Waarom onderwerp satanisten in actie gesloten?

Plaats reactie
Robert

Waarom onderwerp satanisten in actie gesloten?

Bericht door Robert »

Normaal schrijft de administrator die een topic sluit in ieder geval de reden erbij.
Ik snap in dit geval echt niet wat er mis is gegaan, en ben dus reuze nieuwsgierig.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Robert
Normaal schrijft de administrator die een topic sluit in ieder geval de reden erbij.
Ik snap in dit geval echt niet wat er mis is gegaan, en ben dus reuze nieuwsgierig.

jah... ben ook wel benieuwd :)
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

misschien omdat 30 april al geweest is..:, ach nee geen idee.. ben ook wel benieuwd :)
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy
misschien omdat 30 april al geweest is..:, ach nee geen idee.. ben ook wel benieuwd :)
Zou niet gek zijn. Dan blijven we tenminste actueel...
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Jelle

Bericht door Jelle »

Misschien wel omdat we het hier niet op satannisten voorzien hebben.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
:eur
Robert

Bericht door Robert »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Dan moeten we de Bijbel ook niet meer lezen, want de Bijbel waarschuwt ons ook voor satan, en de machten.

Kortom, deze opmerking is voor mij een grote ???
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Verschillende onderwerpen worden steeds weggehaalt.
Bijvoorbeeld dat katholieken hebben gebeden voor protestanten.
Vreemd dat dat weggehaalt is.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Robert
Een moderator mag/kan gewoon topics sluiten of weggooien zonder verantwoording af te leggen of in discussie te gaan. Anders is het eind zoek. Bij sluiten van een topic is het wel chique een reden te vermelden, dat gebeurt meestal wel.

Overigens is satanisme een onderwerp waarvan ik me afvraag waarom het hier op OSW besproken moet worden. Er zijn zat andere fora op internet waar je over dat onderwerp kan discussieren. Ja dan zal er weer gezegd worden dat het bespreekbaar moet zijn. Ik vind dat geen argument. Satanisme is zó duidelijk tegen God in dat iedereen die zich daarmee inlaat dat wel weet. Daar is helemaal geen discussie op OSW voor nodig.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Sorry mensen, maar het was ook helemaal niet mijn bedoeling om een discussie te starten, alleen een feit hoe máchtig de satan is en hoe nodig dat we er tegen strijden.
Verder zal ik het er in het vervolg bij zetten nl: DIT IS GÉÉN DISCUSSIE MAAR EEN VERDRIETIG FEIT!

Zo goed Limosa??? :#
Het gaat niet om de bedoeling waarmee de topic is gestart, die was wel goed. Ook het waarschuwen tegen satanisme, wicca, etc, etc. kan op zich geen kwaad maar als het uiteindelijk een discussie wordt die niet op OSW past kan wat mij betreft de Moderator hem sluiten of verwijderen.
Robert

Bericht door Robert »

Ik snap best dat een discussie kan onstporen, dat een discussie zinloos kan zijn, dat een discussie ongepast kan zijn.
Maar nogmaals: elkaar waarschuwen voor de (nieuwe) manieren waarop satan werkt is toch iets wat op elk christelijk forum moet gebeuren?

Nogmaals: momenteel raken meer en meer mensen in de macht van het occulte, hekserij, wica, natuurgodsdiensten. Er zijn maandbladen voor tiener-meisjes die over heksen gaan.

Paulus zegt toch dat we strijden tegen de machten in de lucht.
Is een gesprek over deze machten dan taboe?
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

ik denk dat het niet nuttig zou zijn om een discussie te voeren, als iedereen er tegen is.. dan heb je geen discussie

maar goed daar ben ik dan weer voor :D
Plaats reactie