Maurits en Marilène verwachten derde kind

Pim
Contacteer:

Maurits en Marilène verwachten derde kind

Bericht door Pim »

DEN HAAG - Prinses Marilène is in verwachting, zo heeft de Rijksvoorlichtingsdienst vrijdag bekendgemaakt. Prins Maurits en zijn vrouw verwachten de geboorte van hun derde kind begin juni. Het paar heeft al een dochter en een zoon.

Dochter Anna (3) was het eerste achterkleinkind van koningin Juliana en prins Bernhard. Haar jongere broertje Lucas (2) werd eind oktober 2002 geboren.

Prins Maurits is de oudste zoon van prinses Margriet en mr. Pieter van Vollenhoven. Maurits trad eind mei 1998 in het huwelijk met Marilène, een dochter van oud-minister Van den Broek van Buitenlandse Zaken. Het was het eerste huwelijk van de jonge generatie Oranjes.

Bij de Goedkeuringswet voor hun huwelijk besloot het parlement dat kinderen van Maurits en Marilène de achternaam Van Lippe-Biesterveld van Vollenhoven krijgen. Dit is een eerbetoon aan prins Bernhard. Titels krijgen de kinderen niet, omdat de vader slechts de niet-erfelijke titel van prins heeft.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Gelukkig ...eindelijk weer eens goed en vooral belangrijk nieuws ? uit het koningshuis....

kvind het best !!!

(mischien verander ik me naam in de Republiek)

95 miljoen voor koningshuis ...8 miljoen voor een feestje lang leve oranje offuh argentinie offuh duitsland offuh spanje Maar goed tis belangrijk nieuws :stu

sorry maar kon het niet laten kben niet zo koningsgezind
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Gelukkig ...eindelijk weer eens goed en vooral belangrijk nieuws ? uit het koningshuis....

kvind het best !!!

95 miljoen voor koningshuis ...8 miljoen voor een feestje lang leve oranje offuh argentinie offuh duitsland offuh spanje Maar goed tis belangrijk nieuws :stu

sorry maar kon het niet laten kben niet zo koningsgezind
ik ook niet meer.

Wat mij part komt er snel een einde aan dit waardeloze koningshuis. Eén en al poppekast!
Lambertus

Bericht door Lambertus »

kan het online niet meer vinden maar wat ook heeeel belangrijk is volgens de Telegraaf ...is dat Madonna ook een 3e kindje wil !!!!

jaja Dat je het wel ff weet heee !!!
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

In no-time off-topic. Jullie zijn onverbeterlijk.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Unionist

Bericht door Unionist »

Mautirs, kerel, als je dit leest: het allerbeste!

Geen gezeur over de republiek: Wij van de ChristnUnie blijven Oranje trouw.

Tineke Huizinga zou zeggen: Oranje boppe!

Doe de groeten aan je vrouw en geniet nog evne van je ongestoorde nachten...

En denk erom: slaan mag niet meer van Donner!
Lambertus

Bericht door Lambertus »

kga meteen aan de oranje bitter

hips hips burp !
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
kvind het best !!!
95 miljoen voor koningshuis ...8 miljoen voor een feestje lang leve oranje offuh argentinie offuh duitsland offuh spanje Maar goed tis belangrijk nieuws sorry maar kon het niet laten kben niet zo koningsgezind
Gaan we nog effe door... Krijgen we straks vanwege hoploze nederlandse verdeeldheid een president van allochtone afkomst, die de financiele toelage voor ontwikkelingshulp aan Arabische landen vervijfvoudigd. Of dat niks kost....

Knap gedaan hoor, Mausje! Met een goed katholieke vrouw moet de tien toch gehaald kunnen worden.

[Aangepast op 26/11/04 door Herman]
Jelle

Bericht door Jelle »

Mijn wens is het dat het voor hen allemaal voorspoedig mag lopen.
Het kan, en we houden daar veel te weinig rekening mee, vaak ook verkeerd aflopen.
Mijn vrouw heeft deze week nog een begrafenis gehad van een vrouw die samen met haar pasgeboren baby in één kist lag.
Verschrikkelijk ala je dan een jonge vader met twee kleine kinderen ziet staan bij het graf van zijn vrouw en zijn doodgeboren kind.
Het is alsof er een speer door je hart gestoken wordt.
Zo zien we maar weer dat het niet altijd vanzelfsprekend is dat het allemaal goed gaat
Adorote

Bericht door Adorote »

Ze doen maar, als het het Nederlandse volk maar geen geld kost.

Trouwens wat een non bericht.

[Aangepast op 27/11/04 door Adorote]
Adorote

Bericht door Adorote »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Wat een stompzinnige ophef over het voor de derde keer in verwachting zijn zeg!!

Hoevele vrouwen zijn er niet voor de zoveelste keer in verwachting.......nou en....

Is het nou ZO belangrijk dat die omhooggevallen prinses van burgelijke afkomst met een dikke buik rondloopt??

Laten ze iets zinnigs gaan doen voor de maatschappij, werken of zo voor hun geld.

Er zijn zoveel andere dingen die belangrijker zijn in onze maatschappij die het vermelden waard zijn, goed of slecht nieuws.

Bijvoorbeeld: bij ons in de buurt wordt al 5 dagen een 10-jarig meisje vermist. Waarschijnlijk (het lijkt er op) is zij door haar vader meegenomen. Van vader en dochter ontbreekt elk spoor.

Da's belangrijker dan die dikke buik van die "prinses"

Rens,zo is het!!!!!!
Unionist

Bericht door Unionist »

Tja, als je geen fan van het koningshuis bent, vind je dit geen belangrijk nieuws.

Maar gun een ander de lol.

Als je niet van voetbal houdt, zal het je een wodrst wezen dat AZ bijna de volgende ronde van de UEFA-cup heeft bereikt.

Als het iweer je niet interesseert, mogen ze het weer op de radio wel overslaan.

Als je geen cent te makken hebt, interessseert het beursnieuws je geen lor.

Als politiek je koud laat, zijn ce verkiezingsuitslagen totaal oninteressant.

Als je blikveld niet verder reikt dan 3 straten, is het nieuws over de ophef in Kiev niet aan je besteed.

Een atheïst slaat ongetwijfeld pagina 2 van het RD over.

Als je eens een krant uit een andere regio koopt, zeggen de familieberichten je niets.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat bovenstaande allemaal geen nieuws is.

Dus de oranjehaters mogen best een toontje lager zingen in dit topic.

De discussie Oranje-republiek is hier allang gevoerd en als je er behoefte aan hebt, mag je hem van mij opnieuw voeren. Maar laat Marilene rustig haar kindje verwacthen en laat de andere Nederlanders daarvan genieten.

Dat kan toch geen kwaad?
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Unionist

Een atheïst slaat ongetwijfeld pagina 2 van het RD over.
Zou die pagina 1 en 3 t/m 56 van het RD wel lezen? :pu
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
arjan2

Bericht door arjan2 »

gefeliciteerd!
Plaats reactie