Al-Qaeda kondigt nieuwe aanslagen aan

Plaats reactie
marrepar

Al-Qaeda kondigt nieuwe aanslagen aan

Bericht door marrepar »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en wil maar gelijk beginnen met het laatste nieuws over nieuwe aanslagen die staan te gebeuren in Engeland en Amerika.
Ayman al-Zawahri, de 2e man van Al-Qaeda, heeft gesproken.
Zawahri dreigde de VS op de videoband met "rampen die erger zijn dan wat ze in Vietnam hebben gekend".

Hoe denken jullie hier over?

Marrepar
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Je bedoelt dit:

DUBAI Het terroristennetwerk al-Qaeda heeft opnieuw bedreigingen geuit aan het adres van Groot-Brittannië en de Verenigde Staten. De nummer twee van het netwerk, al-Zawahiri, zei op de Arabische tv-zender al-Jazeera dat de twee landen opnieuw aanslagen kunnen verwachten.

Het beleid van premier Blair zal de Britten nieuwe vernielingen brengen, zei al-Zawahiri in een videoboodschap. En de Amerikanen zullen getroffen worden door grotere rampen dan de Vietnam-oorlog, aldus al-Zawahiri op dezelfde video.

Vandaag is het twee weken geleden dat in Londen vier aanslagen mislukten en vier weken dat 57 mensen omkwamen.
----------------------

Hoe betrouwbaar is deze bron?
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Dat was:

de immens populaire ex-minister van informatie van Irak, Al Sahaf.
Harry

Bericht door Harry »

Helaas is deze Al-Zawahiri van een iets andere orde dan die ex-minister van informatie van Irak.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door WSO
Dat was:

de immens populaire ex-minister van informatie van Irak, Al Sahaf.
Jah die vent was om te lachen... (there are no amerikans here... [size=-2]zie je onder het gebouw allemaal amerikaanse tanks rondrijden :,:,:, )[/size]k geloof dat die andere kerel waar t nu om gaat niet echt een aardige naiefe man is maar een grote terorist die europa en amerika grote schrik willen aanjagen met grote woorden....:#
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Het is voorpaginanieuws voor deBBC
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Zou bij ons ook zo gelden denk ik als het over nederland zou gaan...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Kan zijn Daphne, maar niet alles wordt serieus genomen.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

... toch word ik er niet vrolijk van.
Jelle

Bericht door Jelle »

Je behoeft er ook niet vrolijk van te worden, maar we moeten ons ook niet laten intimideren door zo'n schreeuwlelijk
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Kan zijn Daphne, maar niet alles wordt serieus genomen.
totdat.... :%
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6329
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »


Tja, dat heb je soms. Zo gaat dat. Hopelijk is het waar.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

tukkertje schreef:

Tja, dat heb je soms. Zo gaat dat. Hopelijk is het waar.
Ik vind het moeilijk om met deze opmerking in te stemmen.
Ik probeer me altijd af te vragen hoe de Heere Jezus op Bin Laden zou hebben gereageerd. Volgens mij zou Jezus het heel fijn vinden als Bin Laden zijn zonden beleid en tot Hem vlucht.
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Volgens CNN is hij volgende de laatste berichten wel ziek, maar nog niet gestorven.

http://edition.cnn.com/2006/WORLD/europe/09/23/france.binladen/index.html
Plaats reactie