de praktijk van de godzaligheid
-
Durven we onze huizen open te stellen?
Denk idd dat het hiermee heel simpel begint. Gewoon een stukje van je zelf laten zien. Dat geld niet alleen voor onze moslim buurman, maar voor alle naasten.
We willen zo graag resultaat zien, maar het is het belangrijkste om eerst een goede vriend te zijn.
Dit is een leuke site om eens te bekijken.
link
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
- Miscanthus
Ach ja ik denk inderdaad dat dit niet alleen voor moslims geldt, maar voor alle andersdenkenden. Ik vind het altijd heel moeilijk, want over de wezenlijke dingen kun je moeilijk praten met hen. Ze houden zich vast aan hun eigen opvoedings standpunten en logisch dat doen wij ook.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

- Miscanthus
Dus over God praten heeft geen zin?Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Ach ja ik denk inderdaad dat dit niet alleen voor moslims geldt, maar voor alle andersdenkenden. Ik vind het altijd heel moeilijk, want over de wezenlijke dingen kun je moeilijk praten met hen. Ze houden zich vast aan hun eigen opvoedings standpunten en logisch dat doen wij ook.
Dat zeg ik niet. Je trekt wel snel conclusies.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusDus over God praten heeft geen zin?Oorspronkelijk gepost door Lizzy

- Miscanthus
Nee hoor, ik vraag iets en probeer wat meer uit je te peuteren. De vraag staat nog open ....Oorspronkelijk gepost door LizzyDat zeg ik niet. Je trekt wel snel conclusies.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusDus over God praten heeft geen zin?Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Waarom probeer je iets uit mij te peuteren?Oorspronkelijk gepost door MiscanthusNee hoor, ik vraag iets en probeer wat meer uit je te peuteren. De vraag staat nog open ....Oorspronkelijk gepost door LizzyDat zeg ik niet. Je trekt wel snel conclusies.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusDus over God praten heeft geen zin?Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Ik ga niet zomaar met zulke mensen over het geloof praten, omdat ik weet dat we er anders over denken en ik weet niet genoeg van hun geloof. Als ze aangeven dat ze erover willen praten is dat wat anders.

- Miscanthus
Hé Nijntje pluis, ...kom eens uit je leuke huis.....Oorspronkelijk gepost door LizzyWaarom probeer je iets uit mij te peuteren?Oorspronkelijk gepost door MiscanthusNee hoor, ik vraag iets en probeer wat meer uit je te peuteren. De vraag staat nog open ....Oorspronkelijk gepost door LizzyDat zeg ik niet. Je trekt wel snel conclusies.Oorspronkelijk gepost door Miscanthus Dus over God praten heeft geen zin?
Ik ga niet zomaar met zulke mensen over het geloof praten, omdat ik weet dat we er anders over denken en ik weet niet genoeg van hun geloof. Als ze aangeven dat ze erover willen praten is dat wat anders.
-