Arie Stok en aanhang
Ik heb die man horen praten, maar dat is echt niet normaal hoe de mensen zat te bedriegen. Hij kon zo goed liegen dat die het zelf geloofde wat hij zei.
En dan zei er iemand: "Arie, waar blijf mijn geld nou?" En dan zei die: "Ja kijk, ik was van de week in Zwitserland en daar hebben ze m'n eigendommen even in bezit genomen om het even te checken" En de volgende keer had tie weer een smoes.
Ik begrijp trouwens niet dat toen hij "opstond", dat de refowereld er gelijk achteraan liep. Wie weet hoe dat kwam?
mvrgr, Grace
En dan zei er iemand: "Arie, waar blijf mijn geld nou?" En dan zei die: "Ja kijk, ik was van de week in Zwitserland en daar hebben ze m'n eigendommen even in bezit genomen om het even te checken" En de volgende keer had tie weer een smoes.
Ik begrijp trouwens niet dat toen hij "opstond", dat de refowereld er gelijk achteraan liep. Wie weet hoe dat kwam?
mvrgr, Grace
Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen.(SV, Titus 2:11)
Ik denk dat het iets is van: Het is iemand uit "ons kringetje" en niet iemand uit "de boze wereld" dus dat zit wel safe. Hij zal ons nooit bedriegen. etc.Oorspronkelijk gepost door GraceIk begrijp trouwens niet dat toen hij "opstond", dat de refowereld er gelijk achteraan liep. Wie weet hoe dat kwam?
mvrgr, Grace
Gewoon typische gevallen van grenzeloze naïeviteit!!!!
Een 'breekje' van Breekijzertje
Het is heel simpel: ook in de refowereld heerst een enorme zucht naar geld. Alleen dat heeft ervoor gezorgd dat Arie Bombarie zo'n aanhang had. En als je het geld aan zo'n vermeende refo geeft, dan stilt dat ook nog eens je geweten.Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeIk denk dat het iets is van: Het is iemand uit "ons kringetje" en niet iemand uit "de boze wereld" dus dat zit wel safe. Hij zal ons nooit bedriegen. etc.Oorspronkelijk gepost door GraceIk begrijp trouwens niet dat toen hij "opstond", dat de refowereld er gelijk achteraan liep. Wie weet hoe dat kwam?
mvrgr, Grace
Gewoon typische gevallen van grenzeloze naïeviteit!!!!
Een 'breekje' van Breekijzertje