'Tenenlikker' belaagt vrouwen in Rotterdam (met Po

Lecram

'Tenenlikker' belaagt vrouwen in Rotterdam (met Po

Bericht door Lecram »

Uitgegeven: 5 augustus 2004 17:11

ROTTERDAM - Een man van ongeveer 35 jaar oud valt vrouwen in Rotterdam op een wel heel aparte manier lastig. Hij zoekt ze op, als ze in een park liggen te zonnen en begint, als ze even niet opletten, aan hun tenen te likken.

De politie kon de man afgelopen weekeinde in het Vroesenpark aanhouden, nadat hij een vrouw had belaagd. Op last van het Openbaar Ministerie (OM) is de 'tenenlikker' vrijgelaten, omdat hij geen strafbaar feit heeft gepleegd. De man is al zeker drie jaar actief in diverse parken.

De jonge vrouw in het Vroesenpark kreeg de schrik van haar leven toen de tenenlikker zijn tong over haar voet liet gaan. Ze liet hem duidelijk merken daar niet van gediend te zijn en belde de politie. Die kon de man even verderop inrekenen.

Geen vervolging

De tenenlikker kwam weer snel op vrije voeten, omdat het OM geen aanknopingspunt zag om hem te vervolgen. "De centrale vraag is of hij ontuchtig heeft gehandeld. Naar onze inschatting is dat niet zo", zegt persofficier C. van Spierenburg.

In het Wetboek van Strafrecht is volgens Van Spierenburg geen artikel te vinden waar dit gedrag onder valt. Ook is tenen likken niet verboden volgens de Algemene Plaatselijke Verordening. "Wel hopen we dat van de aanhouding een preventieve werking uitgaat. Het is natuurlijk niet normaal wat deze man doet."

bron: Nu.nl
Daphne

Bericht door Daphne »

:t:t:t:t:t:t ik zal even denken hoe ik dit diplomatiek kan zeggen....

"Ik zou er geen prijs op stellen als iemand mijn tenen likt..." :sne :! :,

DAN SPOOR JE TOCH NIET?!
(Wie zegt trouwens dat deze vieze tenenlikkert.... niet hier op 't forum zit.... want we denken wel dat we allemaal van die nette mensen zijn die dat niet doen... maar misschien ondertussen.... stiekem in Rotterdam tenen aan likken....:,:,:,:,:, )

:stu

K zit me trouwens ook gelijk af te vragen.... die vrouwen zullen vast geen stinkende zweetvoeten hebben gehad... of misschien hield de tenenlikker wel van schimmelkaasjes.... :,:,:,:,
parsifal

Bericht door parsifal »

Het lijkt me niet fijn als ik net in een rokje loop :)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

We moeten misschien ook nog een poll hebben of mensen het zelf fijn vinden om aan iemands tenen te likken. De actieve variant van deze passieve poll, zeg maar.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Het is dus in ieder geval geen tenenflikker...
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Het is dus in ieder geval geen tenenflikker...
:$:$:$:$:$:$ wat een taalgebruik weer.... en dat op OSW... :bu:sne
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
ja das best rot op zo'n moment Parsifal :,:,:,:,:,:,
Olli

Bericht door Olli »

Nou nu vind ik het een loffelijk streven om te laten zien dat je de minste wilt zijn, maar ik vind dit wel een hele aparte manier van voetwassing moet ik zeggen.:,:,
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Olli
Nou nu vind ik het een loffelijk streven om te laten zien dat je de minste wilt zijn, maar ik vind dit wel een hele aparte manier van voetwassing moet ik zeggen.:,:,
:wo wat heb jij uitgespookt deze week?! :,:,:,:,:,:,:,:P
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door parsifal
ja das best rot op zo'n moment Parsifal :,:,:,:,:,:,
En jij kunt het weten :D:D
Andre

Bericht door Andre »

M'n tenen maseren bij een pedicure heb ik absoluut geen problemen mee, maar als iemand aan mijn tenen begint te kluiven, nou nee ...... 't lijkt me nix.
Adorote

Bericht door Adorote »

Tja het is weer iets nieuws:D

Er wordt nu tenenbewaking ingesteld:,:,:bou::,:bou::mad2::mad2::in:,:,:,:t=================:t
parsifal

Bericht door parsifal »

Wat wil je ook als je met blote tenen rondloopt, dan ben je toch ook aan het uitlokken. :)
Adje

Bericht door Adje »

van jou zou iedereen ook wel een lap voor het gezicht mogen hebben, parsifal?
Plaats reactie