Arie Stok en aanhang

BOELY

Bericht door BOELY »

Wat A. Stok gedaan heeft is vreselijk, maar ik vind wel dat die mensen ook hun keuzes beter hadden moeten overwegen! Maar ik heb wel eens gehoors dat A. aan een arabier nog een zandbak kan verkopen!
BOELY

Bericht door BOELY »

Wie zwijgt stemt toe!!! Toch???
Aapje

Bericht door Aapje »

Hij heeft het toch maar voor elkaar gekregen.
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Aapje
Hij heeft het toch maar voor elkaar gekregen.
Dat levert meer op dan herbalife (op korte termijn dan)
:bou::bou::bou::bou::bou::bou:
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

'k Dacht dat de piramidespelen een stille dood gestorven waren, maar recent hoorde ik er toch weer geruchten over.....
Wie weet er meer van of heeft ook zoiets vernomen?

Een 'breekje' van Breekijzertje
Quazzy

Bericht door Quazzy »

Piramidespelen zijn toch verboden?
Grace

Bericht door Grace »

Ik heb die man horen praten, maar dat is echt niet normaal hoe de mensen zat te bedriegen. Hij kon zo goed liegen dat die het zelf geloofde wat hij zei.

En dan zei er iemand: "Arie, waar blijf mijn geld nou?" En dan zei die: "Ja kijk, ik was van de week in Zwitserland en daar hebben ze m'n eigendommen even in bezit genomen om het even te checken" En de volgende keer had tie weer een smoes.

Ik begrijp trouwens niet dat toen hij "opstond", dat de refowereld er gelijk achteraan liep. Wie weet hoe dat kwam?

mvrgr, Grace
Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen.(SV, Titus 2:11)
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door GraceIk begrijp trouwens niet dat toen hij "opstond", dat de refowereld er gelijk achteraan liep. Wie weet hoe dat kwam?

mvrgr, Grace
Ik denk dat het iets is van: Het is iemand uit "ons kringetje" en niet iemand uit "de boze wereld" dus dat zit wel safe. Hij zal ons nooit bedriegen. etc.
Gewoon typische gevallen van grenzeloze naïeviteit!!!!

madelief

Bericht door madelief »

Ik denk het ook. Heb zelf ook mee gemaakt dat juist refo mensen zeer vervelend kunnen zijn.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door GraceIk begrijp trouwens niet dat toen hij "opstond", dat de refowereld er gelijk achteraan liep. Wie weet hoe dat kwam?

mvrgr, Grace
Ik denk dat het iets is van: Het is iemand uit "ons kringetje" en niet iemand uit "de boze wereld" dus dat zit wel safe. Hij zal ons nooit bedriegen. etc.
Gewoon typische gevallen van grenzeloze naïeviteit!!!!

Het is heel simpel: ook in de refowereld heerst een enorme zucht naar geld. Alleen dat heeft ervoor gezorgd dat Arie Bombarie zo'n aanhang had. En als je het geld aan zo'n vermeende refo geeft, dan stilt dat ook nog eens je geweten.
JonaGOLD

Bericht door JonaGOLD »

Dat een christen zoiets kan doen??
Ook lekker positief voor je imago tegenover de niet-christenen. :sne
'Gij zult niet stelen'

Ach ja, zelf zijn we geen haar beter
Daphne

Bericht door Daphne »

Stomme vraag wie is arie stolk en waarom heb ik nog nooit van die man gehoord?....

daphne
:stu
Plaats reactie