Op wie HEBBEN jullie gestemd???

parsifal

Bericht door parsifal »

Tja ik laat voor me stemmen, maar ik denk dat mijn stem naar CU is gegaan, juist omdat ik hoop dat ook Stellingwerf in de kamer komt.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

ik kan je nu al vertellen wat ik zometeen gestemd ga hebben:
Groen Links Femke Halsema
Olli

Bericht door Olli »

Mijn stem is dus naar Jan Peter Balkenende gegaan.
Adje

Bericht door Adje »

Tja, het is SGP geworden, maar mijn hart ligt toch bij CU en GrLnks. kHeb geprobeerd gisterenavond (debat) de boel kritisch te bezien, maar Halsema en Marijnissen waren toch echt weer de betere! Poll bij het AD klopt mijns inziens dus ook echt!

[Veranderd op 22/1/03 door Adje]
Mirror

Bericht door Mirror »

Origineel geplaatst door Adje
Tja, het is SGP geworden, maar mijn hart ligt toch bij CU en GrLnks. kHeb geprobeerd gisterenavond (debat) de boel kritisch te bezien, maar Halsema en Marijnissen waren toch echt weer de betere! Poll bij het AD klopt mijns inziens dus ook echt!
Je hebt dus zonder je hart gestemd, maar verstandelijk!? Welke afwegingen speelden een rol?
Kislev

Bericht door Kislev »

Origineel geplaatst door Adje
Tja, het is SGP geworden, maar mijn hart ligt toch bij CU en GrLnks.
Tssss...... studeert zeker in Wageningen :bu
Adje

Bericht door Adje »

Je hebt dus zonder je hart gestemd, maar verstandelijk!? Welke afwegingen speelden een rol?
Mijns inziens is de SGP de enige partij die echt een duidelijke bijbelse lijn voorstaat. Christenunie vind ik een beetje te vaak naar de kiezers lonken, ik vind ze niet echt heel stabiel in hun bijbelse opvattingen (alhoewel Rouvoet wel stukken 'beter' is wat dit betreft, dan Veling) en bij voorbaat al bereid tot compromissen (ook hier is Rouvoet anders dan Veling, maarja, ik wil ze eerst eens zichzelf vier jaar zien bewijzen). Inhoudelijk ben ik het met CU wel veel vaker eens, ik vind dat SGP tekort schiet op punten als rentmeesterschap en zorg voor de naaste. Het getuigenis in de kamer gaat wat mij betreft echter voor.
Adje

Bericht door Adje »

Tjakaaaa!
HILVERSUM (ANP) -
GroenLinks-lijsttrekster Femke
Halsema heeft het het beste gedaan
tijdens het lijsttrekkersdebat dat
dinsdagavond werd uitgezonden op
Nederland 2.

.
Dat blijkt uit een peiling die Maurice de
Hond onder 5500 personen heeft gehouden
voor het SBS6-programma Stem van
Nederland.

.
Van de deelnemers aan de peiling wees 18
procent Halsema aan als winnares.
Demissionair premier Balkenende (CDA)
eindigde met 15 procent als tweede, vlak
voor nummer drie Bos van de PvdA, die 13
procent scoorde.
Halsema Hoog!
Fenomeen

Bericht door Fenomeen »

Krista van Velzen, SP
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Mijn vrouw heeft voor mij gestemd, ik hoop SGP :D
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Hee Feno, nog een kippenhok gevonden? :D Mw. van Velzen was pasgeleden nog in Papendrecht een speech aan het houden, helaas kwam ik er te laat achter anders was ik wel even gegaan uit school.

Ik mag helaas nog niet stemmen anders had ik CU gestemd.

Lebaoth
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
Billy

Bericht door Billy »

en ik denk dat ik helemaal niet stem.

m'n vrouw heeftet ook niet gedaan

[size=-2]want m'n dochter vind het stemmen zo leuk dat ze straks weer mee wil[/size]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Robert

Bericht door Robert »

CDA, met mijn hart.
Carpe Diem tamen Memento Mori
Plaats reactie