SGP op TV

P.Paape

SGP op TV

Bericht door P.Paape »

Dag allemaal,

Vanavond (3 mei 2002) zal Bas v.d. Vlies worden gevolgd op Nederland 3, om 22.15 uur.

Gaat u kijken (thuis of elders)?

Ik ben zelf wel erg benieuwd...
Jelle

Bericht door Jelle »

Komt Bas van de Vlies vanavond op de TV?
Lijkt me erg sterk dat dat zo is, wordt hij niet gevolgd door een radioploeg?
Menno

Bericht door Menno »

Beste lezers,

De SGP is op campagne in het hele land. Eergisteren op het Groningerland, gisteren in Zeeland, morgen in Den Haag en volgende week in o.a. Veenendaal, Nunspeet en elders!
Meer dan ooit worden we als SGP daarbij benaderd door de tv met de vraag of ze het SGP-geluid mogen volgen en opnames maken.
De SGP is daarin terughoudend. De redenen daarvoor zijn bekend: de tv heeft -om het maar zacht te zeggen- niet bepaald een goede invloed, veel programma's deugen niet en lang niet alle programma's lenen zich voor een fatsoenlijke politiek verhaal.
Tegen die achtergrond beoordeelt de SGP aanvragen om mee te werken selectief. Een bekende rubriek als Den Haag Vandaag heeft een goede naam. Met de NOS'ers die die rubriek verzorgen hebben we in Den Haag bijna dagelijks positieve ervaringen. Vandaar dat de ploeg van de NOS de SGP (na een verzoek en nadat er afspraken waren gemaakt over wat er wel en wat er niet kan) gisteren een deel van de dag heeft gevolgd. Het resultaat is vanavond te zien.
Ook via internet.
Graag verneem ik jullie reacties.
Menno

Menno de Bruyne
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Ah, eindelijk de goede richting op. NOVA is zeer betrouwbaar!
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja. ja, Nova betrouwbaar? Wie is er eigenlijk betrouwbaar? Soms of vaak vertrouw ik mezelf niet eens. Altijd geneigd tot het kwaad.:#
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Nou, ik heb ontzettend lang moeten wachten, maar mijn geduld werd beloond!!!!

Om iets voor half twaalf kwam dan eindelijk dat deel van het programma waarop ik had zitten wachten: de SGP op TV!!! En HOE.....

Eerlijk is eerlijk: Bas was heel erg duidelijk in het vertegenwoordigen van zijn standpunt. Mijn complimenten. Alleen 1 kleine opmerking;) :

Het waaide nogal hard in Yrseke, dus zijn haren stonden rechtovereind toen hij de cameraman toesprak... :D

Verder alle lof hoor. Als de SGP op deze wijze een standpunt kan overbrengen aan de "niet-achterban" waardoor er misschien toch mensen overstag gaan, lijkt me dat prima in een programma als waarin het nu gebeurde.

Groet,
P.Paape
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik vind het eigenlijk wel goed dat de SGP gebruik maakt van deze middelen om hun standpunten uit te leggen, maar ik heb wel het idee in hoeverre is dit de eerste stap en wat wordt de tweede stap.
Ook op deze manier komt de tv toch al een beetje in zicht.
Het is maar een opmerking hoor want ik vind wel dat als dit kan helpen om meer mensen op de SGP te laten stemmen dan hebben we toch bereikt wat we hiermee wilden bereiken.
Het hoort wel niet thuis in dit onderwerp maar nogmaals wil ik iedereen oproepen om op de SGP te stemmen op 15 mei.
Gods oordelen hangen laag over ons land en laten we dan voor de Heere uitkomen door als een man te staan achter Zijn Woord en daar hoort ook het stemmen bij op de SGP.
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Heel erg mooi dat de SGP ook op de TV is geweest. Zoals we kunnen merken leeft er bij ons volk veel onzekerheid en ongerustheid! Men was blij met paars, maar nu paars valt is men tegen paars. Terwijl paars eigenlijk alleen maar goed voor de on-christelijke mensen heb gedaan. Zeker als we kijken naar de wetgeving en de welvaart.

Ons volk zoekt en door via de massamedia de SGP-standpunten bekend te maken gaan mensen misschien inzien waar rust te vinden is en wat echt zekerheid geeft. Al ziet maar 1 persoon dit in, dan juichen de engelen al in de hemel.

Natuurlijk zitten er ook negatieve kanten aan, maar die moeten we niet gaan vergroten. Als we als doel hebben om op de TV een goed geluid te laten horen richting mensen die dat zelden of nooit horen, dan kan ik het alleen maar goedkeuren. Maar pas op mensen dat dit voor ons niet de reden wordt om de TV in huis te nemen. Lijk me sterk want we gingen toch al SGP stemmen! :%
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Juist Kridje, wanneer de tv toch als een goed medium wordt gebruikt, lijkt het mij alleen maar positief dat mensen zo ook van de SGP hoort. Want vanuit de eigen kring hoor je altijd de goede kanten van het verhaal. Buitenstaanders kunnen de boel juist verdraaien, en daar zit de SGP toch ook niet op te wachten...

Ik ben blij met deze kleine stap.
Groet, Peet
Aapje

Bericht door Aapje »

Op welke website is het te zien?
Billy

Bericht door Billy »

http://www.novatv.nl/reportage/index.cf ... d=815&RD=1

programma duurt 52 minuten vanaf de 40e minuut komt de sgp-campagne in beeld!!

SGP!!! Super!!! OOk Menno ( van het forum) was in beeld, voor degene die daar nieuwsgierig naar is....:D

SGP:in:in:in:in BILLY"S PARTIJ:in:in:in:in
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Ja Billy, dat lange wachten vond ik het vervelendst. Maar er werd veel goed gemaakt. Nog even en ik ga écht SGP stemmen, dan moet ik mijn CU-vriendjes maar teleurstellen...

Peet
Billy

Bericht door Billy »

ben alleen wel benieuwd waarom je overswitst naar de sgp!!

wat heeft je daartoe besloten??
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Aapje

Bericht door Aapje »

Een geweldig stukje. Maar wie is nu die beruchte Menno.
Plaats reactie