kerstwroeging

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

kerstwroeging

Bericht door Billy »

kijk wat kerst soms toch nog met mensen doet!:eur:eur:eur:eur;);)


Man met 'kerstwroeging' geeft hennepkweek op

Uitgegeven: 19 december 2002 21:10

ROTTERDAM - Een 33-jarige inwoner van Spijkenisse heeft zichzelf donderdag bij de politie aangegeven. Hij had last van 'kerstwroeging', aldus een politiewoordvoerder, en biechtte op dat hij drie slaapkamers als hennepkwekerij had ingericht.

Onderzoek van de politie leerde dat de man in totaal 680 hennepplantjes had staan. De politie heeft de planten en enkele apparaten in beslag genomen. De verdachte kon ondanks de vrijwillige opgave van zijn illegale bijverdienste niet rekenen op clementie. De man kreeg een proces-verbaal wegens overtreding van de Opiumwet.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hahahaha, weet eigelijk niet wat kerst met wiet telen te maken heeft, maar goed.




tukkertje
Elzi

Bericht door Elzi »

Ik begrijp nooit echt goed waarom mensen zichzelf aangeven. Ze weten toch dat dat (bijna) altijd voor hun de verkeerde kant op gaat (boete, cel)?!

Kerst en hennepkweek.. Het is maar waar je een verband tussen ziet.

:bou:



Elzi
Trein

Bericht door Trein »

Hij had ook gewoon al die wiet kunnen verkopen, en de opbrengst naar een goed doel brengen.

Of het zelf oproken natuurlijk, had hij een kerst gehad die hem nog lang bijgebleven was :D
Em.

Bericht door Em. »

z'n geweten sprak....met kerst...
tja dat kan, jammer dattie er niet naar geluisterd heeft toendie op het idee kwam, dan had hij nu geen boete gehad.
Plaats reactie