Website RD weer dicht op zondag
Website RD weer dicht op zondag
Het zal jullie niet opgevallen zijn, maar lees dit eens:
http://www.nd.nl/newsite/artikelen/2005 ... 310078.xml
en dan dit:
http://www.nd.nl/newsite/artikelen/2005 ... 150082.xml
Er heeft niets over in het RD zelf gestaan...
[Aangepast op 26/4/05 door Unionist]
[edit]
type-fout in de titel aangepast
[/edit]
[Aangepast op 26/4/05 door Pim]
http://www.nd.nl/newsite/artikelen/2005 ... 310078.xml
en dan dit:
http://www.nd.nl/newsite/artikelen/2005 ... 150082.xml
Er heeft niets over in het RD zelf gestaan...
[Aangepast op 26/4/05 door Unionist]
[edit]
type-fout in de titel aangepast
[/edit]
[Aangepast op 26/4/05 door Pim]
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
- Miscanthus
- Miscanthus
Dat is natuurlijk een zeer egoistische gedachte......Oorspronkelijk gepost door PimDat is een andere discussie. De reacties tot nu toe waren dat de site helemaal niet open hoeft te zijn op zondag en dat de 'buitenlanders' niet zo moeten zeuren.Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Zou het toch wel prettig vinden als ze pagina 2 gewoon toegankelijk laten, evenals de kerkdiensten.
in elk geval wordt je nu fatsoenlijkte woord gestaan:
dat was toch wel een beetje minder aardig getoonzet.
Vroeger was het: Op zondag bieden wij geen informatie aan. Wij wensen u een goede dag.Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.
Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.
Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.
Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.
Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad
dat was toch wel een beetje minder aardig getoonzet.
Mijn vraag is waarom je op zondag de krant niet zou mogen gebruiken. Ik was pas in mijn Bjbelstudie bezig met 1 Johannes 2 over de Antichrist. Ik besloot daar even de artikelen over de paus uit het RD bij te zoeken, mede omdat wij hier ook wel eens de discussie gehad hebben of deze teksten op de paus kunnen slaan. TOen vond ik het heel handig dat het RD op zondag open was. En zo zijn er nog wel 1001 redenen te verzinnen waarom je het RD op zondag zou willen raadplegen. Dan praat je toch over de persoonlijke verantwoordelijkheid van de gebruiker. Ik vind dit toch wel betuttelend.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
- Miscanthus
:uOorspronkelijk gepost door Unionist
Mijn vraag is waarom je op zondag de krant niet zou mogen gebruiken. Ik was pas in mijn Bjbelstudie bezig met 1 Johannes 2 over de Antichrist. Ik besloot daar even de artikelen over de paus uit het RD bij te zoeken, mede omdat wij hier ook wel eens de discussie gehad hebben of deze teksten op de paus kunnen slaan. TOen vond ik het heel handig dat het RD op zondag open was. En zo zijn er nog wel 1001 redenen te verzinnen waarom je het RD op zondag zou willen raadplegen. Dan praat je toch over de persoonlijke verantwoordelijkheid van de gebruiker. Ik vind dit toch wel betuttelend.
- Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door Lecram
De volgende techniek die ze toe gaan passen is dat de letters van de papieren krant verbleken op zondag en om klokslag 12 uur weer tevoorschijn komen.

of een biologisch afbreekbare krant voor 1 dag (moet wel de abbonnementsprijs omlaag)
Maar even serieus, waarom zou de site perse op zondag dicht moeten? Okay, ze willen de verantwoordelijkheid daarvoor niet bij de lezer leggen maar dan bezoek je toch een andere site als je het perse wil?
That's my opinion