Voetbal Fans (Vandalen)
Wat moeten we hiermee?
Gisteren las ik in de krant dat aanhangers van een voetbal club uit Den Haag die op weg waren naar Ik dacht Deventer, bij Reeuwijk even langs geweest waren bij het benzine station, Tankten zonder te betalen en de groep had in de gauwigheid ook nog even voor ruim 2000 euro gestolen in de shop.
Het is gewoon schandalig dat er door de politie gewoon niet wordt ingegrepen en de betreffende pomphouder maar weer zelf voor de kosten mag opdraaien.
Het wordt nu eens tijd dat ook aan dit voetbal geweld eens een einde gemaakt gaat worden.
Ergens anders bezetten ze de rijksweg zodat er grote files ontstaan, en wat doet de politie? helmaal niets, ik lees dat ze vanuit een helikopter kijken waar de boel vast staat en of het zich verplaatst.
Ik snap niet dat hier dan geen heel batteljon ME op af gestuurd wordt en gewoon iedereen opgepakt wordt.
Nederland dit is de uitkomst van slap gedrag van onze regering.
Voetbal Fans (Vandalen)
Daar heb het weer. De politie is BANGGGGG. Bang dat het uitloopt op een matpartij. Nogmaals, ik heb het al eerder gezegd, het zijn een stelletje lafbekken. Ze schrijven liever een bekeuring uit.
Vind dit echt ver beneden pijl. Zulke gasten moeten ze gewoon keihard aanpakken.
Het is toch niet normaal dat mensen zodra ze zich als supporter bestempelen alles maar kunnen doen.
Begin me steeds meer af te vragen waarom we nog politie hebben. Volgens mij alleen om verkapt belastinggeld te innen.
tukker
Vind dit echt ver beneden pijl. Zulke gasten moeten ze gewoon keihard aanpakken.
Het is toch niet normaal dat mensen zodra ze zich als supporter bestempelen alles maar kunnen doen.
Begin me steeds meer af te vragen waarom we nog politie hebben. Volgens mij alleen om verkapt belastinggeld te innen.
tukker
Toch is die politie best angsaanjagend hoor. Ik ga regelamtig even naar de voetbal en word regelmatig gecontrollerd door de me. En ook de politiehonden zijn geen pretje terwijl ik me geloof ik best netjes gedraag. Maar goed ik denk wel dat men steeds brutaler word en dat de politie daar niet genoeg tegen op treed. Ik hoop dat dit wel veranderd. Want veiligheid is natuurlijk ontzetend belangrijk.
Zeg tukker hoe stel jij je een politieloos nederland eigenlijk voor??
Heeft iedreeen het recht dan in eigen hand?? Waar zijn de regels en wetten gebleven en doet iedereen maar wat ie goed vind?? Dat lijkt me ook knap vervelend worden. Jij vindt bijv dat te hard rijden wel mag terwijl ik vind dat je hardrijders mag schoppen??? Waar moet dat heen met deze maatsschappij???
Ik denk dat er wel duidelijke regeles en wetten moeten zijn en de mens is nou 1 keer altijd zo dwars om zich niet aan die regels te houden dus moet er ook een controlerend orgaan zijn in dit geval dus de politie!!!!
Heeft iedreeen het recht dan in eigen hand?? Waar zijn de regels en wetten gebleven en doet iedereen maar wat ie goed vind?? Dat lijkt me ook knap vervelend worden. Jij vindt bijv dat te hard rijden wel mag terwijl ik vind dat je hardrijders mag schoppen??? Waar moet dat heen met deze maatsschappij???
Ik denk dat er wel duidelijke regeles en wetten moeten zijn en de mens is nou 1 keer altijd zo dwars om zich niet aan die regels te houden dus moet er ook een controlerend orgaan zijn in dit geval dus de politie!!!!
Ben je het met mij eens????????????????
Zo zoo ik ben verbaasd. Maar ik ben het wel met je eens dat de politie consequent moet zijn. Maar wat je tegenwordig steeds vaker ziet is dat een brutaal mens de halve weerled heeft en dat is niet goed denk ik. Hoe grotere mond jij oopzet des te eerder bereik je dingen en krijg je dingen gedaan en dat is niet goed. Maar ik denk dat dat het hele probleem van deze maatschappij is men is ontzettend egocentrisch ( en ik doe daar zelf soms helaas ook aan mee). Als ik maar een goede baan heb , als ik maar een goed inkomen heb als ik maar geen last van junks heb etc etc etc. Nee deze wereld draait niet alleen om IK maar om ons en dus ook om je medemens!!!!!
Zo zoo ik ben verbaasd. Maar ik ben het wel met je eens dat de politie consequent moet zijn. Maar wat je tegenwordig steeds vaker ziet is dat een brutaal mens de halve weerled heeft en dat is niet goed denk ik. Hoe grotere mond jij oopzet des te eerder bereik je dingen en krijg je dingen gedaan en dat is niet goed. Maar ik denk dat dat het hele probleem van deze maatschappij is men is ontzettend egocentrisch ( en ik doe daar zelf soms helaas ook aan mee). Als ik maar een goede baan heb , als ik maar een goed inkomen heb als ik maar geen last van junks heb etc etc etc. Nee deze wereld draait niet alleen om IK maar om ons en dus ook om je medemens!!!!!