Voorkant RD 25 augustus

Matthijs

Bericht door Matthijs »

Toen ik die foto zag, dacht ik meteen aan broeder Kislev.

Doe mij maar gewoon een nieuwe auto. Zo'n verroeste bak lijkt me niks. Je zit altijd onzeker achter het stuur als je eind moet rijden.
Liever Turks dan Paaps
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door lo-rucháma
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Zo'n verroeste bak lijkt me niks. Je zit altijd onzeker achter het stuur als je eind moet rijden.
Wat nou 'verroeste bak', onzin, klinklare lariekoek!! HUMBUG!!! :(:(:(:(:(:(:(:( De grootste nonsens die je je voor kan stellen. Nee Matthijsje, je houd je zelf voor de gek.. En je weet niet wat je mist.. In zo'n auto kan je drie dagen achter elkaar rijden en dan nog heb je geen last van spierpijn, kramp, verveling of iets desgelijks.
Dat geloof ik niet..

Er kan geen auto tegen een chevrolet surburban op...
Liever Turks dan Paaps
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door lo-rucháma
Oorspronkelijk gepost door Matthijs

Dat geloof ik niet..

Er kan geen auto tegen een chevrolet surburban op...
Hoe noem je zoiets ook al weer? Een ieder zij ten volle verzekerd... Nou ik ben dat... Heb je ooit wel eens in een Citroën gereden? Oordeeld niet over iets waar je niets vanaf weet... :sne:sne:sne:sne:sne:sne
Ja ik heb ooit wel eens in een Citroën gereden. Samen met 3 vrienden op vakantie naar Frankrijk. Ik geef toe, het is ontzettend heerlijk om hard over een verkeersdrempel te jagen.. Je rijd met veel plezier over hobbelweggetjes.
Liever Turks dan Paaps
Matthijs

Bericht door Matthijs »

franse auto''s zijn nu eenmaal roestbakken!! De fransen kunnen gewoon geen auto's bouwen. Maar daar kunnen die fransen ook niets aan doen hoor.. Ik zeg het alleen maar even:!

Amerikaans en duitse auto's zijn de beste!! :bou:
Liever Turks dan Paaps
refo

Bericht door refo »

Dat Franse auto's roestbakken waren is juist. Tegenwoordig zijn het wat dat betreft prima auto's.

Maar wat betreft vering kunnen andere merken niet tegen de Citroën op. Da's gewoon een feit.

Duitse auto's zijn overigens helemaal niet zo geweldig goed als de meeste mensen denken. In ider geval zijn het net hobbelpaarden als je een Franse auto gewend bent.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Afbeelding

Chervrolet Surburban

Afbeelding

Chevrolet Blazer

Afbeelding

BMW 7 serie

Afbeelding

Mercedes S klasse

Dit zijn pas auto's!!
Liever Turks dan Paaps
refo

Bericht door refo »

Dat zijn van die auto's voor machotypen. Overal en altijd inhalen en liefst als het niet kan. Ik begrijp nog steeds niet dat er auto's gebouwd mogen worden sneller dan ongeveer 140 km/h kunnen.

a. ze zuipen benzine bij 160 en hoger
b. sneller is nog altijd onveiliger
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Echt taal voor mensen die jarloers zijn. :D

Die auto's rijden gewoon super!! Heb je de nieuwste BMW 5 serie al gezien? Tjonge wat een bak zeg. Als je met die auto 180 rijdt (deutsche autoban:)) dan heb je echt het idee dat je nog maar 120 rijdt.. Je hoort echt helemaal geen motorlawaai. Ean perfecte auto voor zakenlieden. Die BMW 7 is ook geweldig, maar helaas kost ie meer dan 120.000 euro.. :wo
Liever Turks dan Paaps
Lecram

Bericht door Lecram »

Ik heb met mijn italiaanse Fiat Multipla veel minder problemen dan collega's in hun VW Golfjes/Passats en Opels Zafira/Astra's

'Mijn' (lease)Multipla:

Afbeelding
Plaats reactie