Ik las net dat roze bepaalde reacties oproept bij mannen. Ik zal zelf nooit roze gaan dragen.
Ik moet er zelfs aan wennen dat ons dochtertje roze kleertjes draagt. Nu was ik alleen jongens gewend, zowel vroeger thuis als nu.
[Aangepast op 29/7/04 door Lecram]
Pollvraag aan mannen: wat vind jij van roze kleding?
zelfkennis?? valt volgens mij wel mee hoor. Waarom een kakker als je een roze overhemd draagt en niet als je een weet ik wat voor kleur draagt?Oorspronkelijk gepost door Wouter
ik heb er geen enkel probleem mee; overhemd, stropdas, ik draag ze allebei.
Het zijn wel een bepaald soort mensen die dit aandurven. Kakkers?
Ik heb een collega die het qua geaardheid zou moeten dragen maar ik heb hem nooit in het roze gezien.
Heb ook een licht oranje overhemd, kon een paar weken geleden niet maar nu weer wel.
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Tsja Rens, als je roze sokjes met een kraagje onder je korte broek gaat dragen ..... :t:t:t:t:tOorspronkelijk gepost door Rens
Als je roze draagt wordt je als man toch meteen voor homo uitgemaakt???
Dat is me een keer overkomen jaaaaaaaren terug, en sinds die ene keer roze dragen dus noooooooit meer!!
Dat vind ik dus erg overdreven.Oorspronkelijk gepost door Rens
Als je roze draagt wordt je als man toch meteen voor homo uitgemaakt???
Dat is me een keer overkomen jaaaaaaaren terug, en sinds die ene keer roze dragen dus noooooooit meer!!
Je staat toch voor iets wat je zelf draagt en koopt? Een ander z'n mening is toch niet zo belangrijk, dat je jezelf iets ontzegt?
-
- Contacteer: