dom schaap?

Plaats reactie
parsifal

dom schaap?

Bericht door parsifal »

Dit stond in een Engelse krant van een tijd geleden:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/3938591.stm

Voor degenen die alleen Nederlands kennen even het meest opmerkelijke stukje uit het bericht:

Een stel schapen wist over een wildrooster te komen door er al rollend overheen te gaan en zo drie meter !! te overbruggen. Uit een ander bericht maakte ik op dat er waarschijnlijk een schaap zo over het rooster kwam en dat de rest het trucje toen ook kende.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
wim314

Bericht door wim314 »

in Ede (prachtige veluwe) is een hert dat buiten de wildroosters komt...niemand begreep hoe het komt..hij ging ook weer terug namelijk....hij loopt al 3 jaar over het wildrooster...zijdelings...heeeeeel apart :)
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
Dit stond in een Engelse krant van een tijd geleden:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/3938591.stm

Voor degenen die alleen Nederlands kennen even het meest opmerkelijke stukje uit het bericht:

Een stel schapen wist over een wildrooster te komen door er al rollend overheen te gaan en zo drie meter !! te overbruggen. Uit een ander bericht maakte ik op dat er waarschijnlijk een schaap zo over het rooster kwam en dat de rest het trucje toen ook kende.

Ja ja, als er èèn schaap over het rooster is, volgen er meer. logisch toch?
Had je kunnen verwachten Parsifal:,:,
Mart01

Bericht door Mart01 »

het is ook ontzettend grappig dat er zoiets als een

National Sheep Association

bestaat
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.
Plaats reactie