ik las in het RD of ND dat zowel de CU als SGP een verbod wilde en de partij CDA houdt ze kop ! (stem ik dus ook niet meer op !
zie
Protest tegen 'God bestaat niet'
In de serie God bestaat niet toont de educatieve omroep RVU korte tussenfilmpjes met Jezus als een aangelijnde hond, de kruisiging van een naakte negerin en de duivel die op de preekstoel zijn middelvinger opsteekt. De Nederlandse bisschoppen en de Protestantse Kerk in Nederland protesteren in een maandag uitgegeven gezamenlijk verklaring tegen deze en andere kwetsende en provocerende beelden. "Het onnodig kwetsen van anderen in hun levensbeschouwelijke overtuigingen heeft geen enkele toegevoegde waarde en zal een averechts effect hebben", aldus de verklaring, die de omroep vraagt van uitzending af te zien. Vorige week vrijdag bepaalde de rechter dat de serie niet grievend genoeg is om uitzending te verbieden.
als je nog niet genoeg hebt (kan me niet voorstellen overigens kijk op
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=806
(niet geschikt voor kinderen en ook voor mij eigenlijk niet maar ik heb gekeken omdat het ook nog eens in een zeer oude RK kerk onder valse voorwendselen is gemaakt !
:i:i
en die icoontjes hierboven verbeelden nog geen kwart van wat ik ervan vindt DIT IS ERRUG en de regering doet niets maar MAAK NIET EENZELFDE IETS OVER DE ISLAM WANT DAN.......zit ik achter de tralies
wat een afschuwelijk land wordt het toc of is het al