Help: Geloof & Msn ?!
Help: Geloof & Msn ?!
De Erasmus Universiteit doet onderzoek naar hoe Gelovigen Instant Message (bijv. Msn Messenger) gebruiken. Help mee aan dit in de wereld unieke onderzoek door 10 minuten de tijd te nemen voor een korte anonieme vragenlijst.
Voor elke ingevulde vragenlijst gaat zelfs een kleine bijdrage naar een door jou te kiezen goed doel.
Ben je benieuwd? Klik door naar de vragenlijst op: http://www.instantmessage.tk/
Alvast bedankt!
Ruud Brink
Onderzoeker Erasmus Universiteit Rotterdam
Ps.
Wees zo vrij de vragenlijst (via Msn;-) te verspreiden aan anderen
Voor elke ingevulde vragenlijst gaat zelfs een kleine bijdrage naar een door jou te kiezen goed doel.
Ben je benieuwd? Klik door naar de vragenlijst op: http://www.instantmessage.tk/
Alvast bedankt!
Ruud Brink
Onderzoeker Erasmus Universiteit Rotterdam
Ps.
Wees zo vrij de vragenlijst (via Msn;-) te verspreiden aan anderen
- ndonselaar
- Contacteer:
Nou moet k zeggen dat ik gisteravond in een der deuterocanonieke boeken zat te lezen...Oorspronkelijk gepost door Kaw
Een enquete met dubbele vragen. De 1 beantwoord eigenlijk al de ander. Maar goed... Ik heb het ingevuld.
Sommigen zijn wel suggestief. Eens kijken wat ze met de antwoorden doen. Ik zie nu al in de krant een kop: "Radicale gelovigen wisselen ideeën uit via MSN!"
:t:t:t:t:t:t:t:tSirach 30:1 Wie zijn zoon liefheeft geeft hem regelmatig met de stok, en uiteindelijk zal hij vreugde in hem vinden
doet me een beetje an de Koran denken .... :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- ndonselaar
- Contacteer:
Iets zoals een verkorte HBO ook niet?Oorspronkelijk gepost door nicnamebasisschool, PABO stond er niet bijOorspronkelijk gepost door ndonselaar
Zeg Nicname wat heb je bij 'opleiding' ingevuld?![]()

In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Dat moet je niet zeggen, Niek. Het duurt namelijk wel net zo lang als een doorsnee HBO studie.Oorspronkelijk gepost door ndonselaarIets zoals een verkorte HBO ook niet?Oorspronkelijk gepost door nicnamebasisschool, PABO stond er niet bijOorspronkelijk gepost door ndonselaar
![]()
Maar goed, pseudo-HBO stond er niet tussen, dus voor PABO-ers is die vragenlijst idd niet toereikend.
VWO stond er ook niet tussen...dus wat heb ik eigenlijk gedaan???Oorspronkelijk gepost door PimDat moet je niet zeggen, Niek. Het duurt namelijk wel net zo lang als een doorsnee HBO studie.Oorspronkelijk gepost door ndonselaarIets zoals een verkorte HBO ook niet?Oorspronkelijk gepost door nicnamebasisschool, PABO stond er niet bijOorspronkelijk gepost door ndonselaar
![]()
Maar goed, pseudo-HBO stond er niet tussen, dus voor PABO-ers is die vragenlijst idd niet toereikend.