Marinier gearresteerd, meisje weer thuis

Plaats reactie
Marc

Marinier gearresteerd, meisje weer thuis

Bericht door Marc »

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws..html

Ok, Studebaker is misschien niet 100% clean wat z'n
verleden betreft, maar ik vind dat er overspannen wordt gereageerd
op de domme acties van een tiener.

"Justitie in Groot-Brittannië is van plan hem ontvoering ten laste te leggen."

???

Studebaker ging er vanuit dat ze 19 was, dus volwassen.
Ze vertelde hem waarschijnlijk in Frankrijk dat dit niet echt
zo was.
Ze hadden een date zou je kunnen zeggen, zoals er duizenden zijn
per week via internet.

Nee, ik vind dit een triest verhaal.

marc
Iedereen maakt fouten maar sommige hebben meer ervaring.
Egbert

Bericht door Egbert »

Even off topic: waarom willen vrouwen onder de 20 ouder lijken dan ze zijn en boven de 20 jonger lijken dan ze zijn?
Mijn ervaring [en die is heel groot hier in het ziekenhuis met ong. 7000 vrouwen] is dat ook al hou je ze zichtbaar voor de gek ze het toch leuk vinden om veel jonger genoemd te worden dan ze zijn.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

De politie zegt echter over informatie te beschikken waaruit blijkt dat hij wel degelijk wist dat zijn internetliefde nog maar twaalf was.

Dus hij wist het waarschijnlijk wel... dan is het toch wel een beetje ziek. En een 12 jarig meisje die is nog niet in staat om zelf de hele situatie goed in te schatten ook al denk ze dat wel. Ja is een domme actie en de marinier had in deze situatie moeten weten dat hij haar niet zomaar mee naar frankrijk had moeten nemen. Waarom zou hij dat in de eerste plaats doen? Wan op de foto van het meisje te zien zie ze er ook echt geen 19 uit......

off topic
Egbert, ik vind het wel degelijk behoorlijk irritant als iemadn mij jonger schat dan ik ben. Ben je eindelijk echt 19 gaan mensen je nog 16 of 17 schatten, nou dat is behoorlijk frustrerend... En boven de twintig wil ik ook nog steeds de goede leeftijd hebben...
Egbert

Bericht door Egbert »

uitzonderingen bevestigen de regel.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Tijn

Bericht door Tijn »

Als die marinier inderdaad wist dat het meisje 12 was, moet hij vervolgd worden. Ten eerste is het strafbaar om op die manier met een 12-jarig meisje om te gaan en zou wel eens vervolgd kunnen worden voor pedofilie, maar of het tot een veroordeling komt? Ik denk het niet, het was het meisje dat uit vrije wil is meegegaan. Dan kan er weinig gedaan worden...

off topic:
Even off topic: waarom willen vrouwen onder de 20 ouder lijken dan ze zijn en boven de 20 jonger lijken dan ze zijn?
Mijn ervaring [en die is heel groot hier in het ziekenhuis met ong. 7000 vrouwen] is dat ook al hou je ze zichtbaar voor de gek ze het toch leuk vinden om veel jonger genoemd te worden dan ze zijn.
Dat vraag ik me ook vaak af :D Het is ongelofelijk :$ als je ziet wat die vrouwen er voor doen om ouder of jonger te lijken :D
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
uitzonderingen bevestigen de regel.
ghi nou dan hoop ik iig dat ik de uitzondering ben dan ben ik blij...
Guppy

Bericht door Guppy »

Hier hebben we dus weer zo'n triest voorbeeld van foutief internetgebruik, één van de redenen waarom het internet gebruik binnen sommige kerken nog censurabel is.
jacob

Bericht door jacob »

liep pas over het dorp. Lagen allemaal schunnige boeken in de vitrine. Zijn deze plekken ook cencurabel???

Het kwaad zit niet in de eerste plaats in internet of in een boekwinkel of reclame. Het kwaad zit in ons hart. Ik vind niet dat een kerk het recht heeft om internet te cencurerren. Waarschuwen is m.i. voldoende. We zijn geen stel kleine kinderen.
Tijn

Bericht door Tijn »

Volledig met Jacob eens!
Daphne

Bericht door Daphne »

Marc,

waarom heb je t RD niet genomen? :!
(Moet er voor de goede orde effe bijzetten dat t een grapje is anders word ik weer verkeerd begrepen... je weet maar nooit!)

Doegie :,
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Plaats reactie