OSW op zondag open?
OSW op zondag open?
Admin, is het de bedoeling dat ik op de zondag OSW kan bezoeken en postings plaatsen?
PS> Laat maar, de klok van de server loopt achter, bij mij is het nu 0:54 zondagmorgen
[Aangepast op 11/9/2004 door memento]
PS> Laat maar, de klok van de server loopt achter, bij mij is het nu 0:54 zondagmorgen
[Aangepast op 11/9/2004 door memento]
-
- Contacteer:
Precies! Dat lijstje had ik ook al gemaakt: ik ben er de hele zondag al druk mee. Ik zit nu alleen met één probleem; waarschijnlijk kom ik nu ook op dat lijstje van afvalligen..... dus over dat "heldere geluid" moet ik nog even nadenken....Oorspronkelijk gepost door gravo
Maar wat nu te doen met de leden, die in openlijke zonde gevallen zijn, als daar zijn:
Harry,
tukkertje,
Lecram,
marsm104
gerrit de 2e.
memento,
gravo
graag een helder geluid in dezen!

De dijken breken nu écht door:
leden die het Forum vandaag [zondag 12-09-04, gravo] bezocht hebben:
gravo, Rachmaninov, Een rechts-confessioneel, Pugna, marsm104, Unionist, tukkertje, Lecram, Barryvrouw, Harry, Buskes, Christina, Wally, gerrit de 2e, Zeckie, memento, Matthijs, Tirzah, Lieneke, lammert, dré, Pim, moderne gelovige, kridje, Toeschouwer, Jongere, england, anemoon, Berts, jacob, Maninne, Hendrikus, Mirror, parsifal, klavar, Adrianus, Margriet, Admin, Willie, nicname, visje, Rens
Hier ontstaat een serieus geloofwaardigheidsprobleem (althans voor enkele doorgewinterde gereformeerde puntjes op de i-zetters / posters)
gravo
gravo, Rachmaninov, Een rechts-confessioneel, Pugna, marsm104, Unionist, tukkertje, Lecram, Barryvrouw, Harry, Buskes, Christina, Wally, gerrit de 2e, Zeckie, memento, Matthijs, Tirzah, Lieneke, lammert, dré, Pim, moderne gelovige, kridje, Toeschouwer, Jongere, england, anemoon, Berts, jacob, Maninne, Hendrikus, Mirror, parsifal, klavar, Adrianus, Margriet, Admin, Willie, nicname, visje, Rens
Hier ontstaat een serieus geloofwaardigheidsprobleem (althans voor enkele doorgewinterde gereformeerde puntjes op de i-zetters / posters)
gravo
Je ziet het het is niet officieel open maar hoevelen proberen niet even. Ben ik blij dat ik er niet bij sta. Nu kan ik tenminste lekker naar een ander wijzen. Ikzelf denk dat het een manier van Admin is om een soort zuivering op gang te brengen tussen de mondbelijders en de echte. Ik mag dus blijven. :ha
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Tjonge gaanwe elkaar de maat nu nemen terwijl de meesten toch op internet zitten op Zondag omdat OSW gesloten is.
Een helder geluid Gravo is, zorg jij maar dat je eigen tuintje onkruidvrij is ,voor dat je gaat oordelen,want het oordeel is niet aan jou.
En echte Zondagsheiliging is wel iets anders dan achter de gordijnen zitten.
Een helder geluid Gravo is, zorg jij maar dat je eigen tuintje onkruidvrij is ,voor dat je gaat oordelen,want het oordeel is niet aan jou.
En echte Zondagsheiliging is wel iets anders dan achter de gordijnen zitten.
Ik protesteer, ik was hier gisteren niet. Iemand heeft hier de computer aangezet en ik stond nog ingelogdOorspronkelijk gepost door gravo
gravo

Vaya con Dios,
parsifal
De grens ligt tussen dré en Lammert. Dré is keurig om 00.00 uur uitgelogd.Oorspronkelijk gepost door gravo
gravo
Dus het schandpaal lijstje wordt:
gravo, Rachmaninov, Een rechts-confessioneel, Pugna, marsm104, Unionist, tukkertje, Lecram, Barryvrouw, Harry, Buskes, Christina, Wally, gerrit de 2e, Zeckie, memento, Matthijs, Tirzah, Lieneke, lammert