Voor mij bracht de beste man een cd mee (had ik al een week in bezit...

De kinderen o.a., stempelstiften, een spel, computerspelletjes, vingerverf, etc. en natuurlijk handenvol strooigoed snoep.
En jij?
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwSchijnh...............Oorspronkelijk gepost door Majorca
't Is nog wat vroeg misschien, maar bij ons was het vanavond al pakjesavond. Dat doen we om niet al te veel in de pas te lopen met dat heidense Sinter-Carlos gebeuren.
Ik vier geen Sint!
O, doe ik dat? Mag jij mij vertellen waar IK Sint vier?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwSchijnh...............Oorspronkelijk gepost door Majorca
't Is nog wat vroeg misschien, maar bij ons was het vanavond al pakjesavond. Dat doen we om niet al te veel in de pas te lopen met dat heidense Sinter-Carlos gebeuren.
Ik vier geen Sint!
Gij zult niet liegen.::mad:
Nu al gevierd? En wat nu als de sint vandaag of morgen overlijdt?Oorspronkelijk gepost door Majorca
Voor mij bracht de beste man een cd mee (had ik al een week in bezit...) en een mooi boek.
De kinderen o.a., stempelstiften, een spel, computerspelletjes, vingerverf, etc. en natuurlijk handenvol strooigoed snoep.
En jij?