http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1217901
zijn van die vrolijke vooruitzichten weet je wel

Als ze nu ineens uit de EU stapten, dan komen ze ook niet zo gauw meer te kort.Oorspronkelijk gepost door vlinder
Als je nu minder moet betalen, en er komt een tekort en er moet weer meer betaald worden of zelfs iets extra om de schuld intelopen,
dan voelt de bevolking zich helemaal opgelicht.
je weet toch wel wat die grapjas verdiend en wat voor bonussen als ie krijgt?Oorspronkelijk gepost door MarikenMiljonair?? Sinds wanneer??Oorspronkelijk gepost door MatthijsJa tuurlijk, maar hij ligt niet wakker om 100 euro.Oorspronkelijk gepost door vlinder
Wat ik me zat aftevragen:
Moet Balkenende ook belasting betalen?
De man is miljonair. Wat maakt hem dat nou uit, hij zit goed bij kas.
Nee, dat weten we niet, vertel......Oorspronkelijk gepost door Matthijsje weet toch wel wat die grapjas verdiend en wat voor bonussen als ie krijgt?Oorspronkelijk gepost door MarikenMiljonair?? Sinds wanneer??Oorspronkelijk gepost door MatthijsJa tuurlijk, maar hij ligt niet wakker om 100 euro.Oorspronkelijk gepost door vlinder
Wat ik me zat aftevragen:
Moet Balkenende ook belasting betalen?
zoek maar op:DOorspronkelijk gepost door GianNee, dat weten we niet, vertel......Oorspronkelijk gepost door Matthijsje weet toch wel wat die grapjas verdiend en wat voor bonussen als ie krijgt?Oorspronkelijk gepost door MarikenMiljonair?? Sinds wanneer??Oorspronkelijk gepost door Matthijs Ja tuurlijk, maar hij ligt niet wakker om 100 euro.