Arafat

limosa

Arafat

Bericht door limosa »

Nu dan echt gestorven volgens de berichten.

[quote]Reformatorisch Dagblad

Arts bevestigt dood Arafat

Geplaatst: 11-11-2004 | 08:09
Laatst gewijzigd: 11-11-2004 | 08:09

CLAMART (ANP/RTR) - Een arts van het militair ziekenhuis even buiten Parijs bevestigde het overlijden van de Palestijnse president Arafat donderdagmorgen. „Arafat stierf in het militaire ziekenhuis Clamart op 11 november 2004 om 03.30 uurâ€
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ja, hopelijk blijft het rustig.
Olli

Bericht door Olli »

Nou ik heb het vermoeden dat het verre van rustig zal blijven daar.
Ik vind Israel ook weer niet echt handig bezig. Want dan zie je op tv een Israelische minister zeggen dat er met de dood van Arafat geen rede is tot rouw. Dan heb ik zoiets van, zeg dan niets. Dat je zoiets denkt, (mag eigenlijk ook niet natuurlijk) moeten ze natuurlijk zelf weten maar ik vind dit weer zo dom.

Op deze manier komt er nooit een eind aan die ellende.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

En Hamas beschuldigd Israel dat zij Arafat vergiftigd zouden hebben

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1552 ... ftigd.html

Ik denk dat het niet lanf meer duurt voordat de zoveelste puinhoop daar begint
Jelle

Bericht door Jelle »

Maar ja, als ik alles hoor dan heeft Arafat toch ook niet de vrede gebracht die hij eerst voorstelde, waar hij zelfs de Nobelprijs nog voor heeft gekregen.

Hij was een president met de palmtak in zijn ene hand en het geweer in zijn andere hand.
Hij was een terrorist en is dat tot zijn dood toe gebeleven.

Hoer erg het ook is toch heb ik bij zijn overlijden geen treurige gedachten.
David J

Bericht door David J »

Tjonge Rens, hoe weet je dat allemaal zo goed?
Mirja

Bericht door Mirja »

het is te laat voor arafat...maar niet voor ander muslims
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Olli
Nou ik heb het vermoeden dat het verre van rustig zal blijven daar.
Ik vind Israel ook weer niet echt handig bezig. Want dan zie je op tv een Israelische minister zeggen dat er met de dood van Arafat geen rede is tot rouw. Dan heb ik zoiets van, zeg dan niets. Dat je zoiets denkt, (mag eigenlijk ook niet natuurlijk) moeten ze natuurlijk zelf weten maar ik vind dit weer zo dom.

Op deze manier komt er nooit een eind aan die ellende.

Och, dat ligt er maar net aan hoe je er tegen aankijkt. Israel heeft veel ellende te gehad van deze man.

Vergelijk het een met onze 2e wereldoorlog. Denk je dat er veel mensen buiten Duitsland een traan hebben gelaten toen ze hoorden dat Hitler dood was??? Denk dat er veel mensen juichend opgesprongen zijn.
Harry

Bericht door Harry »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Oorspronkelijk gepost door David J
Tjonge Rens, hoe weet je dat allemaal zo goed?
als je al sinds 1966 actief in de nationale en internationale politiek betrokken bent geweest, en informatieve bronnen hebt in en buiten de VS, dan hoor je nog wel eens wat, wat je ongerustheid echt niet wegneemt....
Wel benieuwd naar deze bronnen. Ze kunnen blijkbaar in de toekomst kijken!
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Rens...........als je al sinds 1966 actief in de nationale en internationale politiek betrokken bent geweest, en informatieve bronnen hebt in en buiten de VS, dan hoor je nog wel eens wat, wat je ongerustheid echt niet wegneemt....
:,:, Wat een onzin allemaal! Rens de profeet........ :i
Je hebt je een beetje te veel bang laten maken door je communistische kameraden denk ik.................... :D
Harry

Bericht door Harry »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Ach, Mohammed is/was een Profeet, niet ik. Maar als je zo nu en dan relevante informatie ontvangt............de AIVD is ook niet echt waterdicht zoals nu wel gebleken is, dus andere diensten en organisaties ook niet.
Heel spannend allemaal. Kan je wat concreter worden? We delen graag in je supergeheime informatie over de toekomst van het Midden-Oosten. Wellicht is het een script voor zo'n flut-eindtijdroman van Alcorn en dergelijke glazen bolkijkers.
Plaats reactie