Uitzendbureau met 300 illegalen opgerold

Plaats reactie
Billy

Bericht door Billy »

Uitgegeven: 17 september 2003 11:05

DEN HAAG - De Sociale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (SIOD) heeft bij een uitzendbureau ruim driehonderd illegale werknemers met valse identiteitsbewijzen aangetroffen. In het kader van het opsporingsonderzoek zijn zes mensen aangehouden.

Uitzendbureau met 300 illegalen opgerold Dat heeft het ministerie van Sociale Zaken woensdag bekendgemaakt. Het bureau in het oosten van het land zond tijdens het onderzoek vooral personeel uit in de schoonmaakbranche. Het bedrijf zou belastingen en premies hebben ontdoken voor een bedrag van ongeveer 1 miljoen euro.

ZO DAT IS EEN HELE BOEING 747 VOL

:D:D:D
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
refo

Bericht door refo »

Wat een drukte op dat uitzendburo! 300 iliegalen en dan al die controleambtenaren nog.

Ik vermoed dat ze er niemand hebben aangetroffen, maar wel een administratie met een lijst niet bestaande mensen. En dat gaat in Nederland niet lang goed. Die Boeing gaat dus leeg naar ..... Mensen die niet bestaan kun je niet terugvliegen.
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Uitzendbureau voor illegalen! Leuk idee, je kunt ze overal naar uitzenden: Marokko, Antillen, Turkije, dat zijn heel veel boeings 747ens.

Goed idee, ze moeten maar meer van zulke uitzendbureau's bouwen voor illegalen en voor buitenlanders die zich niet willen aanpassen.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Refojongere
Uitzendbureau voor illegalen! Leuk idee, je kunt ze overal naar uitzenden: Marokko, Antillen, Turkije, dat zijn heel veel boeings 747ens.

Goed idee, ze moeten maar meer van zulke uitzendbureau's bouwen voor illegalen en voor buitenlanders die zich niet willen aanpassen.
En we vergeten voor het gemak maar even de mens achter het artikel................en het eerste en grootste gebod............

Welke menselijke drama's gaan hier achter schuil?

Een 'breekje' van Breekijzertje
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Illegaal is illegaal...je moet ergens een grens stellen! Anders komt de hele wereld binnen. Hoevele drama's zijn ook niet verzonnen!

En waarom komen al die illegalen naar Nederland? Gevlucht voor de oorlog? Dat dacht ik niet, ze beginnen nota bene een uitzendbureau, dat is helemaal van de zotte.
Plaats reactie