GEEN TV? Vanavond Toch LIVE uitslagen volgen?

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

GEEN TV? Vanavond Toch LIVE uitslagen volgen?

Bericht door Billy »

kijk dan op:

http://www2.omroep.nl/nos/verkiezingen/ ... tv/tv.html


Met een beetje goiee en snelle computer en verbinding moet dat goed lukken!!

;);););););)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Ik snap nog steeds niet dat sommige geref. geen TV hebben maar wel achter het scherm van het verderfelijke internet mogen zitten!!!:D
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

vreemd ... ik had toch echt een posting geplaatst

Moderator weet u hier iets van ?

groetjes
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door an3sdej
Ik snap nog steeds niet dat sommige geref. geen TV hebben maar wel achter het scherm van het verderfelijke internet mogen zitten!!!:D

sommige dingen zul je ook nooit gaan begrijpen ook andries.................................................................................;):D;):D
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

errug flauw (posting erbij posting eraf )
dacht dat ik niets godslasterlijks gezegd had
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Beste Billy, kun jij het mij dan WEL uitleggen ? Wat is het verschil tussen een beeldscherm van de TV (incl. internet) en een TV?:wo
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Ik wil het ECHT graag weten hoor!!!
Olli

Bericht door Olli »

Origineel geplaatst door an3sdej
Ik wil het ECHT graag weten hoor!!!
Ik kan me de vraag helemaal voorstellen. Ik heb zelf die vraag inderdaad ook wel eens.
Ik denk zelfs dat internet nog gevaarlijker is, dan de televisie, omdat je via het internet de hele dag door bij allerlei rotzooi kan en de televisie zend dit niet altijd uit.
Pieterman

Bericht door Pieterman »

Ik ben wel geen Billy maar ik kan toch verschillen zien tussen TV en internet.

Wij hebben thuis TV en ook internet. Van internet merk ik niet veel (als m'n pa iets moet hebben dan doet hij dat op tijden dat ik ook met ander dingen bezig ben). Maar de TV die staat aan als er programma's zijn die belangrijker zijn dan de verhalen onderling. Ik vind het gewoon storend om dan ook maar mee te gaan kijken terwijl dat je doel niet is. Verder kan ik me voorstellen dat je Rd-net minder gevaarlijk vind dan TV. Maar ik denk dat ook internet zeker heel verkeerd kan worden gebruikt.

Groeten, Piet
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Origineel geplaatst door an3sdej
Beste Billy, kun jij het mij dan WEL uitleggen ? Wat is het verschil tussen een beeldscherm van de TV (incl. internet) en een TV?:wo
Ook ik heet geen Billy maar ik kan het wel uitleggen. Alleen dat ga ik niet voor een tweede keer doen. In deze topic heb ik mijn mening hier over gegeven.
Misshcien moeten we daar verder discussieren?
:o
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Sorry, die topic had ik nog niet gezien.
bloob

Bericht door bloob »

Origineel geplaatst door Olli
Ik denk zelfs dat internet nog gevaarlijker is, dan de televisie, omdat je via het internet de hele dag door bij allerlei rotzooi kan en de televisie zend dit niet altijd uit.

Tsja, maar aan de andere kant, kan je ook via de tv al zappend perongeluk op allerlei rotzooi terechtkomen. Want je kijkt toch niet altijd éérst in de gids toch?
Internet met een paar goeie filters erop is dan misschien wel veiliger.

En ik kan je precies vertellen waarom ik WEL internet heb en geen TV:
Internet gebruik ik meest voor mijn werk. Van allerlei plaatjes, liedejs, werkjes voor de kinderen kan je er vinden.\ Dat scheelt heel wat ritjes naar de bieb en geblader in allerlei kleurboekjes.

TV heb ik niet, omdat ik er geen tijd voor heb, èn omdat ik het toch een gevaaarlijk ding vind en omdat het een boel gezelligheid wegneemt.
Plaats reactie