Een stem voor Bas = stem voor Bos

Robert
Berichten: 1424
Lid geworden op: 28 nov 2002, 10:29
Locatie: Delft

Bericht door Robert »

Laat je niet leiden door de leugens van Bos, Balkenende is zeker niet minder sociaal dan Bos.

Het verschil is dat met Bos de economie langer in de slop zal blijven, en voor wie is dat ongunstig? Idd, als eerste voor de zwakkere!
Carpe Diem tamen Memento Mori
Mirror

Bericht door Mirror »

Origineel geplaatst door Hoopvol
Hallo allemaal,

Ik vind jullie reacties ontzettend leuk om te lezen, maar helaas heeft t/m vandaag mij nog niemand een paar successen van de SGP kunnen opnoemen......
Ze zitten daar toch niet alleen een beetje orthodox te zijn, want daar stemmen we niet voor!!!?
Hallo Hoopvol, zoals je misschien gelezen hebt, heb ik geprobeerd een verklaring te geven. Helaas heef jij ook geen antwoord op mijn vraag...
Kun jij mij overtuigen dat het CDA 20 maal zoveel successen boekt voor christelijk NL dan de SGP?
Ik wacht hoopvol af. ;)

Een heel recent succesje van de SGP...

16/1/2003
Van der Vlies wees Weisglas woensdag ook op „de evenzeer stuitende reclame van Sloggi.â€
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Iedereen gaat eerst stemmen en dan pas gaan we zetels verdelen. ALs de CDA dan principiële kwesties aansnijdt kan ze rekenen op de SGP. Toch? En dan maakt het niet uit wie de grootste is.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

SGP schrikt van stijging premies

van onze redactie politiek

DEN HAAG - Lagere inkomensgroepen en grote(re) gezinnen worden de dupe van de stijging van de ziektekostenpremie. SGP-fractievoorzitter Van der Vlies heeft bij minister De Geus (volksgezondheid) aan de bel getrokken.

In een reeks schriftelijke vragen wil de SGP'er weten welke mogelijkheden De Geus ziet deze groepen alsnog te compenseren.

Van der Vlies wijst erop dat de stijging van de premies voor de ziektekosten onevenredig zwaar drukt op gezinnen met meer dan twee kinderen. Er zijn gezinnen bij die met ingang van dit jaar per maand honderd euro per maand extra moeten betalen. Die stijging zit hem vooral in het feit dat de wettelijke heffingen ook betaald moeten worden voor kinderen die geen premie hoeven betalen. De SGP-fractie wil van minister De Geus weten of die uitwerking van de ziektekostenstijging is bedoeld.


© Nederlands Dagblad 1/21/2003
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Robert
Berichten: 1424
Lid geworden op: 28 nov 2002, 10:29
Locatie: Delft

Bericht door Robert »

Ik ben het met Admin eens dat je niet van de SGP kunt zeggen dat ze dictatoriaal / onderdrukkend zijn.

Het is een politieke partij die recht heeft op haar mening. Als D66 voor abortus mag pleiten mag de SGP zeker voor haar vrouwenstandpunt pleiten.

Bovendien is de SGP een zeer nette partij en ik respecteer haar leden zeer.
Al vind ik het jammer dat ze het evangelie op deze manier verspreiden, en denk ik dat ze de kern van de levensheiliging missen.

Kortom, wel realistisch blijven over de SGP. Scheven vergelijkingen maken en simpele conclusies trekken kan iedereen.
Carpe Diem tamen Memento Mori
Plaats reactie