gerrit de 2e wordt 'Gian'
-
- Contacteer:
gerrit de 2e wordt 'Gian'
Omdat veranderen van nick tegenwoordig populair is, en omdat ik gerit de 2e zat ben wordt mijn nick 'Gian'(Jahwe is genadig)
gerrit de 2e was destijds een reageernickje op wat bloedstollende postings van ene Orckie:D
Dus bij deze de groeten van Gian
gerrit de 2e was destijds een reageernickje op wat bloedstollende postings van ene Orckie:D
Dus bij deze de groeten van Gian
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
Al dat moderne gedoe. Ik ben teuge!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Niet zo ouderwets Daphne, gewoon met de tijd meegaan:,:,
Bij deze richt ik de 'Stichting tot behoud van forumnamen' op. Deze stichting heeft tot doel mensen hun huidige forumnamen te laten behouden, in de oude spelling. Voor donaties of lidmaatschap kunt u contact opnemen via u2u.
ik join the club:smOorspronkelijk gepost door mementoAl dat moderne gedoe. Ik ben teuge!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Bij deze richt ik de 'Stichting tot behoud van forumnamen' op. Deze stichting heeft tot doel mensen hun huidige forumnamen te laten behouden, in de oude spelling. Voor donaties of lidmaatschap kunt u contact opnemen via u2u.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jullie frustreren de vooruitgang, ik ben tegen!
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
whahahaha doe trouwens je naam toch maar niet omdraaien Tuk.......Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Wat een gedoe met die nieuwe namen. Wie weet er nog een naam voor mij????
[Aangepast op 29/11/04 door Daphne]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door Majorca
je wordt knettergek van al die verschillende namen hiero.
Lijkt wel of hier alleen mensen komen met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
:pu
:stu
een echte onderzoeker schuilt in je :u
Oorspronkelijk gepost door mementoAl dat moderne gedoe. Ik ben teuge!Oorspronkelijk gepost door Jelle
:u:u:u:u:u:u:u:u
En alles wil ik hier in oud gotisch schrift:D