Operatie

pingpongbal

Operatie

Bericht door pingpongbal »

Over een paar weken moet ik geopereerd worden aan mijn neus. Mijn neus zit altijd verstopt en ik heb heel vaak voorhoofdsholte-ontsteking. Ook heb ik veel last van m’n keel omdat ik vaak door m’n mond adem, ook ’s nachts. Nu moeten de doorgangetjes wat groter gemaakt worden want die zijn veel te klein bij mij. En het tussenschot zit scheef bovenin.

Wie is er ook wel eens geopereerd? Hoe vond je het? Viel het mee of tegen? Hoe is het om onder narcose te gaan? Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen dus ik heb er helemaal geen ervaringen mee (gelukkig). Ik ben benieuwd of er hier ook wel eens iemand aan z’n neus geopereerd is!

Als je meer details wil weten over de operatie kan je dat hier lezen.
Lecram

Bericht door Lecram »

De enige narcose die ik heb gehad was vanwege een kijkoperatie in mijn knie. Ik weet nog steeds niet waarom daar narcose voor nodig was.

Het was wel een rare ervaring. Iemand praat tegen je en die verdwijnt ineens. En dan word je in een heel andere ruimte wakker, kotsmisselijk.

[Aangepast op 3/5/05 door Lecram]
Marjan

Bericht door Marjan »

Toen ik een jaar of acht was zijn mijn amandelen verwijderd, daarna ben ik nauwelijks meer in het ziekenhuis geweest. Tenminste niet voor operaties, wel voor twee geboortes. Maar dat ging zonder narcose.

Ping, sterkte met je neus! Ik heb pas van iemand gehoord die aan zijn neus is geholpen en hij was enorm opgeknapt. Had weer gewoon lucht en zo.
Be yourself, there are plenty of others.
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
De enige narcose die ik heb gehad was vanwege een kijkoperatie in mijn knie. Ik weet nog steeds niet waarom daar narcose voor nodig was.

Het was wel een rare ervaring. Iemand praat tegen je en die verdwijnt ineens. En dan wordt je in een heel andere ruimte wakker, kotsmisselijk.
die misselijkheid is per persoon ook zeer verschillend!!!!