WEG met Nederland

Daphne

WEG met Nederland

Bericht door Daphne »

Die schurken van Air france hebben t voor elkaar... KLM is om... ze gaan samen lekker klitten. Nederland bestaat over 5 jaar niet meer! Fijn dan gaan we gewoon het verenigd europa heten. Gelijk van al het gezeur af!

Afbeelding

[Aangepast op 30/9/03 door Daphne]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Tja, het gaat maar door. We zijn straks niet meer dan een provincie in Europa.
Olli

Bericht door Olli »

Ja hoor, we gaan gewoon met de grote kudde mee! Waardeloos!
Maar je doet er helemaal niets tegen!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Jawel. Denk aan Asterix en Obelix. Zij sloten zich ook niet aan bij de Romeinen.
Daphne

Bericht door Daphne »

Afbeelding

wie heeft dr over 20 jaar nog van Nederland gehoord? Een land wat ergens voor stond, die niet meeliep maar zelfstandig was....

Zullen we van OSW een tropisch eiland gaan opzoeken en daar lekker met elkaar Nederland stichten? :eur

Afbeelding
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Welke taal zal er straks gesproken worden hier???? Zal het DUits zijn of Engels of Frans?????:i
Daphne

Bericht door Daphne »

Afbeelding

sjienees :eur

[Aangepast op 30/9/03 door Daphne]
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

En we kotsen nog steeds van de antiglobalisten zeker, zoals zoveel mensen. Die lui hebben gewoon de hele tijd gelijk gehad, maar alleen als de gevolgen heel dichtbij komen gaan de 'brave' mensen zich er zorgen om maken.

Het is nu al te laat Daphne, over honderd jaar (waarschijnlijk wel binnen minder dan de helft daarvan) bestaat Nederland niet meer en is het Nederlands een stoffig verroest taaltje dat niemand meer beheerst behalve een paar nostalgische taalpuristen. :sm

:i:i:i

Dat de KLM weg is vind ik trouwens niet zo erg. Alleen jammer dat ze onder een andere naam doorgaan, 't zou mooier zijn als ze helemaal ophielden met vliegen. :#:#

[Aangepast op 30/9/03 door lebaoth]
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
Adje

Bericht door Adje »

wat al die 'brave' mensen (ook/juist) hier op het forum nog steeds niet schijnen te beseffen is dat ze heel erg meewerken aan die globalisering, dat hun hele levenshouding erop ingesteld is, en dat ze die houding absoluut niet willen veranderen, omdat dat ten koste gaat aan comfort (die eigenlijk geen comfort is omdat het je afhankelijk maakt!!!).
Dat de KLM weg is vind ik trouwens niet zo erg. Alleen jammer dat ze onder een andere naam doorgaan, 't zou mooier zijn als ze helemaal ophielden met vliegen.
inderdaad, thad beter geweest wanneer ze opgedoekt waren, zonder dat hiervoor een andere vliegmaatschappij in plaats was gekomen. maargoed, na 9/11 is het eigenlijk bergafwaarts gegaan met veel vliegmaatschappij, da's wel positief.
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou de KLM opgedoekt? lijkt me een beetje overdreven. Dan wordt de ruimte gewoon opgevuld door een andere vliegmaatschappij. Een beetje dom om te denken dat er minder gevlogen gaat worden als de KLM er niet meer zou zijn. Ik denk dat andere maatschappijen daar nu juist wel op zitten te wachten, het leverd hen in elk geval weer meer passagiers op.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Valt allemaal wel mee hoor. Zeker is KLM kleiner dan Air-France, maar de vliegtuigen blijven gewoon blauw en ook zal het vliegen langzaam maar zeker zijn aantrekkingskracht weer herwinnen. Als je ziet hoe het leven in Israël functioneert, dan zou Nederland allang verlamd zijn. Ook dat is helaas een kwestie van aanpassen.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Adje

Bericht door Adje »

vandaar dat ik ook zei ' zonder dat daar een ander vliegmaatschappij voor in de plaats komt', Jelle...
kweet niet of mensen nog steeds zo graag vliegen als er nog een paar keer een aanslag mee gebeurt, ndonselaar? zakenmensen zullen wel blijven vliegen ja, maar al die mensen die zo makkelijk het vliegtuig pakken op vakantie naar Spanje ook? Nu zijn aanslagen niet de juiste manier om het aantal vliegbewegingen omlaag te krijgen, accijnzen op kerosine zou een stuk beter zijn, maargoed, daar zal wel niet zo gauw van komen.

[Aangepast op 1/10/03 door Adje]
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Adje
kweet niet of mensen nog steeds zo graag vielen als er nog een paar keer een aanslag mee gebeurt, ndonselaar?
Nou, ik in ieder geval niet............................ :ha

Een 'breekje' van Breekijzertje

[Aangepast op 1/10/03 door Breekijzertje]
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Het is nu al te laat Daphne, over honderd jaar (waarschijnlijk wel binnen minder dan de helft daarvan) bestaat Nederland niet meer en is het Nederlands een stoffig verroest taaltje dat niemand meer beheerst behalve een paar nostalgische taalpuristen. :sm
Nou en? Dat is wel het laatste waar ik mij zorgen om maak.

Een 'breekje' van Breekijzertje
Olli

Bericht door Olli »

Weet je wat we doen met zn allen als OSW-leden we roepen gewoon:

WE PIKKEN HET NIET MEER!!!!!

:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,

[Aangepast op 1/10/03 door Olli]
Plaats reactie