Het hangt er maar vanaf welke planne dat je met het rijden hebt. Bij flitspalen wordt je er opgezet als je daar ter plekke te hard rijdt en daarna niet. Bij traject kontrole kan je ondertussen ff koffie drinken en daarna met 200 er vandoor gaan en dan kom je nog te laat bij de volgende controle post.
Maar ik denk wel dat er bij taject controle minder hard gereden zal worden de pakkans is groter. Dus liever maar de flitspaal.
Maar zou het nu echt te doen zijn om de snelheid er uit te krijgen? Ik geloof er niets van het is gewoon een pot om de staatskas te vullen.
Flitspalen
Wat Rens doet is niet gevaarlijk, het is gewoon mega-grappig! Way to go Rens, laat ze een poeppie ruiken :,
Ook zo'n soort verhaal: ik reed met een vriend van mij na een basketbalwedstrijd terug uit Gouda. Hij had een snelle Opel, en ging een Mercedes opduwen. Steeds een stukje harder en harder, tot we 150 reden... En er na een meter of 500 een viaduct kwam waar een flitsertje op zat. Dus nog even doordrukken en vlak voor de viaduct op de rem. Gevolg: de mercedes vloog in volle vaart met zo'n 150 langs de Financieele Fotograaf en wij genoten van het prachtige geflits aan de horizon :, :,
Ook zo'n soort verhaal: ik reed met een vriend van mij na een basketbalwedstrijd terug uit Gouda. Hij had een snelle Opel, en ging een Mercedes opduwen. Steeds een stukje harder en harder, tot we 150 reden... En er na een meter of 500 een viaduct kwam waar een flitsertje op zat. Dus nog even doordrukken en vlak voor de viaduct op de rem. Gevolg: de mercedes vloog in volle vaart met zo'n 150 langs de Financieele Fotograaf en wij genoten van het prachtige geflits aan de horizon :, :,
:wo:wo:wo:wo:wo:wo:wo:woOrigineel geplaatst door matthijs019
Moet je mij niet tegen komen onderweg... Met bumperklevers weet ik mij wel raad, gewoon volop de rem. Sommige lui blijven expres links rijden op de snelweg en daar heb ik ook een hekel maar dan haal ik ze gewoon rechts in of via de op/afrit van snelweg inhalen.
En ook deze meneer is een keurig nette refo mensen..........Origineel geplaatst door matthijs019
Moet je mij niet tegen komen onderweg... Met bumperklevers weet ik mij wel raad, gewoon volop de rem. Sommige lui blijven expres links rijden op de snelweg en daar heb ik ook een hekel maar dan haal ik ze gewoon rechts in of via de op/afrit van snelweg inhalen.
Doe jij maar geen visje op je auto..........
The Critical Brother (die ook wel eens op de stoep fietst hoor!)

Waarom houdt iedereen zich niet gewoon aan de max. snelheid. Die zijn niet voor niets ingesteld. En denk nu niet dat je het beter kunt, en je auto een het verkeer heus wel in je macht heb. Zie de ongelukken die gebeuren dankzij een aantal snelheidsgekken.:mad2:
Doe normaal, dan doe je al gek genoeg. En houdt je gewoon aan de max. snelheid. Van mij mogen ze van de snelheidsmaniakken rustig het rijbewijs innemen.
[Veranderd op 1/10/02 door wpv]
Ja, wpv ik ben het wel met je eens, maar om nou moeilijk te gaan doen over die 5 kilometer. Dan kost het meteen weer €28,=.
Maar dat die echte harde rijders op sommige stukken worden aangepakt vind ik wel goed.
Ze mogen op sommige plaatsen de snelheid ook wel verhogen. Want als je bijvoorbeeld in Flevoland 130km/uur rijdt, geeft het niets hoor.
Maar dat die echte harde rijders op sommige stukken worden aangepakt vind ik wel goed.
Ze mogen op sommige plaatsen de snelheid ook wel verhogen. Want als je bijvoorbeeld in Flevoland 130km/uur rijdt, geeft het niets hoor.
-
- Contacteer:
Niet dat ik race, maar ik cruise graag.
Nu moet ik zeggen, er is maar een land in europa waar rijden, mits je hun verkeersspel kent (veel nederlanders niet), leuk is : Duitsland.
Je mag in pricipe zo snel als je zelf verantwoord acht.
Er zijn een hoop andere regels, die Nederlanders(en andere niet duitsers) schijnbaar niet weten, waardoor je gevaarlijke situaties kan krijgen.
Ik herinner mij een leuke anekdote van een kennis, die even naar Duitsland ging "blazen".
Hij kreeg een kop staartbotsing, waar door de achterkant van zijn auto er niet zo netjes meer uitzag.
Pech voor hem, hij had namelijk het snellere voertuig achter zich voor moeten latengaan.
Maar flitspalen in nederland, vroeger was een vermaanend woord van meneer agent genoeg
en had je nog een 10 kilometer marge, die heb je nu ook zeg men.
Maar 3km onder de 100 en 3% boven de honderd vind ik geen 10 kilometer.
Ach ik heb pas 4 snelheidsbekeuringen(in 7 jaar) gehad, 2x3Km en 1x7Km 1x2Km .
Volgens de berekening 120/100*3+120 = 123,6km/u, dus op zijn hardst heb ik 130,7km/u gereden.
Kan iemand mij dan uitleggen hoeveel doder of beschadigder je eruit ziet als ik je met 80 of met 140 aanrijd ??
Greets Vipie :eur (van frequent blazen in duitsland)
Ps.: Hebben jullie dat ook dat een auto pas lekker rijd rond de 140 ?? :pu
Ik rijd een flinke bak maar ik ben van mening dat bij +/- 140 alles heerlijk soepeltjes gaat.
[Veranderd op 1/10/02 door ViperLodge]
Nu moet ik zeggen, er is maar een land in europa waar rijden, mits je hun verkeersspel kent (veel nederlanders niet), leuk is : Duitsland.
Je mag in pricipe zo snel als je zelf verantwoord acht.
Er zijn een hoop andere regels, die Nederlanders(en andere niet duitsers) schijnbaar niet weten, waardoor je gevaarlijke situaties kan krijgen.
Ik herinner mij een leuke anekdote van een kennis, die even naar Duitsland ging "blazen".
Hij kreeg een kop staartbotsing, waar door de achterkant van zijn auto er niet zo netjes meer uitzag.
Pech voor hem, hij had namelijk het snellere voertuig achter zich voor moeten latengaan.
Maar flitspalen in nederland, vroeger was een vermaanend woord van meneer agent genoeg
en had je nog een 10 kilometer marge, die heb je nu ook zeg men.
Maar 3km onder de 100 en 3% boven de honderd vind ik geen 10 kilometer.
Ach ik heb pas 4 snelheidsbekeuringen(in 7 jaar) gehad, 2x3Km en 1x7Km 1x2Km .
Volgens de berekening 120/100*3+120 = 123,6km/u, dus op zijn hardst heb ik 130,7km/u gereden.
Kan iemand mij dan uitleggen hoeveel doder of beschadigder je eruit ziet als ik je met 80 of met 140 aanrijd ??
Greets Vipie :eur (van frequent blazen in duitsland)
Ps.: Hebben jullie dat ook dat een auto pas lekker rijd rond de 140 ?? :pu
Ik rijd een flinke bak maar ik ben van mening dat bij +/- 140 alles heerlijk soepeltjes gaat.
[Veranderd op 1/10/02 door ViperLodge]