SINGAPORE: Ook de tweede zus van de Siamese tweeling heeft de scheidingsoperatie niet overleefd. Eerder dinsdag stierf Ladan op de operatietafel. Haar zus Laleh overleed enkele uren later. Beide Iraanse vrouwen hadden bij de vijftig uur durende operatie veel bloed verloren. Het Raffles Hospital waar de operatie plaatsvond, heeft dat bevestigd.
Erg triest. Is het wel verantwoord om als "relatief gezond" zo'n operatie te laten uitvoeren?
tukker
Siamese tweeling is overleden na operatie
Ik kan me het goed voorstellen van die zussen, moet er niet aan denken om mijn leven lang aan iemand vast te zitten. Ik zou me vastgrijpen aan de laatste strohalm om toch gescheiden te worden.
Overigens las ik in een andere krant het verhaal van 2 broers (siamees) die aan de heup (volgens mij) aan elkaar zaten. Beiden waren getrouwd, de ene had 10 kinderen en de ander 12, terwijl ze altijd vast aan elkaar hebben gezeten, en nu nog! Tja, niets is onmogelijk he!
Zal een rare situatie zijn geweest...
Overigens las ik in een andere krant het verhaal van 2 broers (siamees) die aan de heup (volgens mij) aan elkaar zaten. Beiden waren getrouwd, de ene had 10 kinderen en de ander 12, terwijl ze altijd vast aan elkaar hebben gezeten, en nu nog! Tja, niets is onmogelijk he!
Tsja, kinderen krijg je alleen als je een bepaalde handeling doet, waar je niemand anders bij wilt hebben. Zou die ander dan z'n ogen dicht hebben gedaan?Oorspronkelijk gepost door Jootje
Ik kan me het goed voorstellen van die zussen, moet er niet aan denken om mijn leven lang aan iemand vast te zitten. Ik zou me vastgrijpen aan de laatste strohalm om toch gescheiden te worden.