Brand

Plaats reactie
Margriet
Contacteer:

Brand

Bericht door Margriet »

In de dichtsbijzijnde stad hier - 50 Km afstand ongeveer - Brandde een appartementencomplex uit.
Een 4 jarig joch had met vuur gespeeld. Er was een dode en verschillende gewonden...

Nu moet het jochie en ook zijn ouders een cursus volgen, zodat hij het niet weer doet....

Hoe vinden jullie dat????
Zou dat zin hebben bij een kind van 4???
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Een cursus voor een kind van 4 ??? lijkt me niet handig Hoe erg het ook is die brand en ik ken het verhaal niet helemaal maar , volgens mij is het de verantwoording van de ouders om gevaarlijke stoffen en vuur op een dusdanige plek op te bergen dat een kind van 4 er niet bij kan

groetjes
Bart
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Lijkt mij inderdaad ook de verantwoording van de ouders.

Maar hoe dan, als een kind van vier tegen een auto aanfietst? Geef je het dan een cursus fietsen? :sne
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ja ik vind het ook belachelijk en ik vind dit een beetje Big Brother is watching you, een overheid die alles denkt te kunnen sturen...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

En iets "hard aanpakken" is er ook niet bij, het moet allemaal maar "psygologisch verantwoord" en "wat er allemaal speelt in het hoofd van zo'n kleuter"
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Belachelijk. Het zijn toch kinderen. Oke, het heeft hier ernstige gevolgen gehad, maar om nu kind en ouders op cursus te sturen.

Zijn wel andere zaken die belangrijker zijn denk ik
Olli

Bericht door Olli »

Ja idd! Belachelijk! Die ouders hadden gewoon beter op moeten letten. Misschien dat die ouders op hoe-houd-ik-mijn-kinderen-beter-in-de-gaten-cursus moeten!
Plaats reactie