Waar ben jij met Oud en Nieuw (DV) met poll

Lecram

Waar ben jij met Oud en Nieuw (DV) met poll

Bericht door Lecram »

Wij blijven gewoon thuis. Wel mijn ouders uitgenodigd en mijn broer komt ook.
Thuisblijven is met 4 kids toch wel het meest ideaal.
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Ik blijf thuis.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Lassie

Bericht door Lassie »

oudjaarsdag eerst werken tot half 1, daarna lekker uit gebreid douchen!!!! ff lekker optutten.....

s' avonds naar de kerk!

s'avonds t.v. kijken, ff de buurt in (ff kijken bij melkbus schieten)

nieuwjaarsdag:

s' ochtends kerk
na kerk dienst naar Gouda (naar familie)

dat was het.
Gian

Bericht door Gian »

Wij hopen er bij vrienden een gezellige avond/nacht van te maken.
Egbert

Bericht door Egbert »

Ik moet 1 januari om 06:45 weer in R'dam zijn dus blijf ik lekker thuis en ga 00:01 lekker m'n bedje in want 04:45 er uit is wel erg vroeg.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

we hopen het gezellig te maken bij mijn broer en schoonzus:bou::bou:
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
we hopen het gezellig te maken bij mijn broer en schoonzus:bou::bou:
Oeps, volgens mij hebbie maar 1 broertje.

Geselllug!!!
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Ik moet 1 januari om 06:45 weer in R'dam zijn dus blijf ik lekker thuis en ga 00:01 lekker m'n bedje in want 04:45 er uit is wel erg vroeg.
... Wat dacht je van een nachtje doorgaan?! :)

Ik kan Lassie bijna geheel quoten alleen vind ik dat een beetje saai dus doe ik 't maar in mn eigen woorden :)

Ik blijf lekker thuis.... Ik werk die dag tot 13.00 ofzo, ga dan (verplicht) douchen, appelflappen bakken :du:du:du:du voorbereidingen treffen voor de avond, naar de kerk 's avonds. Dan een fijn samen zijn met ons gezin. Champagne drinken klokslag 00.00 en dan een ieder Gods Zegen en een gelukkig nieuwjaar te wensen!

Nieuwjaarsdag werken van10.00-13.00 (valt mee dus) en dan waarsch. bij verschillende mensen de oliebollen op gaan eten :du die nog over waren van de avond er voor! En waarschijnlijk lekker vroeg ook mn bedje in! (Of misschien juist niet :du !
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Daphne

Ik kan Lassie bijna geheel quoten alleen vind ik dat een beetje saai dus doe ik 't maar in mn eigen woorden :)

Ik blijf lekker thuis.... Ik werk die dag tot 13.00 ofzo, ga dan (verplicht) douchen, appelflappen bakken :du:du:du:du voorbereidingen treffen voor de avond, naar de kerk 's avonds. Dan een fijn samen zijn met ons gezin. Champagne drinken klokslag 00.00 en dan een ieder Gods Zegen en een gelukkig nieuwjaar te wensen!

Nieuwjaarsdag werken van10.00-13.00 (valt mee dus) en dan waarsch. bij verschillende mensen de oliebollen op gaan eten :du die nog over waren van de avond er voor! En waarschijnlijk lekker vroeg ook mn bedje in! (Of misschien juist niet :du !
dat is wel een beter plan. :P
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lassie
Oorspronkelijk gepost door Daphne

dat is wel een beter plan. :P
Welk gedeelte?! :,
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Wij blijven lekker thuis in ons besneeuwde bos.
Om 6 uur pm naar de kerk, gezamenlijk soep en sandwiches eten en om 6.30 uur kerkdienst.
De rest van de avond lekker met z'n 2tjes!!!

[Aangepast op 28/12/04 door Margriet]
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Andre

Bericht door Andre »

bij ons op het dorp is het oudejaarsdag dankdag, wordt gewoon als een zondag beschouwt, dus gezellig thuis met voruw en kinderen, tja 's lands wijs, 's lands eer.
dré

Bericht door dré »

vorig jaar weggeweest met de kinderen. Slapen.....homaar. Dus nu thuis, mijn schoonouders komen en die mag ik als een van de eerste goeie daden van het jaar om een uur of 01.00 naar huis brengen:o
dré
--------

Credo in unum Deo
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik schuif mijn benen bij Barryvrouw onder de tafel.

Barryvrouw, wat krijgen we te eten????
visje

Bericht door visje »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik schuif mijn benen bij Barryvrouw onder de tafel.

Barryvrouw, wat krijgen we te eten????
Goed idee, gaan wij ook doen, Barryvrouw maak je borst maar nat, 6 man extra .

He Tukker, ik verwacht van jou toch ook wel een bijdrage in natura aan deze maaltijd..............
Laat je culinaire talent spreken............

voor het toetje zorgen wij...., dus iets vooraf ofzo :eur
Plaats reactie