en de rvu gaat door !!

Lambertus

en de rvu gaat door !!

Bericht door Lambertus »

ik had het al gepost geloof ik maar het mag dus door gaan
ik las in het RD of ND dat zowel de CU als SGP een verbod wilde en de partij CDA houdt ze kop ! (stem ik dus ook niet meer op !

zie
Protest tegen 'God bestaat niet'
In de serie God bestaat niet toont de educatieve omroep RVU korte tussenfilmpjes met Jezus als een aangelijnde hond, de kruisiging van een naakte negerin en de duivel die op de preekstoel zijn middelvinger opsteekt. De Nederlandse bisschoppen en de Protestantse Kerk in Nederland protesteren in een maandag uitgegeven gezamenlijk verklaring tegen deze en andere kwetsende en provocerende beelden. "Het onnodig kwetsen van anderen in hun levensbeschouwelijke overtuigingen heeft geen enkele toegevoegde waarde en zal een averechts effect hebben", aldus de verklaring, die de omroep vraagt van uitzending af te zien. Vorige week vrijdag bepaalde de rechter dat de serie niet grievend genoeg is om uitzending te verbieden.

als je nog niet genoeg hebt (kan me niet voorstellen overigens kijk op
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=806

(niet geschikt voor kinderen en ook voor mij eigenlijk niet maar ik heb gekeken omdat het ook nog eens in een zeer oude RK kerk onder valse voorwendselen is gemaakt !
:i:i

en die icoontjes hierboven verbeelden nog geen kwart van wat ik ervan vindt DIT IS ERRUG en de regering doet niets maar MAAK NIET EENZELFDE IETS OVER DE ISLAM WANT DAN.......zit ik achter de tralies

wat een afschuwelijk land wordt het toc of is het al
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Soms vraag ik me af waar die 'c' voor staat bij CDA?!?!?

:%
Lambertus

Bericht door Lambertus »

catastrofaal !
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Tja, het is bizar,
zoiets moet je in een moskee proberen.......

christenen mag je blijkbaar wel vernederen en bespotten.

Blijf bidden dat verdere uitzendingen niet doorgaan
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Oorspronkelijk gepost door Gabrielle
Tja, het is bizar,

Moeten we niet meer doen?????? We blijven zo graag op onze stoel zitten. Is dit niet het probleem van kerkelijk nederland?
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Oorspronkelijk gepost door kridje
Oorspronkelijk gepost door Gabrielle
Tja, het is bizar,

Moeten we niet meer doen?????? We blijven zo graag op onze stoel zitten. Is dit niet het probleem van kerkelijk nederland?
jazeker is dit het probleem van kerkelijk nederland en eerlijk gezegd vind ik dit ook wat magertjes, maar wat te doen ?

bidstonden ? protesteren ? heb jij een idee ?
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Het zal bijvoorbeeld schitterend zijn als het kabinet een enorm aantal brieven krijgt met een protestwoord. Laten we zeggen ongeveer een half miljoen brieven. Dat is toch te doen in Nederland? Er zijn volgens mij zeker een half miljoen mensen die tegen het programma zijn.

Een non-stop wake bij kantoor rvu?
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Dat helpt niet. Denk je nu echt dat dit programma invloed heeft op de beredenering van de kijker? Dit programma is daaruit voortgevloeid. Dit is de openlijke openbaring van de onchristelijke sentimenten in Nederland die er al een hele poos zijn.
Openbaringen moet voltooid worden. De waanwoorstellingen van de epileptische Johannes. Wij hebben 1 troost: Wij weten dat het leven begint bij de laatste bazuin. Er komt verdrukking en die is onvermijdelijk. Met die verdrukking zal de kerk weer tot leven komen en groeien. Op dit moment zou ik me meer druk maken over ons eigen heil dan over zo'n waanzinnig programma.
vlinder

Bericht door vlinder »

Dit is idd te erg voor woorden.
Waarom toch?
Maar tegelijk, Hoe is het mogelijk dat zulk een God zo met Zich laat spotten.
Hij moet wel enorm veel geduld hebben.

Iig blijven bidden ja.

groetjes vlindertje
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij moeten we deze mensen dreigbrieven toezenden (dat zouden de Moslims allang gedaan hebben) Desnoods kogelbrieven zenden, dit moet stoppen, dit kan en mag niet gebeuren in Nederland.

Oh ja, ja laat maar, want dit is natuurlijk geen christelijk gedrag, maar wat dan wel om het te doen stoppen???
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Het moet zeker geen dreigbrief zijn.
Maar een hele nette brief waarin ook moet worden aangegeven dat men (de overheid) het streven heeft om met respect met godsdiensten om te gaan. Op deze wijze wordt er totaal geen respect getoond!
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Er zijn al brieven, handtekeningenacties en kamervragen geweest.
Kokje

Bericht door Kokje »

Gelukkig hebben er maar 92.000 mensen naar het programma gekeken (overigens wel 92.000 teveel...) en keken er tegelijkertijd 244.000 mensen naar een EO-programma dat juist ging over God en hoe Hij levens radicaal kan veranderen (zie weblog van EO-directeur Ad de Boer).
Lambertus

Bericht door Lambertus »

de link weghalen laat ik aan de mods over maar ik denk dat het juist goed is om mensen er op te attenderen dat dit soort vuiligheid in dit land gebeurd

maar das persoonlijk
Plaats reactie