Website RD weer dicht op zondag

Unionist

Website RD weer dicht op zondag

Bericht door Unionist »

Het zal jullie niet opgevallen zijn, maar lees dit eens:

http://www.nd.nl/newsite/artikelen/2005 ... 310078.xml

en dan dit:

http://www.nd.nl/newsite/artikelen/2005 ... 150082.xml

Er heeft niets over in het RD zelf gestaan...

[Aangepast op 26/4/05 door Unionist]

[edit]
type-fout in de titel aangepast
[/edit]

[Aangepast op 26/4/05 door Pim]
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Marjan

Bericht door Marjan »

Wat een geneuzel zeg. Kan Amerika zijn nieuws alleen van refdag halen? Moet het RD nou zoveel energie steken in het 's zondags de site dicht gooien? :sne
Be yourself, there are plenty of others.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Waarom dat allemaal voor geemigreerde nederlanders? Ze willen immers daar toch zelf wonen.. Tja, dan zoeken ze op maandag maar in het archief naar de krant van zaterdag.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

He, stelletje zeurpieten. Het is toch leuk geregeld zo? Prima gebruik van de techniek hoor!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Zou het toch wel prettig vinden als ze pagina 2 gewoon toegankelijk laten, evenals de kerkdiensten.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Zou het toch wel prettig vinden als ze pagina 2 gewoon toegankelijk laten, evenals de kerkdiensten.
Dat is een andere discussie. De reacties tot nu toe waren dat de site helemaal niet open hoeft te zijn op zondag en dat de 'buitenlanders' niet zo moeten zeuren.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Miscanthus

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Dat is een andere discussie. De reacties tot nu toe waren dat de site helemaal niet open hoeft te zijn op zondag en dat de 'buitenlanders' niet zo moeten zeuren.
Dat is natuurlijk een zeer egoistische gedachte......
arend

Bericht door arend »

in elk geval wordt je nu fatsoenlijkte woord gestaan:
Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.

Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.

Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.

Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad
Vroeger was het: Op zondag bieden wij geen informatie aan. Wij wensen u een goede dag.

dat was toch wel een beetje minder aardig getoonzet.
Unionist

Bericht door Unionist »

Mijn vraag is waarom je op zondag de krant niet zou mogen gebruiken. Ik was pas in mijn Bjbelstudie bezig met 1 Johannes 2 over de Antichrist. Ik besloot daar even de artikelen over de paus uit het RD bij te zoeken, mede omdat wij hier ook wel eens de discussie gehad hebben of deze teksten op de paus kunnen slaan. TOen vond ik het heel handig dat het RD op zondag open was. En zo zijn er nog wel 1001 redenen te verzinnen waarom je het RD op zondag zou willen raadplegen. Dan praat je toch over de persoonlijke verantwoordelijkheid van de gebruiker. Ik vind dit toch wel betuttelend.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Miscanthus

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Mijn vraag is waarom je op zondag de krant niet zou mogen gebruiken. Ik was pas in mijn Bjbelstudie bezig met 1 Johannes 2 over de Antichrist. Ik besloot daar even de artikelen over de paus uit het RD bij te zoeken, mede omdat wij hier ook wel eens de discussie gehad hebben of deze teksten op de paus kunnen slaan. TOen vond ik het heel handig dat het RD op zondag open was. En zo zijn er nog wel 1001 redenen te verzinnen waarom je het RD op zondag zou willen raadplegen. Dan praat je toch over de persoonlijke verantwoordelijkheid van de gebruiker. Ik vind dit toch wel betuttelend.
:u
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Rip gewoon de reclame er op zondag af.
Miscanthus

Toch geeft het RD geen goede reden om de site te sluiten.
Dat ze hem niet actualiseren vanwege de rustdag snap ik, maar dat de site gesloten is, snap ik weer niet.
Lecram

Bericht door Lecram »

De volgende techniek die ze toe gaan passen is dat de letters van de papieren krant verbleken op zondag en om klokslag 12 uur weer tevoorschijn komen.
PawNee

Bericht door PawNee »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
De volgende techniek die ze toe gaan passen is dat de letters van de papieren krant verbleken op zondag en om klokslag 12 uur weer tevoorschijn komen.
:)
of een biologisch afbreekbare krant voor 1 dag (moet wel de abbonnementsprijs omlaag)

Maar even serieus, waarom zou de site perse op zondag dicht moeten? Okay, ze willen de verantwoordelijkheid daarvoor niet bij de lezer leggen maar dan bezoek je toch een andere site als je het perse wil?
That's my opinion
arend

Bericht door arend »

volgens mij gaat het puur en alleen om het te vriend houden van bepaalde doelgroepen. Meer politiek dan principe, dus.
Plaats reactie