Vlaams Blok

MB

Vlaams Blok

Bericht door MB »

Moet Vlaams Blok uitgenodigd worden tot regeringsdeelname?
Kena

Bericht door Kena »

Hoezo? Is hun programma bekend? Zijn zij vergelijkbaar met ´wijlen´ CD? Zoja, mag je daar als christen op stemmen?

Kortom: veel haken en ogen. Goed nadenken MB :%
Kena

Bericht door Kena »

Maar je mag als Christen of Jood toch niet lid van een partij zijn die haat aanbrengt? :pu I.i.g. heb ik uit geloofsovertuiging vorig jaar (vorige jaar was in Belgie verkiezingen) niet op het VB gestemd.

MB, wil jij toelichten waarom jij deze vraag stelt?
MB

Bericht door MB »

Ze zijn als je hun programma leest niet racistisch maar dan praat ik over het programma.
http://www.vlaamsblok.be
Daar is het programma te vinden.

Ze zijn tegen het homohuwelijk en daar zijn alle Vlaamse partijen voor op CVP na.

Kijk maar op http://www.vlaamsblok.be

[Aangepast op 17/6/04 door MB]
Kena

Bericht door Kena »

Je hebt mijn vraag niet beantwoord.

Beantwoord mijn vraag ajb en wellicht dat je daarom niet in die Israël topic op mij reageerde toen ik jou ook iets directs zei/vraag stelde...
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door Kena
Je hebt mijn vraag niet beantwoord.

Beantwoord mijn vraag ajb en wellicht dat je daarom niet in die Israël topic op mij reageerde toen ik jou ook iets directs zei/vraag stelde...
Er hebben 1 miljoen vlamingen op gestemd het is de 2e partij.
Kena

Bericht door Kena »

Overigens ben ik geen Vlaam, maar een Brusselaar die in het buitenland geboren is en woont.

Beantwoord aub mijn vraag.
MB

Bericht door MB »

Overigens ben ik geen Vlaam, maar een Brusselaar die in het buitenland geboren is en woont.

Beantwoord aub mijn vraag.
Dat heb ik al gedaan.
Kena

Bericht door Kena »

Nee, dat heb je niet. Antwoord mijn vraag svp...
MB

Bericht door MB »

Nee, dat heb je niet. Antwoord mijn vraag svp...
wat is j e vraag dan?
Kena

Bericht door Kena »

Uit welke overweging stelde je deze vraag?
:)
MB

Bericht door MB »

Uit welke overweging stelde je deze vraag?
:)
Omdat ze de 2e partij zijn. 24% stemt er op.
Andere meerderheidkabinetten zijn alleen mogelijk als alle andere grote partijen moeten reageren.
Word het niet tijd om het cardon te doorbreken?
Ik vind van wel.
Ik vind dat VB onterecht zo hard aangepakt word door de media en andere partijen.
Kena

Bericht door Kena »

Hoi MB,
Hoi MB,

M.i. hang je wel een vorm van de vervangingstheorie aan. Zowel de profeten in de TeNaCH als Sh' aul (Paulus) hebben toch een heel andere mening over "ongelovig" Israel dan jij. Maar dat is ieders goed recht. Alleen nu vergeten wij één persoon waarvan wij géén recht hebben om voor te denken en dat is... juist Hasjem (G'd). Hasjem heeft Zijn besluit aangaande Zijn volk (vleselijke nazaten) genomen. En daar dien jij in te schikken, want die ziet volgens de Bijbel (en dit is geen intepretatie kwestie, maar een kwestie van letterlijk de Bijbel aannemen) toch anders uit dan jouw mening.

Ik ben helemaal eens hoor dat Palestijnen rechten hebben. Maar wat die rechten zijn bepalen wij Hollanders niet. Wij hebben makkelijk praten uit ons veilig landje, terwijl de Joden en Palestijnen daar wel mee zitten. Maar laten we luisteren wat Hasjem hierover zegt over de verdeling van Éretz Yizrael (Israel):

Want zie, in die dagen en te dien tijde, wanneer Ik een keer zal brengen in het lot van Juda en van Jeruzalem, zal Ik alle volken verzamelen en afvoeren naar het dal van Josafat, en Ik zal aldaar met hen in het gericht treden ter oorzaak van Mijn volk en van Mijn erfdeel Israël, dat zij o­nder de volken verstrooid hebben, terwijl zij Mijn land verdeelden, en over Mijn volk het lot wierpen, en een jongen gaven voor een hoer en een meisje verkochten voor wijn, opdat zij konden drinken.

Nu hebben we een aardige indruk hoe G'd over deze verdeling denkt, dacht ik.

Maar goed. Dit drijft tot een oeverloze discussie. Jij hebt jouw mening en ik die van mij. Alleen laat G'd ajb voor Zichzelf denken en bepalen wie werkelijk Zijn volk is.

Weest verheugd dat jij Zijn Lichaam vormt. Dat is even mooie positie als Zijn volk zijn met wie Hij trouwt en believe me, Hij trouwt niet met Zijn eigen Lichaam

Hartelijke groet!
Kena
Nooit reactie op gehad... en ik ben bang, zeer bang dat ik de reden weet, MB en als ik gelijik heb, hebben wij helaas niet zoveel tegen elkaar te zeggen, omdat we lijnrecht tegenover elkaar staan.

Maar hé, ik ben ruimdenkend en geef iedereen een kans als ik ook een kans krijg. Ik ben zelf rechtsmidden-niddenrechts. Maar wees eens eerlijk: hoe staan VB tegenover antisemitisme en dus Joden... Ja, ik weet dat er Joden op de VB hebben gestemd en hun reden is bekend.

Verder is Dewinter verre van kosjer, durf jij dit toe te geven?
Plaats reactie