Eventjes de targets halen....

Pim
Contacteer:

Eventjes de targets halen....

Bericht door Pim »

Controles op gladde wegen gaan door

DRIEBERGEN - Het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) gaat door met de snelheidscontroles op gladde wegdelen in Zuid-Holland waar de maximumsnelheid tijdelijk 70 kilometer per uur bedraagt. De politie is het oneens met kritiek (klik hier) van de ANWB die maandag stelde dat de beperkte snelheidslimiet slecht staat aangegeven, aldus een woordvoerder dinsdag.

De ANWB heeft het Openbaar Ministerie maandag gevraagd om de 5433 uitgeschreven bekeuringen van het afgelopen weekeinde te verscheuren wegens de onduidelijke signalering. De toeristenbond noemde de controles "onredelijk". Het OM wilde dinsdagochtend nog niet reageren op het verzoek.

Gladde wegen

Ook maandag heeft de politie op de gladde wegen gecontroleerd. De resultaten daarvan waren dinsdagochtend nog niet bekend. Volgens de woordvoerder zijn tot de kerst extra controles te verwachten op onder meer de A13, A16, A4, A44, A20 en A27. Naar verwachting worden de laatste herstelwerkzaamheden op de gladde wegdelen op 24 december afgerond.

Na een mysterieus ongeval met veertig auto's en twaalf lichtgewonden op de A12 medio oktober bleek uit een controle van Rijkswaterstaat dat 41 kilometer weg in de provincie Zuid-Holland sneller is versleten dan verwacht. Het gladde asfalt krijgt deze maand een nieuwe, betere laag zeer open asfaltbeton (zoab).

[Aangepast op 7/12/04 door Pim]
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Oorspronkelijk gepost door Pim
de A13, A16, A4, A44, A20 en A27.
Oei... afgelopen weekend heb ik juist de route A16 - A20 - A13 - A4 gereden... En dat hele stuk heb ik tussen de 80 en 100 gereden (behalve daar waar ik files had).
Die borden van "glad wegdek" staan er al een hele tijd maar ik zie niemand 70 rijden hoor... :!
Jelle

Bericht door Jelle »

Klopt, vandaar al die bekeuringen :,:,:,:, Ik kwam er ook langs maar toen lagen de heren al lang lekker onder de wol:D
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Tis eens chande. Het jaar is bijna om, en dus moet er nog snel ff wat geld binnen komen.

Zum :(:(:(:(:(:(:(
Jelle

Bericht door Jelle »

Ze kwamen nog enkele miljoenen tekort:mad:
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Jelle

Ratten zijn het. Bah.
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Jelle

Ratten zijn het. Bah.
Rustig aan een beetje he:sne:sne
ze doen ook veel goed werk, maar daar hoor je meestsal niks van......
en bovendien, het is supergevaarlijk daar, en als je leest: op de a12 een mysterieus ongevaal, 12 lichtgewonden, een collega van mij hoorde bij die lichtgewonden, zit nu nog thuis met een whiplash.......
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Ratten zijn het. Bah.
Altijd commentaar leveren, totdat er een groot ongeluk gebeurt met die gladheid... tja.. dan hebben hun het óók gedaan.

Vanmorgen stonden ze in Gramsbergen te controleren bij een Stop bord. Kijken of iedereen er stopte. Maar ik vind het een hele goede zaak. Allemaal schoolgaande kinderen, die op dat fietspad fietsen.

Jullie zijn dus gewaarschuwd voor een donkerblauwe Ford Focus met .. JP.. op kenteken :)
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
David J

Bericht door David J »

Inderdaad. Rij gewoon niet te hard als je geen boete wilt, of accepteer 'm anders. De noodzaak van de max. snelheid is aangetoond lijkt me. En het uitschelden van de politie voor 'ratten' lijkt me in geen geval in de haak.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

geldwolven zijn het.
Een halfjaar geleden kreeg een politieagente ontslag omdat ze te weinig bekeurings uitdeelde.

Het is goed dat ze op veiligheid letten, maar omdat op zo'n manier aan te pakken is niet om veiligheid maar om poen. Ze vinden het helemaal niet erg dat men te hard rijdt. Als ze dat wel erg vonden dan waren alle auto's wel begrenst, wat mogelijk is. Als alle automobilisten zich aan de snelheid hielden, dan hadden ze wel andere methodes om geld in het laatje te krijgen. Dit is gewoon diefstal!

Ik ben zellf 2 weken geleden geflitst op een weg waar ik stellig van dacht dat je daar 60 mocht rijden, maar neen, de maxium toegestane snelheid was 50 en ze hebben een foto gemaakt.

En denk je nou echt dat als je 70 rijdt dat het dan veiliger is dan dat als je 100 rijdt? Kom op zeg! Ik rij 70.000 km. in het jaar en weet heel goed wat veilig is en wat niet.

De mensen die hier de politie zitten te rechtvaardigen die hebben denk ik zelf nog geen rijbewijs of rijden weinig kilometers per jaar. Makkelijk om dan commentaar te geven op mensen die wel eens een keer te hard rijden.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Kom op zeg! Ik rij 70.000 km. in het jaar en weet heel goed wat veilig is en wat niet.
Tja... :bo Wie zegt dat niet?
jacob

Bericht door jacob »

geldwolven zijn het.
Een halfjaar geleden kreeg een politieagente ontslag omdat ze te weinig bekeurings uitdeelde.

Het is goed dat ze op veiligheid letten, maar omdat op zo'n manier aan te pakken is niet om veiligheid maar om poen. Ze vinden het helemaal niet erg dat men te hard rijdt. Als ze dat wel erg vonden dan waren alle auto's wel begrenst, wat mogelijk is. Als alle automobilisten zich aan de snelheid hielden, dan hadden ze wel andere methodes om geld in het laatje te krijgen. Dit is gewoon diefstal!

Ik ben zellf 2 weken geleden geflitst op een weg waar ik stellig van dacht dat je daar 60 mocht rijden, maar neen, de maxium toegestane snelheid was 50 en ze hebben een foto gemaakt.

En denk je nou echt dat als je 70 rijdt dat het dan veiliger is dan dat als je 100 rijdt? Kom op zeg! Ik rij 70.000 km. in het jaar en weet heel goed wat veilig is en wat niet.

De mensen die hier de politie zitten te rechtvaardigen die hebben denk ik zelf nog geen rijbewijs of rijden weinig kilometers per jaar. Makkelijk om dan commentaar te geven op mensen die wel eens een keer te hard rijden.
Ook die over ons gesteld zijn...........
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door jacob
geldwolven zijn het.

o lekker vroom zinnetje.

Die over ons gesteld zijn doen het zelf ook. Een jaar geleden scheurde Zalm inclusief chauffeur voorbij. En hard dat het ging, nog harder dan 150, want ze haalden mij in. Ze geven het goede voorbeeld!

Ze geven het goede voorbeeld!
jacob

Bericht door jacob »

Oorspronkelijk gepost door jacob
geldwolven zijn het.

o lekker vroom zinnetje.

Die over ons gesteld zijn doen het zelf ook. Een jaar geleden scheurde Zalm inclusief chauffeur voorbij. En hard dat het ging, nog harder dan 150, want ze haalden mij in. Ze geven het goede voorbeeld!

Ze geven het goede voorbeeld!
ben blij dat ik vromer ben dan jij.

maar christen zijn houdt niet op bij jou grenzen maar bij Gods grenzen. En die heeft mensen geboden zich te houden aan geboden die de overheid ons oplegt. En om dan zo tegen diezelfde overheid te reageren zou ik ik niet netjes willen noemen. Maar het zou erger kunnen.

Ik ben blij dat ze die boetes uitdelen. Vanmij mogen ze er nog veel meer uitdelen. en dit zeg ik terwijl ik er bijna zeker ben dat ik maandag middag ook een prent op de a13 heb gekregen. Ze geven het aan, moet je ook niet zeuren als je toch te hard gaat rijden.

oh ja en ik rij 40000 km in een jaar en heb bijna 10 jaar mijn rijbewijs.

[Aangepast op 7/12/04 door jacob]
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Dacht je dat de Keizer een goed voorbeeld was voor zijn rijk? En toch betaalde Jezus trouw de belasting.

Ow lekker vroom zinnetje?... Tja... Misschien wel van een vromer persoon dan je zou denken? ;)
Plaats reactie