar onder verstaat.... Moet je eens voorstellen: vier maal de kracht van onze 'orkaantjes'.... Dat gaat mijn bevattingsvermogen toch echt te boven. Zoiets moet je een keer hebben meegemaakt denk ik....Oorspronkelijk gepost door Harry
Het is allemaal weer meegevallen...