Begrafenis Prins bernhard.
Begrafenis Prins bernhard.
Terwijl ik zit te werken zie ik op een ander PC scherm de rouwstoet van prins Bernhard door den Haag rijden richting Delft.
Een verdrietige stoet die een afsluiting geeft van een tijdperk wat voorbij is gegaan.
Weer sluiten we een hoofdstuk af in ons leven.
Elke dag weer opnieuw een dag dichter naar een nimmer eindigende eeuwigheid.
Een verdrietige stoet die een afsluiting geeft van een tijdperk wat voorbij is gegaan.
Weer sluiten we een hoofdstuk af in ons leven.
Elke dag weer opnieuw een dag dichter naar een nimmer eindigende eeuwigheid.
Heb ook al een stukje gekeken! Ik vind het er indrukwekkender uitzien dan bij Claus en Juliana! Bij Prins Bernhard ligt een witte anjer op zn kist (uiteraard op de vlag die over de kist ligt!) De kist staat zelf op een onderstel van een kanon.
Ja, echt stijl!
Ja, echt stijl!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
-
Nu moet ik zeggen dat ik op de nieuwe Dell PC een mooi beeld schermvullend en omdat het een bijzonder snelle PC is, is de kwaliteit erg mooi om te zien.
Alleen zo af en toe stopt het beeld even en gaat dan weer door. en vreemd gezicht want ineens zie je een van de paarden ineens snel huppelend naar voren springen.
Alleen zo af en toe stopt het beeld even en gaat dan weer door. en vreemd gezicht want ineens zie je een van de paarden ineens snel huppelend naar voren springen.
Ik had eigenlijk helemaal geen zin om 't te kijken (k heb niets met de man etc.) maar 'k heb 't toch gezien!
Zelf vond ik 't indrukwekkender dan bij Juliana! Wat ik geloof ik al eerder schreef.
Het viel me op dat er geweldig mooie muziek was in de dienst! Stuk mooiere dan bij Juul! Zoiezo toen de kist in de kerk kwam 'Gloria van Vivaldi' (heb ik zoiezo al veel mee) en het stuk er na (niet dat adventslied, ook wel mooi trouwens)! Abide with me (Blijf bij mij Heer) werd dacht ik gespeeld/gezongen toen hij de grafkelder werd ingerdagen...
Ook mooi!!!!
Aan het eind werd 'Mijn schild en den betrouwen, zijt Gij oh God mijn Heer, op U zo wil ik bouwen verlaat mij nimmer meer'
Stuk voor stuk mooie tekstuele muziek (behalve dat stuk van Christina over een of andere zwaluw met nest ofzo)
De straaljagers verbleekten (vind ik persoonlijk) bij de muziek!
Zelf vond ik 't indrukwekkender dan bij Juliana! Wat ik geloof ik al eerder schreef.
Het viel me op dat er geweldig mooie muziek was in de dienst! Stuk mooiere dan bij Juul! Zoiezo toen de kist in de kerk kwam 'Gloria van Vivaldi' (heb ik zoiezo al veel mee) en het stuk er na (niet dat adventslied, ook wel mooi trouwens)! Abide with me (Blijf bij mij Heer) werd dacht ik gespeeld/gezongen toen hij de grafkelder werd ingerdagen...
Ook mooi!!!!
Aan het eind werd 'Mijn schild en den betrouwen, zijt Gij oh God mijn Heer, op U zo wil ik bouwen verlaat mij nimmer meer'
Stuk voor stuk mooie tekstuele muziek (behalve dat stuk van Christina over een of andere zwaluw met nest ofzo)
De straaljagers verbleekten (vind ik persoonlijk) bij de muziek!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."