BUSH-KERRY is weer nek aan nek

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23931
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

BUSH-KERRY is weer nek aan nek

Bericht door refo »

Als je dagelijk een poll wilt volgen op 'staatnivo' kijk dan HIER

Bush lijkt vandaag zeker van 213 kiesmannen. Kerry van 194. Nog in totaal 10 staten lijken onbeslist. Hier zijn nog 131 kiesmannen te verdienen.

Voor de landelijke totaal poll kijk HIER.

Daaruit bljkt dat na een tijdelijke terugval Kerry weer terug is in de race. De aanhang van Bush golft nogal op en neer.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door refo
Als je dagelijk een poll wilt volgen op 'staatnivo' kijk dan HIER

Bush lijkt vandaag zeker van 213 kiesmannen. Kerry van 194. Nog in totaal 10 staten lijken onbeslist. Hier zijn nog 131 kiesmannen te verdienen.

Voor de landelijke totaal poll kijk HIER.

Daaruit bljkt dat na een tijdelijke terugval Kerry weer terug is in de race. De aanhang van Bush golft nogal op en neer.

Het zal er om gaan spannen, maar ik denk dat Bush het toch gaat redden.
Harry

Bericht door Harry »

Dat denk ik ook, Bush trekt weer aan het kortste eind. Gezien zijn wanprestaties van de afgelopen jaren, is dat wel een prestatie van formaat! :%
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23931
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Bush heeft altijd zo'n grote monde over democratie. Door dat gekke kiesstelsel is hij met minder stemmen dan Al Gore president geworden. Niet echt democratisch.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Harry
Dat denk ik ook, Bush trekt weer aan het kortste eind. Gezien zijn wanprestaties van de afgelopen jaren, is dat wel een prestatie van formaat! :%

Nou nou, wanprestatie wil ik het niet noemen., Ga er maar aan staan. Goed doen kun je het nooit
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23931
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Laten we het over de verkiezingen en de polls hebben en hoe spannend dat is. Het kiesstelsel mag ook. Over wie de beste kandidaat is bestaat al een discussie.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Adje

Bericht door Adje »

Bush zal inderdaad wel winnen ja.
Als Kerry wint mogen jullie taart komen halen hier in Wageningen!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23931
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Kip Kerry taart?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Oorspronkelijk gepost door Adje
Bush zal inderdaad wel winnen ja.
Als Kerry wint mogen jullie taart komen halen hier in Wageningen!
Adje noem mij in deze topic 'Bush of Kerry' nu eens een reden waarom een christen op Kerry moet stemmen.

Hoe jij denkt over Irak / economische visie, dat is me wel duidelijk en als dat het enige mandaat van een Amerikaanse president was, dan zou mijn evt. voorkeur ook naar Kerry kunnen gaan, maar goed, ik hoor graag je argument[en].
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ik sluit me bij jou aan ,Niek!!!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Harry

Bericht door Harry »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Harry
Dat denk ik ook, Bush trekt weer aan het kortste eind. Gezien zijn wanprestaties van de afgelopen jaren, is dat wel een prestatie van formaat! :%

Nou nou, wanprestatie wil ik het niet noemen., Ga er maar aan staan. Goed doen kun je het nooit
Onze beste Bush heeft een begrotingstekort waar Zalm een rolberoerte van zou krijgen. Dat die Amerikanen dat geen probleem vinden....
Adje

Bericht door Adje »

Adje noem mij in deze topic 'Bush of Kerry' nu eens een reden waarom een christen op Kerry moet stemmen.

Hoe jij denkt over Irak / economische visie, dat is me wel duidelijk en als dat het enige mandaat van een Amerikaanse president was, dan zou mijn evt. voorkeur ook naar Kerry kunnen gaan, maar goed, ik hoor graag je argument[en].
Ik heb in dezelfde topic aangegeven dat een stem voor Kerry wat mij betreft alleen gezien moet worden als een stem tegen Bush. Dat is toch duidelijk?
Maar jij doelt meer op ethische zaken?
Mirror

Bericht door Mirror »

Hierbij een mooie site waarbij de polls per staat worden vertaald naar het aantal kiesmannen, want dat is waar het uiteindelijk om gaat!

http://www.electoral-vote.com

Helaas staat Kerry op dit moment voor...

[Aangepast op 19/10/04 door Mirror]
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Mirror
Hierbij een mooie site waarbij de polls per staat worden vertaald naar het aantal kiesmannen, want dat is waar het uiteindelijk om gaat!

http://www.electoral-vote.com

Helaas staat Kerry op dit moment voor...

[Aangepast op 19/10/04 door Mirror]
Zie ook de openingspost. Incl. kiesmannen!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Adje
Bush zal inderdaad wel winnen ja.
Als Kerry wint mogen jullie taart komen halen hier in Wageningen!

dan hoop ik dat ik NOOOIT taart bij jou hoef te gaan halen adje:t:t:t:i:i:i
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie