OSW op zondag open?

memento

OSW op zondag open?

Bericht door memento »

Admin, is het de bedoeling dat ik op de zondag OSW kan bezoeken en postings plaatsen?

PS> Laat maar, de klok van de server loopt achter, bij mij is het nu 0:54 zondagmorgen

[Aangepast op 11/9/2004 door memento]
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Misschien heeft het te maken met het op vakantie zijn van een onzer voormannen...
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Op dit moment ben ik niet de engiste die online is :t
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Lecram

Bericht door Lecram »

Ik denk dat de tijdklok kapot is. Admin zet niet zelf om 12 uur de server aan en 24 uur later weer uit.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Wat is dit??? OSW op zondag.
Harry

Bericht door Harry »

Waarom ook eigenlijk niet?
gravo

Bericht door gravo »

Maar wat nu te doen met de leden, die in openlijke zonde gevallen zijn, als daar zijn:

Harry,
tukkertje,
Lecram,
marsm104
gerrit de 2e.
memento,
gravo

graag een helder geluid in dezen!
Rachmaninov

Bericht door Rachmaninov »

Oorspronkelijk gepost door gravo
Maar wat nu te doen met de leden, die in openlijke zonde gevallen zijn, als daar zijn:

Harry,
tukkertje,
Lecram,
marsm104
gerrit de 2e.
memento,
gravo

graag een helder geluid in dezen!
Precies! Dat lijstje had ik ook al gemaakt: ik ben er de hele zondag al druk mee. Ik zit nu alleen met één probleem; waarschijnlijk kom ik nu ook op dat lijstje van afvalligen..... dus over dat "heldere geluid" moet ik nog even nadenken....:)
gravo

Bericht door gravo »

De dijken breken nu écht door:

leden die het Forum vandaag [zondag 12-09-04, gravo] bezocht hebben:

gravo, Rachmaninov, Een rechts-confessioneel, Pugna, marsm104, Unionist, tukkertje, Lecram, Barryvrouw, Harry, Buskes, Christina, Wally, gerrit de 2e, Zeckie, memento, Matthijs, Tirzah, Lieneke, lammert, dré, Pim, moderne gelovige, kridje, Toeschouwer, Jongere, england, anemoon, Berts, jacob, Maninne, Hendrikus, Mirror, parsifal, klavar, Adrianus, Margriet, Admin, Willie, nicname, visje, Rens

Hier ontstaat een serieus geloofwaardigheidsprobleem (althans voor enkele doorgewinterde gereformeerde puntjes op de i-zetters / posters)

gravo
Egbert

Bericht door Egbert »

Je ziet het het is niet officieel open maar hoevelen proberen niet even. Ben ik blij dat ik er niet bij sta. Nu kan ik tenminste lekker naar een ander wijzen. Ikzelf denk dat het een manier van Admin is om een soort zuivering op gang te brengen tussen de mondbelijders en de echte. Ik mag dus blijven. :ha
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Adorote

Bericht door Adorote »

Tjonge gaanwe elkaar de maat nu nemen terwijl de meesten toch op internet zitten op Zondag omdat OSW gesloten is.

Een helder geluid Gravo is, zorg jij maar dat je eigen tuintje onkruidvrij is ,voor dat je gaat oordelen,want het oordeel is niet aan jou.

En echte Zondagsheiliging is wel iets anders dan achter de gordijnen zitten.
Rachmaninov

Bericht door Rachmaninov »

Oorspronkelijk gepost door Adorote

Een helder geluid Gravo is, zorg jij maar dat je eigen tuintje onkruidvrij is ,voor dat je gaat oordelen,want het oordeel is niet aan jou.
WAAR oordeelt Gravo? Ik kan het nergens vinden........ik zie alleen 2 bijzonder komische berichten van 'm :)
parsifal

Bericht door parsifal »

gravo, Rachmaninov, Een rechts-confessioneel, Pugna, marsm104, Unionist, tukkertje, Lecram, Barryvrouw, Harry, Buskes, Christina, Wally, gerrit de 2e, Zeckie, memento, Matthijs, Tirzah, Lieneke, lammert, dré, Pim, moderne gelovige, kridje, Toeschouwer, Jongere, england, anemoon, Berts, jacob, Maninne, Hendrikus, Mirror, parsifal, klavar, Adrianus, Margriet, Admin, Willie, nicname, visje, Rens

Hier ontstaat een serieus geloofwaardigheidsprobleem (althans voor enkele doorgewinterde gereformeerde puntjes op de i-zetters / posters)

gravo
Ik protesteer, ik was hier gisteren niet. Iemand heeft hier de computer aangezet en ik stond nog ingelogd :).

Vaya con Dios,

parsifal
Lecram

Bericht door Lecram »

gravo
De grens ligt tussen dré en Lammert. Dré is keurig om 00.00 uur uitgelogd.

Dus het schandpaal lijstje wordt:

gravo, Rachmaninov, Een rechts-confessioneel, Pugna, marsm104, Unionist, tukkertje, Lecram, Barryvrouw, Harry, Buskes, Christina, Wally, gerrit de 2e, Zeckie, memento, Matthijs, Tirzah, Lieneke, lammert
Plaats reactie